אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
תזכיר לי מתי כביש 6 אושר...

איזה "בוסט"? מה הם עשו בפועל?
מחלף אחד בכפר שמריהו, זה הכל. לעומת עשרות (!) מחלפים מאז 03'.
0 כבישים חדשים. לעומת 6, 9, 7, 431, 531 (חצי בינתיים), עוקף עפולה (חצי בינתיים), מנהרות הכרמל, נתיבי המפרץ, עוקף קריות, ועשרות כניסות חדשות לערים בעשור האחרון.

בכל נושא הכפלת כבישים, לא כדאי אפילו להכנס לזה, עד כדי כך הפער גדול בין העשור האחרון לתקופת רבין.

ואם תוסיף לזה את הפער בתחום הרכבות, בניית תחנות כח, התפלת מים, גז טבעי, אתה משווה בין המאה ה-21 למאה ה-18.
תזכיר לי מתי כביש 6 אושר...
את זה אתה בוודאי לא יכול לייחס לזליכה. הכביש יצא לדרך באמצע/סוף שנות ה-90.

ולגבי ההשוואה "בין המאה ה-21 למאה ה-18" - זה בדיוק העניין! תשווה את מה שהיה לפני רבין ולפני מה ששרון התחיל ופואד המשיך, ותראה שהייתה מהפכה גדולה לא פחות (הכול יחסי כמובן). מה שנעשה בעשור הבא התבסס על אותם דברים שאתה מעדיף לשכוח או סתם להתעלם מהם.
 

down under

New member
אתה כותב שטויות ואני דורש, לא מבקש אלא דורש שתתייחס לדברים

איזה "בוסט"? מה הם עשו בפועל?
מחלף אחד בכפר שמריהו, זה הכל. לעומת עשרות (!) מחלפים מאז 03'.
0 כבישים חדשים. לעומת 6, 9, 7, 431, 531 (חצי בינתיים), עוקף עפולה (חצי בינתיים), מנהרות הכרמל, נתיבי המפרץ, עוקף קריות, ועשרות כניסות חדשות לערים בעשור האחרון.

בכל נושא הכפלת כבישים, לא כדאי אפילו להכנס לזה, עד כדי כך הפער גדול בין העשור האחרון לתקופת רבין.

ואם תוסיף לזה את הפער בתחום הרכבות, בניית תחנות כח, התפלת מים, גז טבעי, אתה משווה בין המאה ה-21 למאה ה-18.
אתה כותב שטויות ואני דורש, לא מבקש אלא דורש שתתייחס לדברים
הבאים:
איזה מחלפים?
מחלף הכפר הירוק ומחלף מורשה שהפכו לצמתים כפולים ובכוון מסויים בלי רמזורים בכלל (כביש 5 מזרח-מערב וההיפך בשני המחלפים הללו
היה בתקופת רבין/פואד).
מחלף בר אילן במקום הרמזור בצומת ה-T (לפני ההרחבה למחלף מורכב. עד שנת 94' היה רמזור בצומת בר אילן שהיתה בתצורת האות האנגלית T.
בשנת 94' זה הפך למחלף).

מחלף אולגה שביטל את הרמזור לנוסעים צפון-דרום וההיפך בכביש החוף הוא כביש מס' 2.

התחלת העבודות בפועל על תוואי כביש 6. המקטע הראשון נחנך ב-2002. אתה יודע טוב מאוד כמה זמן מעלית הבולדוזר הראשון לשטח ועד שיש אספלט
הפתוח רשמית ומעשית כאחד לתנועת הציבור. אני מתכוון שלפני שנת 96' כבר היו הבולדוזרים בשטח.

מחלף שפירים (להזכיר לך את הגשר שהתמוטט והרג נוסע שעבר מתחתיו?) שהורחב מאוד.

צומת בית דגן שהוכפל וצומצם דרמטית הפקק שיש בו.

חיבור כביש 5 לחוצה שומרון כך שמאריאל ועד גלילות יש רצף של כביש. זה קרה רק באמצע שנות ה-90.
 

amit1270

New member
לא שומע! לא שומע! זליכה! זליכה! זליכה! |סותם את האוזניים|

אתה כותב שטויות ואני דורש, לא מבקש אלא דורש שתתייחס לדברים
הבאים:
איזה מחלפים?
מחלף הכפר הירוק ומחלף מורשה שהפכו לצמתים כפולים ובכוון מסויים בלי רמזורים בכלל (כביש 5 מזרח-מערב וההיפך בשני המחלפים הללו
היה בתקופת רבין/פואד).
מחלף בר אילן במקום הרמזור בצומת ה-T (לפני ההרחבה למחלף מורכב. עד שנת 94' היה רמזור בצומת בר אילן שהיתה בתצורת האות האנגלית T.
בשנת 94' זה הפך למחלף).

מחלף אולגה שביטל את הרמזור לנוסעים צפון-דרום וההיפך בכביש החוף הוא כביש מס' 2.

התחלת העבודות בפועל על תוואי כביש 6. המקטע הראשון נחנך ב-2002. אתה יודע טוב מאוד כמה זמן מעלית הבולדוזר הראשון לשטח ועד שיש אספלט
הפתוח רשמית ומעשית כאחד לתנועת הציבור. אני מתכוון שלפני שנת 96' כבר היו הבולדוזרים בשטח.

מחלף שפירים (להזכיר לך את הגשר שהתמוטט והרג נוסע שעבר מתחתיו?) שהורחב מאוד.

צומת בית דגן שהוכפל וצומצם דרמטית הפקק שיש בו.

חיבור כביש 5 לחוצה שומרון כך שמאריאל ועד גלילות יש רצף של כביש. זה קרה רק באמצע שנות ה-90.
לא שומע! לא שומע! זליכה! זליכה! זליכה! |סותם את האוזניים|
 

בועז ל

New member
פואד של ממשלת רבין היה בולדוזר

אתה כותב שטויות ואני דורש, לא מבקש אלא דורש שתתייחס לדברים
הבאים:
איזה מחלפים?
מחלף הכפר הירוק ומחלף מורשה שהפכו לצמתים כפולים ובכוון מסויים בלי רמזורים בכלל (כביש 5 מזרח-מערב וההיפך בשני המחלפים הללו
היה בתקופת רבין/פואד).
מחלף בר אילן במקום הרמזור בצומת ה-T (לפני ההרחבה למחלף מורכב. עד שנת 94' היה רמזור בצומת בר אילן שהיתה בתצורת האות האנגלית T.
בשנת 94' זה הפך למחלף).

מחלף אולגה שביטל את הרמזור לנוסעים צפון-דרום וההיפך בכביש החוף הוא כביש מס' 2.

התחלת העבודות בפועל על תוואי כביש 6. המקטע הראשון נחנך ב-2002. אתה יודע טוב מאוד כמה זמן מעלית הבולדוזר הראשון לשטח ועד שיש אספלט
הפתוח רשמית ומעשית כאחד לתנועת הציבור. אני מתכוון שלפני שנת 96' כבר היו הבולדוזרים בשטח.

מחלף שפירים (להזכיר לך את הגשר שהתמוטט והרג נוסע שעבר מתחתיו?) שהורחב מאוד.

צומת בית דגן שהוכפל וצומצם דרמטית הפקק שיש בו.

חיבור כביש 5 לחוצה שומרון כך שמאריאל ועד גלילות יש רצף של כביש. זה קרה רק באמצע שנות ה-90.
פואד של ממשלת רבין היה בולדוזר
וזאת עובדה בלתי ניתנת לערעור. כפי שציינו עמית וקובי, מחלפים רבים החלו וסיימו את דרכם בתקופתו, והכוונה ב"החלו" היא בעליית כלים הנדסיים על השטח. מרב המאמץ הושקע בביטול הצמתים המרומזרים בכבישים 2 ו-4 ובהתקנת תאורה לאורך
כבישים ראשיים. בנוסף, צמתים רבים זכו לשיפורים, שהמצוי ביניהם היה הוספת נתיב לפנייה שמאלה בצמתים מסוג T.

ועוד אנקדוטה קטנה: בתקופתו של פואד החלו לצוץ שלטי פרויקטים ועליהם תיאור הפרויקט, עלותו והלו"ז לסיומו. מי שרוצה, יכול לראות בכך את תחילתה של 'תקופת השלטומניה'
 

amit1270

New member
השלטים האלה זכורים לי היטב

פואד של ממשלת רבין היה בולדוזר
וזאת עובדה בלתי ניתנת לערעור. כפי שציינו עמית וקובי, מחלפים רבים החלו וסיימו את דרכם בתקופתו, והכוונה ב"החלו" היא בעליית כלים הנדסיים על השטח. מרב המאמץ הושקע בביטול הצמתים המרומזרים בכבישים 2 ו-4 ובהתקנת תאורה לאורך
כבישים ראשיים. בנוסף, צמתים רבים זכו לשיפורים, שהמצוי ביניהם היה הוספת נתיב לפנייה שמאלה בצמתים מסוג T.

ועוד אנקדוטה קטנה: בתקופתו של פואד החלו לצוץ שלטי פרויקטים ועליהם תיאור הפרויקט, עלותו והלו"ז לסיומו. מי שרוצה, יכול לראות בכך את תחילתה של 'תקופת השלטומניה'
השלטים האלה זכורים לי היטב
בעיקר זה שבמחלף שער הגיא...
 

benshap2

New member
זה היה ברור, והעיכוב כנראה נבע מהצעה באמת גרועה שלהם

אפיקים זכתה במכרז אשדוד יבנה.
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355523-00.html
זה היה ברור, והעיכוב כנראה נבע מהצעה באמת גרועה שלהם
כל כך גרועה שמעניין מה היו התיקונים הקוסמטיים שעשו כדי להסתיר עד כמה המכרז הזה מכור...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה