אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
לעונג לי לקבל בוז ממך. אין לי מה להוסיף.

התגובה שלי היא המראה לתגובה שלך
עמוד שדרה ענה באופן מכובד וקיבל כפיים ממני ,אתה מקבל בוז גם בגלל השפה ,לעניין הטענות שלך והסדרנים :

כל הכבוד למטרופלין שעומדת על כך שהסטנרדטים יהיו גבוהים, כל הנהגים עם עניבה ,כולל הנשים , הכל נקי , מאווורר,

זה הכי טוב שיש בישראל ואתה יודע שאני לא לבד, מה שכן היית מצפה לתמורה הולמת של שכר הנהגים,בלי משמעת אי אפשר לתת שירות .

אם יש לך הכל מוקלט היינו שמחים לשמוע או לראות אסמכתא שנמצאת צודק בטענה שלך .
לעונג לי לקבל בוז ממך. אין לי מה להוסיף.
 

yairdl

New member
זה גם מה שאתה מתאר לגבי מטרופלין,אז אני בחברה טובה.

לעונג לי לקבל בוז ממך. אין לי מה להוסיף.
זה גם מה שאתה מתאר לגבי מטרופלין,אז אני בחברה טובה.
 

אוהדא11

New member
זו גם דעתי

אני אסביר מה הכוונה שלי
המכרז פורסם בדצמבר 2013

לקנות באפריל 2014 אוטבוסים חדשים ,זה לקבוע עובדות בשטח ,

למה לא קנו ב 2012-3.


לשנות את התדירות באפריל זה לקבוע עובדות בשטח,להוסיף תחנות עם שילוט

ברכבת מזרח זה לקבוע עובדות בשטח , להזכירך חברת אפיקים לא זכתה ,היא קנתה

את תפעול חברת קונקס ותוך כדי תנועה שידרגה , רק! אחרי שנפתח המכרז

לאחריו !!!.

מקסימום היא הייתה מעבירה את האטובוסים החדשים לאשכול אריאל

בעוד שנה .

בשורה התחתונה ,מה שאני רוצה לומר ,אין פה התמדדות שווה .

זה נקודת מבט שלי ,מי יודע אולי הם יצדקו את הזכיה שלהם ,ימים יגידו .

יש מבין .
זו גם דעתי
 

yairdl

New member
הכל קומבינות !!! חבלללללללללל

מכרז מכור
מכרז מכור בדיוק כפי שניתנה הסכמת משרד התחבורה להעברת הפעילות מ- ואוליה ל- אפיקים במקום לצאת למכרז חדש על פי כל הכללים
הכל קומבינות !!! חבלללללללללל
 

connex

Active member
אם כך נראה אתר משרד התחבורה מבחינת עדכון

אולי אחרי המכרז יזכרו למחוק את קונקס מהאתר של משרד התחבורה
http://he.mot.gov.il/index.php?opti...010-04-14-07-11-31&Itemid=117&lang_ovrrde=ENG
אם כך נראה אתר משרד התחבורה מבחינת עדכון
אני לא אתפלא אם שר התחבורה שרשום שם זה ישראל קיסר ולא ישראל כץ...
&nbsp
 
או ישראל בר-יהודה (1962-1965)

אם כך נראה אתר משרד התחבורה מבחינת עדכון
אני לא אתפלא אם שר התחבורה שרשום שם זה ישראל קיסר ולא ישראל כץ...
&nbsp
או ישראל בר-יהודה (1962-1965)
אגב, באתר המשרד יש עמוד שמוקדש לשרים לדורותיהם.
מעטים הם אלה שזכו לכהן במשרד יותר משלוש שנים, מה שאומר הרבה על חשיבות המשרד וההמשכיות בו.
ואלה שמות המתמידים, לפי סדר כרונולוגי:
משה כרמל (1955-1959 ושוב בשנים 1965-1969) - השיאן, 7 שנים ו-6 חודשים במצטבר
שמעון פרס (1970-1974)
גד יעקובי (1974-1977)
חיים קורפו (1981-1988)
משה קצב (1988-1992)
ישראל קיסר (1992-1996)
שאול מופז (2006-2009)
ישראל כץ (2009-)

כן ייזכרו לטובה זלמן ארן (1955, ארבעה חודשים), אהרון יריב (1974, שלושה חודשים) וצחי הנגבי (2002-2003, חודשיים וחצי)
 

amit1270

New member
אם הקדנציה של כ"ץ לא תקוצר מסיבה זו או אחרת,

או ישראל בר-יהודה (1962-1965)
אגב, באתר המשרד יש עמוד שמוקדש לשרים לדורותיהם.
מעטים הם אלה שזכו לכהן במשרד יותר משלוש שנים, מה שאומר הרבה על חשיבות המשרד וההמשכיות בו.
ואלה שמות המתמידים, לפי סדר כרונולוגי:
משה כרמל (1955-1959 ושוב בשנים 1965-1969) - השיאן, 7 שנים ו-6 חודשים במצטבר
שמעון פרס (1970-1974)
גד יעקובי (1974-1977)
חיים קורפו (1981-1988)
משה קצב (1988-1992)
ישראל קיסר (1992-1996)
שאול מופז (2006-2009)
ישראל כץ (2009-)

כן ייזכרו לטובה זלמן ארן (1955, ארבעה חודשים), אהרון יריב (1974, שלושה חודשים) וצחי הנגבי (2002-2003, חודשיים וחצי)
אם הקדנציה של כ"ץ לא תקוצר מסיבה זו או אחרת,
הוא יהיה השיאן החדש (ויעבור גם את קורפו בשיא הקדנציה הרצופה). זה אומר משהו על מעמדו העולה של המשרד בשנים האחרונות, כולל בתקופת מופז, שהיה שר התחבורה הראשון שהשלים קדנציה מלאה (מבחירות עד בחירות) מאז ישראל קיסר, כלומר אחרי עשור של חוסר יציבות וחילופי שרים תכופים.
 

down under

New member
בשל כבוד המת אני אמתן מאוד את דברי

אם הקדנציה של כ"ץ לא תקוצר מסיבה זו או אחרת,
הוא יהיה השיאן החדש (ויעבור גם את קורפו בשיא הקדנציה הרצופה). זה אומר משהו על מעמדו העולה של המשרד בשנים האחרונות, כולל בתקופת מופז, שהיה שר התחבורה הראשון שהשלים קדנציה מלאה (מבחירות עד בחירות) מאז ישראל קיסר, כלומר אחרי עשור של חוסר יציבות וחילופי שרים תכופים.
בשל כבוד המת אני אמתן מאוד את דברי
חיים קורפו היה שר תחבורה גרוע מאוד.
אדם הזוי (אם לא הייתי ממתן הייתי מחליף זאת במלה שנשמעת ונכתב כמעט זהה רק שגימטריאתה נמוכה בקצת).
התנגד לחוק חגורות הבטיחות בעיר וטען שאפשר לתת קונטרה עם הידיים.

לא פיתח את רשת הרכבות, לא נסללו בתקופתו יותר מדי כבישים מהירים וגם בתחום התעופה טרם ניתנו רשיונות לחברות צ'רטר
(מה שרובנו שטסים לכרתים או רודוס או וורנה או סיציליה עושים, טסים בצ'רטר) לצאת מישראל אלא רק לתיירים להגיע לכאן בצ'רטר.
בקיצור, קדנציה ארוכה מאוד אבל מבוזבזת.
 

Gn434

New member
חיים קורפו בחיים...

בשל כבוד המת אני אמתן מאוד את דברי
חיים קורפו היה שר תחבורה גרוע מאוד.
אדם הזוי (אם לא הייתי ממתן הייתי מחליף זאת במלה שנשמעת ונכתב כמעט זהה רק שגימטריאתה נמוכה בקצת).
התנגד לחוק חגורות הבטיחות בעיר וטען שאפשר לתת קונטרה עם הידיים.

לא פיתח את רשת הרכבות, לא נסללו בתקופתו יותר מדי כבישים מהירים וגם בתחום התעופה טרם ניתנו רשיונות לחברות צ'רטר
(מה שרובנו שטסים לכרתים או רודוס או וורנה או סיציליה עושים, טסים בצ'רטר) לצאת מישראל אלא רק לתיירים להגיע לכאן בצ'רטר.
בקיצור, קדנציה ארוכה מאוד אבל מבוזבזת.
חיים קורפו בחיים...
 

amit1270

New member
בתקופתו (וגם לפניו ואחריו) משרד התחבורה היה משרד שולי למדי

בשל כבוד המת אני אמתן מאוד את דברי
חיים קורפו היה שר תחבורה גרוע מאוד.
אדם הזוי (אם לא הייתי ממתן הייתי מחליף זאת במלה שנשמעת ונכתב כמעט זהה רק שגימטריאתה נמוכה בקצת).
התנגד לחוק חגורות הבטיחות בעיר וטען שאפשר לתת קונטרה עם הידיים.

לא פיתח את רשת הרכבות, לא נסללו בתקופתו יותר מדי כבישים מהירים וגם בתחום התעופה טרם ניתנו רשיונות לחברות צ'רטר
(מה שרובנו שטסים לכרתים או רודוס או וורנה או סיציליה עושים, טסים בצ'רטר) לצאת מישראל אלא רק לתיירים להגיע לכאן בצ'רטר.
בקיצור, קדנציה ארוכה מאוד אבל מבוזבזת.
בתקופתו (וגם לפניו ואחריו) משרד התחבורה היה משרד שולי למדי
עם תקציב מוגבל ובלי חלק ניכר מהסמכויות שיש למשרד כיום. התלוננת למשל (בצדק) על אי-סלילת כבישים באותה תקופה. אולי אתה זוכר בסמכות איזה משרד ממשלתי הייתה אז מע"צ?

אני לא חושב שקורפו "חידש" הרבה. מחדל אי-פיתוח התחבורה התחיל לפניו ונמשך הרבה אחריו. גם היום יש לא מעט בעיות...
 
קובי, הוא אכן היה שר תחבורה גרוע

בשל כבוד המת אני אמתן מאוד את דברי
חיים קורפו היה שר תחבורה גרוע מאוד.
אדם הזוי (אם לא הייתי ממתן הייתי מחליף זאת במלה שנשמעת ונכתב כמעט זהה רק שגימטריאתה נמוכה בקצת).
התנגד לחוק חגורות הבטיחות בעיר וטען שאפשר לתת קונטרה עם הידיים.

לא פיתח את רשת הרכבות, לא נסללו בתקופתו יותר מדי כבישים מהירים וגם בתחום התעופה טרם ניתנו רשיונות לחברות צ'רטר
(מה שרובנו שטסים לכרתים או רודוס או וורנה או סיציליה עושים, טסים בצ'רטר) לצאת מישראל אלא רק לתיירים להגיע לכאן בצ'רטר.
בקיצור, קדנציה ארוכה מאוד אבל מבוזבזת.
קובי, הוא אכן היה שר תחבורה גרוע
אבל הפסקת סלילת הכבישים לא היתה באחריותו, אלא באחריות שר השיכון דוד לוי, שבכל תקופת כהונתו לא נקף אצבע בנושא מע"צ, והתרכז בתפירת מכרזים לבניה עבור החבר שלו, דודי אפל הרמאי.
העברת מע"צ לאחריות משרד התחבורה היתה מאוחרת הרבה יותר, זה היה בתקופתו של אהוד ברק כר"מ (איציק מרדכי שר התחבורה). וגם אז מע"צ המשיכה לא לעשות כלום ושום דבר עד שנתניהו, זליכה, ליברמן ואריק ז"ל עשו לה אוברול והוציאו אותה לדרך חדשה.
 

amit1270

New member
אולי תפסיק כבר עם מנטרת "נתניהו זליכה ליברמן"?

קובי, הוא אכן היה שר תחבורה גרוע
אבל הפסקת סלילת הכבישים לא היתה באחריותו, אלא באחריות שר השיכון דוד לוי, שבכל תקופת כהונתו לא נקף אצבע בנושא מע"צ, והתרכז בתפירת מכרזים לבניה עבור החבר שלו, דודי אפל הרמאי.
העברת מע"צ לאחריות משרד התחבורה היתה מאוחרת הרבה יותר, זה היה בתקופתו של אהוד ברק כר"מ (איציק מרדכי שר התחבורה). וגם אז מע"צ המשיכה לא לעשות כלום ושום דבר עד שנתניהו, זליכה, ליברמן ואריק ז"ל עשו לה אוברול והוציאו אותה לדרך חדשה.
אולי תפסיק כבר עם מנטרת "נתניהו זליכה ליברמן"?
מע"צ "התחילה לעבוד" בתקופה שאתה אולי מעדיף לשכוח, אבל מה לעשות, העובדות הן אחרות, ואני מתכוון לממשלת רבין 1992-5.
 
דווקא זוכר מצויין

אולי תפסיק כבר עם מנטרת "נתניהו זליכה ליברמן"?
מע"צ "התחילה לעבוד" בתקופה שאתה אולי מעדיף לשכוח, אבל מה לעשות, העובדות הן אחרות, ואני מתכוון לממשלת רבין 1992-5.
דווקא זוכר מצויין
והיא לא עשתה אז אפילו 10% ממה שעשתה לאחר המהפכה של 2003.
לא כבישים חדשים, לא כבישי רוחב, לא פרוייקטים משולבים, ולעומת זאת פדיחות קשות כדוגמת גשר הולץ שעלה למדינה מאות מיליוני ש"ח.
היתה גוף אינרטי, חובבני ובטלני. השחיתות אכלה בה כל חלקה טובה.
מזל שפורקה ונפתחה מחדש. הגלגול הנוכחי כמובן לא מושלם, אבל שנות אור מעל הגלגול הקודם.
 

amit1270

New member
גשר הולץ היה פרויקט של מע"צ?

דווקא זוכר מצויין
והיא לא עשתה אז אפילו 10% ממה שעשתה לאחר המהפכה של 2003.
לא כבישים חדשים, לא כבישי רוחב, לא פרוייקטים משולבים, ולעומת זאת פדיחות קשות כדוגמת גשר הולץ שעלה למדינה מאות מיליוני ש"ח.
היתה גוף אינרטי, חובבני ובטלני. השחיתות אכלה בה כל חלקה טובה.
מזל שפורקה ונפתחה מחדש. הגלגול הנוכחי כמובן לא מושלם, אבל שנות אור מעל הגלגול הקודם.
גשר הולץ היה פרויקט של מע"צ?
תראה, זה לא חוכמה להשוות בין מה שקרה בתחילת שנות ה-90 למה שקרה אחרי עשור, בתקופה אחרת לגמרי. אתה מסתכל רק על "השורה התחתונה" ומתעלם מתהליכים, ואני אומר לך שתשתיות הכבישים שהוזנחו קשות עד לתחילת שנות ה-90, קיבלו בתקופת ממשלת רבין (ושר הבינוי דאז, פואד בן אליעזר) "בוסט" אדיר, שלמעשה התניע את התהליך שממשלות מאוחרות יותר המשיכו. בעצם זה התחיל עוד קודם, בתקופת ממשלת שמיר של 1990-1992, עם אריק שרון (הבולדוזר) כשר הבינוי והשיכון. בכל אופן, זליכה היה אז חייל בסדיר...
 
איזה "בוסט"? מה הם עשו בפועל?

גשר הולץ היה פרויקט של מע"צ?
תראה, זה לא חוכמה להשוות בין מה שקרה בתחילת שנות ה-90 למה שקרה אחרי עשור, בתקופה אחרת לגמרי. אתה מסתכל רק על "השורה התחתונה" ומתעלם מתהליכים, ואני אומר לך שתשתיות הכבישים שהוזנחו קשות עד לתחילת שנות ה-90, קיבלו בתקופת ממשלת רבין (ושר הבינוי דאז, פואד בן אליעזר) "בוסט" אדיר, שלמעשה התניע את התהליך שממשלות מאוחרות יותר המשיכו. בעצם זה התחיל עוד קודם, בתקופת ממשלת שמיר של 1990-1992, עם אריק שרון (הבולדוזר) כשר הבינוי והשיכון. בכל אופן, זליכה היה אז חייל בסדיר...
איזה "בוסט"? מה הם עשו בפועל?
מחלף אחד בכפר שמריהו, זה הכל. לעומת עשרות (!) מחלפים מאז 03'.
0 כבישים חדשים. לעומת 6, 9, 7, 431, 531 (חצי בינתיים), עוקף עפולה (חצי בינתיים), מנהרות הכרמל, נתיבי המפרץ, עוקף קריות, ועשרות כניסות חדשות לערים בעשור האחרון.

בכל נושא הכפלת כבישים, לא כדאי אפילו להכנס לזה, עד כדי כך הפער גדול בין העשור האחרון לתקופת רבין.

ואם תוסיף לזה את הפער בתחום הרכבות, בניית תחנות כח, התפלת מים, גז טבעי, אתה משווה בין המאה ה-21 למאה ה-18.
 

amit1270

New member
זה עתה התקבל עדכון ממקור יודע דבר...

איזה "בוסט"? מה הם עשו בפועל?
מחלף אחד בכפר שמריהו, זה הכל. לעומת עשרות (!) מחלפים מאז 03'.
0 כבישים חדשים. לעומת 6, 9, 7, 431, 531 (חצי בינתיים), עוקף עפולה (חצי בינתיים), מנהרות הכרמל, נתיבי המפרץ, עוקף קריות, ועשרות כניסות חדשות לערים בעשור האחרון.

בכל נושא הכפלת כבישים, לא כדאי אפילו להכנס לזה, עד כדי כך הפער גדול בין העשור האחרון לתקופת רבין.

ואם תוסיף לזה את הפער בתחום הרכבות, בניית תחנות כח, התפלת מים, גז טבעי, אתה משווה בין המאה ה-21 למאה ה-18.
זה עתה התקבל עדכון ממקור יודע דבר...
מחלף שער הגיא ו-13 מחלפים נוספים שהוקמו בתקופת רבין&פואד, הארת כביש 1 וכביש החוף, עשרות צמתים שהוסדרו. אני מניח שיש עוד. בסה"כ המקור מדווח לי על 2 מיליארד ש"ח שהופנו מהתנחלויות לטובת תשתיות בתחומי הקו הירוק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה