אפיקים תתגבר את הקווים שלה בפתח תקווה מ26 ליוני

מצב
הנושא נעול.
אפיקים תתגבר את הקווים שלה בפתח תקווה מ26 ליוני

אפיקים תתגבר את הקווים שלה בפתח תקווה מ26 ליוני
קו 91 לכפר סירקין יסיים את הפעילות שלו בשעה 22:00 בלילה
לקו 21 שנוסע לכפר מעש יוסיפו לו נסיעות והקו יסיים מתחנה מרכזית בשעה 22:00 ומכפר מעש בשעה 22:30
קו 67 יבוטל לחלוטין במקומו קו 41 יכנס לרחובות חייה פיינשטיין ומבצע חורב וימשיך משם לקרית מטלון כקו סיבובי הקו יפעל כל 30 בשעות היום בשעות הערב כל 60 עד 23:00
קו 25 יתוגבר ויפעל עד 24:30 משני הכיוונים
קו 97 יתחיל ממסוף חרש להדר גנים
קו 46 יוארך מכפר גנים לבית רבקה שכך יהיה גישה מתחנת רכבת קרית אריה לבית רבקה דרך כפר גנים
 
בין בית רבקה לתחנת קרית אריה לא כדאי לנסוע עם 46, אלא עם 266

אפיקים תתגבר את הקווים שלה בפתח תקווה מ26 ליוני
קו 91 לכפר סירקין יסיים את הפעילות שלו בשעה 22:00 בלילה
לקו 21 שנוסע לכפר מעש יוסיפו לו נסיעות והקו יסיים מתחנה מרכזית בשעה 22:00 ומכפר מעש בשעה 22:30
קו 67 יבוטל לחלוטין במקומו קו 41 יכנס לרחובות חייה פיינשטיין ומבצע חורב וימשיך משם לקרית מטלון כקו סיבובי הקו יפעל כל 30 בשעות היום בשעות הערב כל 60 עד 23:00
קו 25 יתוגבר ויפעל עד 24:30 משני הכיוונים
קו 97 יתחיל ממסוף חרש להדר גנים
קו 46 יוארך מכפר גנים לבית רבקה שכך יהיה גישה מתחנת רכבת קרית אריה לבית רבקה דרך כפר גנים
בין בית רבקה לתחנת קרית אריה לא כדאי לנסוע עם 46, אלא עם 266
השינוי ב-46 נועד כנראה בראש וראשונה להעביר את תחנת הקצה של הקו למסוף מסודר במקום באמצע רחוב העצמאות וכן לפצות על הוצאת קו 87 מרחוב בן גוריון ולא כדי לקשר בין בית רבקה לתחנת קרית אריה.

אגב, חלק גדול מהשינויים כבר פורסמו בפורום ויש הודעה באתר אפיקים.
[URL]http://www.afikim-t.co.il/?post_type=lsvrnotice&paged=3[/URL]
 
איזה פיצוי יש על 87 בכך ש46 עובר שם?

בין בית רבקה לתחנת קרית אריה לא כדאי לנסוע עם 46, אלא עם 266
השינוי ב-46 נועד כנראה בראש וראשונה להעביר את תחנת הקצה של הקו למסוף מסודר במקום באמצע רחוב העצמאות וכן לפצות על הוצאת קו 87 מרחוב בן גוריון ולא כדי לקשר בין בית רבקה לתחנת קרית אריה.

אגב, חלק גדול מהשינויים כבר פורסמו בפורום ויש הודעה באתר אפיקים.
[URL]http://www.afikim-t.co.il/?post_type=lsvrnotice&paged=3[/URL]
איזה פיצוי יש על 87 בכך ש46 עובר שם?
למעשה זו הרעת שירות לנוסעים שיעדם היה לתחנות קניון גנים והעצמאות/ויצמן בקו 46. מילא אם העירייה הייתה מתקינה תחנות בבן גוריון, אבל גם את זה היא לא עושה. 87 שירת נוסעים בעיקר לשוק, לז'בוטינסקי וגם לשניידר בדרך מהירה יותר מקו 53, אני לא רואה פיצוי על כך בהסטת 46.
וואם כבר מאריכים את קו 46, לא היה עדיף לעשות מסלול יותר קצר, אולי אפילו דרך בת גנים?
 
הפיצוי הוא בכך שיהיה אפשר להחליף בין קו 46 לקווים שנוסעים

איזה פיצוי יש על 87 בכך ש46 עובר שם?
למעשה זו הרעת שירות לנוסעים שיעדם היה לתחנות קניון גנים והעצמאות/ויצמן בקו 46. מילא אם העירייה הייתה מתקינה תחנות בבן גוריון, אבל גם את זה היא לא עושה. 87 שירת נוסעים בעיקר לשוק, לז'בוטינסקי וגם לשניידר בדרך מהירה יותר מקו 53, אני לא רואה פיצוי על כך בהסטת 46.
וואם כבר מאריכים את קו 46, לא היה עדיף לעשות מסלול יותר קצר, אולי אפילו דרך בת גנים?
הפיצוי הוא בכך שיהיה אפשר להחליף בין קו 46 לקווים שנוסעים
בדגל ראובן (16, 22, 62, 92, 98) לכיוון קפלן וז'בוטינסקי.
 
ואיך זה בדיוק פותר את הרעת השירות לנוסעים לאזור ויצמן?

הפיצוי הוא בכך שיהיה אפשר להחליף בין קו 46 לקווים שנוסעים
בדגל ראובן (16, 22, 62, 92, 98) לכיוון קפלן וז'בוטינסקי.
ואיך זה בדיוק פותר את הרעת השירות לנוסעים לאזור ויצמן?
לדעתי, הצבת תחנות בבן גוריון, אולי אפילו בבת גנים, תאפשר החזרה של 87 (ובינינו, בדרך רבין הוא מסיע אוויר, בוודאי הרבה פחות אנשים מאשר כשנסע במסלול הקודם) ו46 יוארך לבית רבקה דרך בת גנים (גם ייתן על הדרך שירות שלא קיים היום, וגם יחסוך בקילומטרים למשרד התחבורה שיילכו לתגבור קווים אחרים - אין באמת צורך באוטובוס נוסף במסלול כץ-הנשיאים-טרומפלדור-דגל ראובן).
לכל הפחות אם אין תחנות בבן גוריון, היו דואגים שהקו יעצור בתחנת קניון גנים ויתחבר לדגל ראובן דרך ויצמן, אבל אפילו על זה לא חשבו במשרד התחבורה
 
אתה באמת סבור שתושבי בת גנים או רחוב ויצמן הצר רוצים קו

ואיך זה בדיוק פותר את הרעת השירות לנוסעים לאזור ויצמן?
לדעתי, הצבת תחנות בבן גוריון, אולי אפילו בבת גנים, תאפשר החזרה של 87 (ובינינו, בדרך רבין הוא מסיע אוויר, בוודאי הרבה פחות אנשים מאשר כשנסע במסלול הקודם) ו46 יוארך לבית רבקה דרך בת גנים (גם ייתן על הדרך שירות שלא קיים היום, וגם יחסוך בקילומטרים למשרד התחבורה שיילכו לתגבור קווים אחרים - אין באמת צורך באוטובוס נוסף במסלול כץ-הנשיאים-טרומפלדור-דגל ראובן).
לכל הפחות אם אין תחנות בבן גוריון, היו דואגים שהקו יעצור בתחנת קניון גנים ויתחבר לדגל ראובן דרך ויצמן, אבל אפילו על זה לא חשבו במשרד התחבורה
אתה באמת סבור שתושבי בת גנים או רחוב ויצמן הצר רוצים קו
אצלם? אפילו אם מדובר במיניבוסים, ספק אם הם באמת מעוניינים בכך.
ויש מקרים שאוטובוסים משמשים בקו 46.

נכון שאין הרבה נוסעים שמוצאם או יעדם דרך רבין, אבל המסלול הזה של 87 בהחלט מקצר את הדרך לנוסעים שמוצאם בתחנה המרכזית או בז'בוטינסקי ויעדם בית חולים תל השומר ולהיפך.
אני אישית מעדיף את המסלול של 87 דרך בן גוריון והעצמאות, ששימש אותי לא מעט, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהמסלול של 87 דרך דרך רבין מהיר יותר עבור חלק נכבד מהנוסעים.
 
אוטובוסים נוסעים ברחוב ויצמן יום יום. הוא דו סטרי וממש לא צר

אתה באמת סבור שתושבי בת גנים או רחוב ויצמן הצר רוצים קו
אצלם? אפילו אם מדובר במיניבוסים, ספק אם הם באמת מעוניינים בכך.
ויש מקרים שאוטובוסים משמשים בקו 46.

נכון שאין הרבה נוסעים שמוצאם או יעדם דרך רבין, אבל המסלול הזה של 87 בהחלט מקצר את הדרך לנוסעים שמוצאם בתחנה המרכזית או בז'בוטינסקי ויעדם בית חולים תל השומר ולהיפך.
אני אישית מעדיף את המסלול של 87 דרך בן גוריון והעצמאות, ששימש אותי לא מעט, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהמסלול של 87 דרך דרך רבין מהיר יותר עבור חלק נכבד מהנוסעים.
אוטובוסים נוסעים ברחוב ויצמן יום יום. הוא דו סטרי וממש לא צר
ואותם תושבי רחוב ויצמן הם שייאלצו ללכת מרחק גדול לביתם מכיכר קפלנסקי או מדגל ראובן/ויצמן בגלל שאין תחנה נוספת באמצע. אני כן חושב שהפיתרון הכי טוב הוא הצבת תחנות נוספות בבן גוריון (לצורך העניין, בכיוון דרום בפינת יטקובסקי, ובכיוון צפון בפינת העצמאות, בין שמן ליטקובסקי ובין היבנר לבובר) אבל כמו שזה נראה כרגע העירייה מתעקשת שלא להציב תחנות.
לגבי בת גנים, לא היה שם שירות עד היום, למעט הסעות בית ספר פרטיות (טוב, וקווי התלמידים לשוהם מישיבת כפר גנים). אי אפשר לדעת אם לא עשוי להיות ביקוש לאוטובוס בי"ד הבנים אם לא יבדקו
 
רחוב ויצמן בין יטקובסקי לדגל ראובן צר מאוד

אוטובוסים נוסעים ברחוב ויצמן יום יום. הוא דו סטרי וממש לא צר
ואותם תושבי רחוב ויצמן הם שייאלצו ללכת מרחק גדול לביתם מכיכר קפלנסקי או מדגל ראובן/ויצמן בגלל שאין תחנה נוספת באמצע. אני כן חושב שהפיתרון הכי טוב הוא הצבת תחנות נוספות בבן גוריון (לצורך העניין, בכיוון דרום בפינת יטקובסקי, ובכיוון צפון בפינת העצמאות, בין שמן ליטקובסקי ובין היבנר לבובר) אבל כמו שזה נראה כרגע העירייה מתעקשת שלא להציב תחנות.
לגבי בת גנים, לא היה שם שירות עד היום, למעט הסעות בית ספר פרטיות (טוב, וקווי התלמידים לשוהם מישיבת כפר גנים). אי אפשר לדעת אם לא עשוי להיות ביקוש לאוטובוס בי"ד הבנים אם לא יבדקו
רחוב ויצמן בין יטקובסקי לדגל ראובן צר מאוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה