אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.
אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355523-00.html
אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355523-00.html
הייתי מעדיף שזאת הייתה מטרופולין.אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355523-00.html
זה נראה רע נשמע רעעעעעעהייתי מעדיף שזאת הייתה מטרופולין.
אבל זה היה מכור מראש וחבל. אפיקים לא הצטיידה סתם בכל הכמות הזאת של הסינים.
 
הם גם שיפרו את הלו"ז לפני חצי שנהזה נראה רע נשמע רעעעעעע
מאכזזזזזזזזב
עצם זה שהם רכשו אוטבוסים חדשים סינים לפני שלושה חודשים אומר הכל ,זה נתפר עבורם.
אולי מישהו יערער לבית משפט
כבר באפריל היו אוטובוסים חדשים הסיניםהם גם שיפרו את הלו"ז לפני חצי שנה
,הם עשו הכל בכדי לנצח.
או שאתה מתלונן על אוטובוסים בני עשר שנים או שאתה מתלונן עלכבר באפריל היו אוטובוסים חדשים הסינים
בעיקר בקווי אשדוד -תל אביב -רחובות-תל השומר .
מה הטעם לרוץ ולקנות צי חדש באפריל ,שאתה מתמודד על מכרז .
הם פשוט רצו להפעיל לחץ ,להראות הם כבר בעלי בית באזור ולקבל ציון גבוה בתפעול .
אני אסביר מה הכוונה שליאו שאתה מתלונן על אוטובוסים בני עשר שנים או שאתה מתלונן על
רכישת אוטובוסים חדשים...
בכל מכרז על שירות קיים יש יתרון למפעיל הנוכחיאני אסביר מה הכוונה שלי
המכרז פורסם בדצמבר 2013
לקנות באפריל 2014 אוטבוסים חדשים ,זה לקבוע עובדות בשטח ,
למה לא קנו ב 2012-3.
לשנות את התדירות באפריל זה לקבוע עובדות בשטח,להוסיף תחנות עם שילוט
ברכבת מזרח זה לקבוע עובדות בשטח , להזכירך חברת אפיקים לא זכתה ,היא קנתה
את תפעול חברת קונקס ותוך כדי תנועה שידרגה , רק! אחרי שנפתח המכרז
לאחריו !!!.
מקסימום היא הייתה מעבירה את האטובוסים החדשים לאשכול אריאל
בעוד שנה .
בשורה התחתונה ,מה שאני רוצה לומר ,אין פה התמדדות שווה .
זה נקודת מבט שלי ,מי יודע אולי הם יצדקו את הזכיה שלהם ,ימים יגידו .
יש מבין .
אז מה שיכול הדעת בכל המכרז הזהבכל מכרז על שירות קיים יש יתרון למפעיל הנוכחי
זו התנהלות לגיטימית לשפר שירות גם לפני התמודדות במכרז.
אם אפיקים הייתה פועלת בניגוד להנחיות משרד התחבורה היא לא הייתה זוכה.
גם לממשלה מכהנת יש יתרון לפני בחירות - "כלכלת בחירות".
ברור שמי שרצה מפעיל אחר יתאכזב, אבל בהתנהלות של אפיקים אין שום דבר לא חוקי.
אם משרד התחבורה תפר מכרז הבעיה היא אצלו, לא אצל אפיקים.
ואני הערכתי כבר מזמן שמשרד התחבורה לא יתן למטרופולין ולקווים לזכות במכרז הזה, כדי שלא יהיו חזקות מדי דרומית לתל אביב.
גם אם אפיקים לא הייתה מועמדת לזכייה, משרד התחבורה לא היה נותן למטרופולין את המכרז הזה.
במידה מסויימת כןאז מה שיכול הדעת בכל המכרז הזה
מטרופלין וקווים הם כמו המזרזים במרתון שרצים חצי מרתון מקדימה
ופורשים באמצע או לקראת הסוף להפעיל לחץ על האחרים , הם משתמשי דמה ?.
LIKE , ברשותךבמידה מסויימת כן
המכרז מתקיים גם בשביל התחרות אבל גם בגלל שזו הדרך של משרד התחבורה לשנות את תנאי ההפעלה באשכול.
המכרז הזה בכל מקרה, ללא קשר לזהות המפעיל, ישפר את השירות.
בשביל התחרות צריך כמה מתמודדים.
אין לי הסבר מדוע משרד התחבורה איפשר בכלל למטרופולין להתמודד במכרז, אבל אם הוא מצא לנכון לעשות זאת, זה כנראה כדי להגביר את התחרותיות במכרז ואת האטרקטיביות (מבחינת המשרד) של ההצעות המוגשות.
בא נודה על האמת, התוצאה של המכרז הזה הייתה צפויה ביותר עוד לפני שהמכרז פורסם. אפיקים לא הייתה לוקחת על עצמה להחליף את ויאוליה אם לא הייתה יודעת שיש לה את הסיכויים הגבוהים ביותר להישאר תקופה ארוכה.
מי שסבר שלמטרופולין באמת יש סיכוי לזכות במכרז הזה השלה את עצמו.
אני לא יודע לענות על זה לגבי כל חברהLIKE , ברשותך
מבין כל החברות הבאות שהתמודדו
מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס וחברת תנופה הנמצאת בבעלות מאיה טורס, מוני סיטון ויורנטה הספרדית.
מי היא
א) דמה,חברה שללא הדומננטיות שלה יכלה לזכות .
ב) סכוי טוב-סביר לזכיה .
ג) אין סיכוי,מדורגת נמוך .
אני לא יודע אם שווה להגיב לשטויות שכתבת כאן בכלל.אני אסביר מה הכוונה שלי
המכרז פורסם בדצמבר 2013
לקנות באפריל 2014 אוטבוסים חדשים ,זה לקבוע עובדות בשטח ,
למה לא קנו ב 2012-3.
לשנות את התדירות באפריל זה לקבוע עובדות בשטח,להוסיף תחנות עם שילוט
ברכבת מזרח זה לקבוע עובדות בשטח , להזכירך חברת אפיקים לא זכתה ,היא קנתה
את תפעול חברת קונקס ותוך כדי תנועה שידרגה , רק! אחרי שנפתח המכרז
לאחריו !!!.
מקסימום היא הייתה מעבירה את האטובוסים החדשים לאשכול אריאל
בעוד שנה .
בשורה התחתונה ,מה שאני רוצה לומר ,אין פה התמדדות שווה .
זה נקודת מבט שלי ,מי יודע אולי הם יצדקו את הזכיה שלהם ,ימים יגידו .
יש מבין .
הבנת הנקרא פשוטה !!!אני לא יודע אם שווה להגיב לשטויות שכתבת כאן בכלל.
אבל שיהיה...
 
אוטובוסים חדשים נקנו כי לא ניתן להפעיל אוטובוסים בני יותר מ-10 שנים במכרזים. התדירות הוגדלה לא כי אפיקים החליטו, ההיפך הגמור!!! אסור למפעיל לתגבר את השירות על דעת עצמו, אם המפעיל יתגבר על דעת עצמו - זו עבירה על תנאי המכרז כי זה אומר שהפדיון שלו יהיה גבוה יותר ממה שמגיע לו על פי תנאי הזיכיון. לכן, רק משרד התחבורה קובע להוסיף נסיעות.
 
ונראה לי שהגבתי לך כמה פעמים שמשרד התחבורה הוא זה שמתגבר את השירות ולא אף חברה, פשוט כך.
 
להוסיף תחנות עם שילוט - כחלק מהחוק לשילוט שנכנס לתוקפו, חלו על כל המפעילים החובה להתקין שילוט שכזה בתחנות האוטובוס.
 
בקיצור, כל הטענות שלך מתבססות על בורות מוחלטת.
במכרז נורמלי שהתפרסם לפני שנה !!!הבנת הנקרא פשוטה !!!
שום חוק ושום נעלים ,אתה כנראה לא מבין איפה אתה חי OIL
כל התהליך נעשה בחצי השנה האחרונה בכדי לקבוע עובדות ,לאחר סגירת המכרז במרץ.
,השיפור בתדירות היה למען הזכיה ,האוטובסים יכלו להחזיק מעמד עוד חצי שנה והם לא מחויבים לתחנה עם שילוט ,
,הכל נעשה בכדי לשפר את היכולת שלהם לזכות,לקבוע עובדות בשטח ,
יכולו לעשות זאת ב 2013 ולא באמצע 2014 ,אז אל תבלבל את המוח שאתה פה מדבר מהגיון
לא סתם משכו את המכרז כמעט .שנה ,תראה לי מכרז קודם שמשכו שנה,משכו שנה אולי לתת זמן להתארגן
וכך נפתח פער לטובת אפיקים כי הם למעשה בחצי שנה האחרונה התנהגו כמו הזוכים במכרז .
שאלתי את זה עמוד שדרה ,ענה לי עמוד שדרה , לחברה מותר לשפר עמדות וזה מה שהם עשו ,הבנת!!!
שיפרו עמדות כמובן באישור משרד התחבורה ! התדירות הקודמת לא השתנתה 8 שנים ופתאום לפני חצי שנה יש תיגבור .
רד מיי ליפס אם החברה לא תקבל פרוטקציה כלומר הקלותבמכרז נורמלי שהתפרסם לפני שנה !!!
אם היו הולכים לפי החוקים ומפרסמים זוכה במאי-יוני ,כנראה שאפיקים לא הייתה זוכה,
כל משיכת הזמן בעוד חצי שנה!!! עוד חצי שנה , היה אפשרות לתת לאפיקים להתארגן ולקבל ציון גבוה .
,אולי יש קשר פולטי ?.
האם זה החברה היחידיה שיש לה אוטבוסים מסין ? שהרי הייתה כתבה כל מרכז הליכוד והקשר שלו
ליבואן של האוטובסים מסין .
עכשיו היבואן הזה יזכה בהזמנה גדולה מאד של כ 100 אוטבוסים חדשים לפחות.
לא ברור למה אתה כל כך נדהם ונסערהבנת הנקרא פשוטה !!!
שום חוק ושום נעלים ,אתה כנראה לא מבין איפה אתה חי OIL
כל התהליך נעשה בחצי השנה האחרונה בכדי לקבוע עובדות ,לאחר סגירת המכרז במרץ.
,השיפור בתדירות היה למען הזכיה ,האוטובסים יכלו להחזיק מעמד עוד חצי שנה והם לא מחויבים לתחנה עם שילוט ,
,הכל נעשה בכדי לשפר את היכולת שלהם לזכות,לקבוע עובדות בשטח ,
יכולו לעשות זאת ב 2013 ולא באמצע 2014 ,אז אל תבלבל את המוח שאתה פה מדבר מהגיון
לא סתם משכו את המכרז כמעט .שנה ,תראה לי מכרז קודם שמשכו שנה,משכו שנה אולי לתת זמן להתארגן
וכך נפתח פער לטובת אפיקים כי הם למעשה בחצי שנה האחרונה התנהגו כמו הזוכים במכרז .
שאלתי את זה עמוד שדרה ,ענה לי עמוד שדרה , לחברה מותר לשפר עמדות וזה מה שהם עשו ,הבנת!!!
שיפרו עמדות כמובן באישור משרד התחבורה ! התדירות הקודמת לא השתנתה 8 שנים ופתאום לפני חצי שנה יש תיגבור .
תודה לךלא ברור למה אתה כל כך נדהם ונסער
"שיפור עמדות" לפני התמודדות על מכרזים זה לא דבר שאפיקים או משרד התחבורה המציאו.
קווים למשל עשתה מאמצים לשפר את השירות ואת המיתוג שלה באשכולות בהם פעלה (פתח תקוה, בקעת אונו והעמק) לפני שהתמודדה על מכרזים באשכולות אחרים (חשמונאים ונתניה-חדרה), דבר ששיפר את ציוניה במכרזים הללו.
הבנו שאתה מאוכזב שמטרופולין לא נבחרה, אבל אם היית ריאלי לא הית מתאכזב, כי לא היית מצפה.
תסתכל קדימה ותנסה בצורה חיובית - השירות השתפר בחודשים האחרונים? תסתכל על זה חיובי. המכרז כולל שיפורים רבים? תסתכל על זה חיובי.
זה המצב - אפיקים תישאר באשכול הזה ולמען האמת יש בכך גם סוג של צדק, כי אפיקים היא זו שלקחה על עצמה לקיים את השירות באשכול כאשר ויאוליה החליטה לנטוש לפני תום הזכיון שלה.
נכתב כאן שמשרד התחבורה היה צריך לצאת למכרז מייד. אבל גם אם זה היה קורה היו עוברות לפחות שנתיים עד אשר המכרז החדש היה מיושם. ומה היה קורה בינתיים? אי אפשר להחזיק כאן את ויאוליה הבינלאומית בכוח ומישהו אחר היה צריך לתת שירות בינתיים. אז אפיקים עשתה זאת.
גם את זה צריך לראות לטובת אפיקים ולא לרעתה.
נכון, מטרופולין מעולים בלזיין את הנהגים שלהן, תרתי משמע.תודה לךתשמע את הסיבה
מטרופלין פשוט טובים , בוא אספר לך סיפור , ביבנה הנהגים לא יודעים להחליף את המספר וזה פשוט
מגוחך שאוטבוס מתעכב 10 דק' , כי הוא לא מצליח להחליף מספר בשילוט ואז הוא הולך לחפש מישהו שיעזור לו
והוא גם לא מצליח ואז הולכים מביאים קלסר עם מספרים בצבע ירוק בוהק ושמים מקדימה ,הקו למעלה 2 בגדול מאד,
למטה בירוק קו 3 , זה קורה כל יום , אני מעריך שהסדרן במטרפולין לא היה מניח לזה לקרות ,זה לא חד פעמי .
במטרופלין אין אוטבוס מלוכלך או כסא מפורק וזה אוטבוסים שמשרתים את הדרום הנגב הרבה חול ,הפזורה ...
שירות : מטרופלין יכולה לתת שירות עד 16:00 בשישי גם בחורף אפילו 16:45 , אפיקים עד 15:00 .
וגם היו מצבים שלא יצאו אוטובסים בכלל ,בעיקר בבוקר בין 11:00 ל 14:00 ,זה אפיקים .
אז אחרי כל מה שאני מספר ,הם עוד צריכים להוסיף 50% תדירות ,תקרא את ההודעה NEWS1 , ברגיל לא מצליחים להוציא אוטבוסים
אז אחרי הישום של המכרז הם רוצים להצליח ???
התגובה שלי היא המראה לתגובה שלךנכון, מטרופולין מעולים בלזיין את הנהגים שלהן, תרתי משמע.
יעשו הכל הכל הכל על חשבון הנהגים כדי לעמוד בזמנים ולהיות הכי פדנטיים שיש בהכל. הסדרנים נדרשים לרדות בנהגים. מרוב שהם רודים בנהגים הם מדברים בצורה כל כך מגעילה גם ללקוחות שבאים לשאול אותם מה קורה עם האוטובוס? ויש לי את הכל מוקלט.
 
ולגבי כל מה שכתבת, קודם כל גם ככה קשה להבין את אשר אתה כותב עקב פיסוק לא תקין בעליל. שנית, רוב המכרזים הוארכו. מכרז באר שבע עירוני, מכרז קווי הנגב שמטרופולין זכתה בו מחדש, מכרז הנגב המערבי, מכרז פתח תקווה - בקעת אונו והיד עוד נטויה. כולם הוארכו ולא יצאו בזמן. למה? ממש לא מהסיבות שרשמת כאן וגם ככה זה ניסיון פתטי להציג בפניך עובדות, אז אוותר על להסביר לך מהן הסיבות.
 
עכשיו אתה מוזמן להתהלם, לצעוק ולבכות על מר גורלך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.