אפליה או תחרות הוגנת? ועדת הכלכלה תדון ביבוא

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
אז מה, פתאום נחתה ההארה על השר שהוא מתיר

החברות מחו"ל לעומת הישראליות
החברות בחו"ל זולות יותר ובחלק מהמקרים גם טובות יותר.
עובדה הרבה מהחברות הסעה קונות תוצרת חוץ דוגמא איריזר טמסה.
את דן ואגד המדינה "אנסה" לקנות תוצרת הארץ. למרות שבמרכב הישראלי יקר יותר ונחות יותר בחלק מהדגמים.
אז מה, פתאום נחתה ההארה על השר שהוא מתיר
לייבא אוטובוסים לאגד ולדן ?
 

londonisrael

New member
האוטובוסים העירוניים של אגד בירושלים

עם החברות מחול היו כל כך טובות
אז חברות התחבורה מזמן היו זונחות את הארגז ומרכבים ועוברות אליהן. אבל למשרד התחבורה אכפת רק לחסוך בכסף.
האוטובוסים העירוניים של אגד בירושלים
פשוט קופסאות מתכת מפורקות, מזכיר את ימי סוסיתא העליזים.
 

mister K

New member
על מה אתה מדבר?

האוטובוסים העירוניים של אגד בירושלים
פשוט קופסאות מתכת מפורקות, מזכיר את ימי סוסיתא העליזים.
על מה אתה מדבר?
דווקא אגד ירושלים מקבלים תמיד את כל העירוניות החדשות ומעבירות לסניפים אחרים את הישנות שלהם.
ממש לא קופסאות מתכת ובטח לא המפרקיות 4 דלתות מדגם BRT.
 

londonisrael

New member
את התגובה הנ"ל כתבתי באוטובוס

על מה אתה מדבר?
דווקא אגד ירושלים מקבלים תמיד את כל העירוניות החדשות ומעבירות לסניפים אחרים את הישנות שלהם.
ממש לא קופסאות מתכת ובטח לא המפרקיות 4 דלתות מדגם BRT.
את התגובה הנ"ל כתבתי באוטובוס
לא מפרקי, קו 12 שנסעתי בו היום והנסיעה בו הייתה לא נוחה בעליל, הוא היה נמוך וירוק ולא היה נראה ישן במיוח.
 

טנק2

New member
נגיש או לא נגיש?

את התגובה הנ"ל כתבתי באוטובוס
לא מפרקי, קו 12 שנסעתי בו היום והנסיעה בו הייתה לא נוחה בעליל, הוא היה נמוך וירוק ולא היה נראה ישן במיוח.
נגיש או לא נגיש?
אם הוא לא נגיש, זה ככל הנראה הO405 המדוברים.
 

darkshadow1

New member
הבעיה היא סידור הכיסאות,

על מה אתה מדבר?
דווקא אגד ירושלים מקבלים תמיד את כל העירוניות החדשות ומעבירות לסניפים אחרים את הישנות שלהם.
ממש לא קופסאות מתכת ובטח לא המפרקיות 4 דלתות מדגם BRT.
הבעיה היא סידור הכיסאות,
שמתאים לגמדים ולא לבני אדם בגודל נורמלי. למרבה הפלא זאת בעיה בעיקר במכונות עירוניות חדשות של אגד- שגם איכשהו איבדו שני מושבים בשורה הראשונה שליד הנהג. יש שם סך הכל שורת כיסאות אחת עם מקום לרגליים של לא-גמדים, וזאת השורה השנייה מאחורי הדלת האחורית.
לצערי אני לא מבין גדול בדגמים, אבל אני בטוח שכל מי שנסע במכונות האלה מכיר את הבעיה.
 
אני די בטח שאתה מדבר על הסקאניות של אגד

הבעיה היא סידור הכיסאות,
שמתאים לגמדים ולא לבני אדם בגודל נורמלי. למרבה הפלא זאת בעיה בעיקר במכונות עירוניות חדשות של אגד- שגם איכשהו איבדו שני מושבים בשורה הראשונה שליד הנהג. יש שם סך הכל שורת כיסאות אחת עם מקום לרגליים של לא-גמדים, וזאת השורה השנייה מאחורי הדלת האחורית.
לצערי אני לא מבין גדול בדגמים, אבל אני בטוח שכל מי שנסע במכונות האלה מכיר את הבעיה.
אני די בטח שאתה מדבר על הסקאניות של אגד
אני לא יודע אם הבעיה במרכב או בשלדה(סביר להניח שבשילוב ביניהם). אבל זה האוטבוס העירוני הכי לא נוח שיצא לי לנסוע בו, בעיקר מבחינת סידור הכסאות.
 

טנק2

New member
ישנם אוטובוסים ישנים מדגם O405 וO405G

האוטובוסים העירוניים של אגד בירושלים
פשוט קופסאות מתכת מפורקות, מזכיר את ימי סוסיתא העליזים.
ישנם אוטובוסים ישנים מדגם O405 וO405G
אבל הם אוטובוסים בעלי שלדה טובה, שמתמודדים עם התנאים של העליות והירידות בירושלים בצורה טובה מאוד.
לצדם משרתים מאנים חזקים וחדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה