אפי וחברי הפורום היקרים...

b a r b i

New member
אפי וחברי הפורום היקרים...

זו בעייה שהייתי צריכה לטפל בה כבר ממזמן, ובעצם אני לא יודעת אם זו בעייה ממשית או סתם חלום בהקיץ... אז ככה... אני בכיתה ט´ (עולה לי´) ושנה שעברה נכנסתי לתיכון חדש, ביום הראשון ללימודים ראיתי אותו, את יוסי, תלמיד בולט בכיתת יא´ 3. לא נדלקתי עליו על ההתחלה אבל היה בו משהו מושך... בשבועות הראשונים של הביצפר לקחתי שולחן מכיתה אחרת והוא עשה לי נו נו נו עם האצבע וחייך...אני חושבת שמאז אני התחלתי להדלק עלייו באופן די רציני, אחרי הצילצול הוא בא לכיתה שלנו, דיבר איתי קצת ואמר לי משו על השולחנות ,למה גנבתי, סתם...צחקנו כזה... מאז התחלתי להסתכל עליו כמשהו רומנטי, לא הפסקתי להסתכל עליו והוא עליי והיה לנו מן אהבה בעינים אבל זה היה רק בעיניים כי תממיד נפגשו לנו המבטים, והוא ידע שאני דלוקה עליו ואני ידעתי שהוא עליי אבל לא עשיתי כלום בקשר לזה וגם הוא לא...הכרנו טוב טוב אחד את השני אבל לא דיברנו...התביישנו אחד משני... עברו ימים, שבועות, חודשים...העינינים לא משתנים, מבטים, אני רואה שהוא מדבר עליי עם חברים שלו ,הוא מתחיל להבין שאני אוהבת אותו...אבל עדיין לא מדברים... הוא התחיל קשר עם חברה שלי מהשכבה, לא בדיוק חברה, ילדה מהשכבה, התבר לי שהוא רצה אותה כל השנה ,וכל פעם הם מתחילים קשר ומנתקים..בגללה...עכשיו היא החליטה שהיא אוהבת אותו... שבוע לא הפסקתי לבכות ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי... הסתיימה השנה, חופש... אני וחברה שלי טלי נפגשנו ביום שישי שעבר עם סיוון וקרן (קרן זאת שאוהבת את יוסי, סיון זו חברה משותפת) והם נפגשו עם יוסי ויוסי, נפגשו איתם גם, זו הייתה הפעם הראשונה שבאמת דיברתי עם יוסי, הוא היה כזה חמוד... הבעייה שלי היא : האם לנצל את סיוון וקרן כדי לברר פרטים על יוסי ולהפגש איתם?...או לדעת לוותר ולזוז הצידה ולתת לקרן להיות איתו??... עזרה בבקשה~!
 
הם ביחד או לא ביחד?

בולבלתי קמעה, עקב ריבוי הפרטים בהודעתך. אנא פרטי שוב מי הנפשות הפועלות, מי נגד מי, ובאיזה סטטוס זוגי עדכני נמצאים קרן ויוסי, על מנת שנוכל לענות ביתר שאת.
 

b a r b i

New member
הסבר...

אני אוהבת את יוסי, קרן אוהבת את יוסי, יוסי כרגע נמצא בקשר עם קרן, הם לא חברים אבל נפגשים כל יום, אני גם מבולבלת כי אני יודעת בוודאות שיוסי היה דלוק עליי בתחילת השנה אבל אמרו לי שהוא רצה את קרן כל השנה והיא עכשיו רק התחילה לאהוב אותו... מצטערת על הבילבול
 

yaaraz

New member
נסיון לא עולה כסף../images/Emo178.gif../images/Emo175.gif../images/Emo135.gif

 
איכשהו נשמע לי

שאת עדיין "זוכרת" לו את המשיכה הראשונית מתחילת השנה. ולפי תיאור מצבו היום, צר לי לומר לך, אבל תחושתי היא שהוא המשיך הלאה. ייתכן ומצאת חן בעיניו, ייתכן שאת מוצאת עד היום, אבל הלו"ז היומי שלו כולל בעיקר ביקור אצל השניה, ולא אצלך...מה זה אומר לך? כמובן שלא מזיק להיות בסביבה ולרחרח, אולי ייפרדו, אולי הוא ידלק עלייך מחדש, אבל מנסיון חיי הבלתי נידלה למדתי, שככל שמרחרחים יותר, ככה זה זה נהיה יותר ויותר מסריח.. הווה אומר - את עלולה להסתבך או לסבול מלראות את שניהם יחד. תחתכי ימינה, תני להם לעשות את מה שיעשו, ואם יום אחד תהיה הזדמנות חדשה -לכי על זה, ושוב אל תמתיני שנה שלמה של לימודים כדי לגשת למישהו ולהתחיל לדבר איתו !!!
 
למעלה