אף פעם לא היה לי משהו כזה

אף פעם לא היה לי משהו כזה

חלום צלול מדהים שבא בצורה לא רגילה (לפחות עבורי) כבר מזמן לא היו לי חלומות צלולים ואז אתמול הגיע הדבר הזה : חלמתי חלום מטריד שבו חרק מעופף די גדול (בגודל של ג'וק קטן, אבל בפרוש לא ג'וק) שובר את החלון שבעבודה שלי ונכנס מבחוץ, עף בארגסיביות ומחולל נזקים. הבוס שלי מארגן ישיבה עם עוד בעלי עסקים ומתברר שהיתה התקפה על עוד 70 בתי עסק מחרקים דומים. החלום מתפתח ונהיה מטריד מרגע לרגע. אני לא זוכר את כל הפרטים אבל מתברר שהחרק הזה הוא דבורה ענקית ותוקפנית שאני מנסה להדוף וקורים בו עוד דברים מטרידים כמו שני גידולים ענקיים שצומחים לי על שתי הידיים ונראים כאילו העצם עומדת לפרוץ לי החוצה מתוך העור, ועוד כל מני דמויות שליליות שאני פוגש שם באינטרקציות לא נעימות. מתי שהוא אני מתעורר ואני במצב של בין שינה וערות- כלומר, בכל פעם שאני עוצם עיניים החלום ממשיך מייד בעוד ועוד סיטואציות מטרידות. אז אמרתי לעצמי שאם אני כבר על הסף והחלום כל כך קרוב, אני אנסה להפוך אותו לחלום צלול. עצמתי עיניים וזו היתה הצלחה מיידית. זכרתי מייד שאני חולם ושיניתי את החלום לגמרי. ביטלתי התרחשויות שלא לרוחי, שיניתי תנאים ויותר מכל- שיניתי את הנוף. בראתי עצים, נהרות, אגמים, בעלי חיים, והכל היה ירוק וזהוב ומואר ויפיפה. בשלב מסויים בחלום פשוט חגגתי עם כל מי שאיכלס אותו, את הגן עדן הזה שיצרתי סביבי. באותו מעמד התברר שהדבורים הענקיות האלה מתחילת החלום זה משהו שאני בראתי (או יותר נכון, בראתי רטרו אקטיבית) בשביל מלכת הדבורים שמסתבר שהיא חברה טובה שלי. בשלב הזה החלום התחיל לאבד את הצלילות שלו אבל נשאר יפה ומרגיע. התעוררתי ממנו עם חיוך ענק, תחושת שלווה מדהימה ותודה ענקית לאלוהים על החלום הזה. אני עדיין מרגיש רגוע ושליו. אומנם הייתי עכשיו בחופשה מרגיעה בצפון (שם החלום הזה תפס אותי) אבל לדעתי גם החלום תרם משלו אני מרגיש כאילו פירקתי בתודעה שלי כל מני מטענים שהכבידו עלי.
 

One Drop

New member
נשמע טוב.. !

וואי תמיד כשאני נכנסת לחלום צלול אני סתם עושה שטויות מפגרות.. אני מתה לנסות משהו בסגנון שחווית
 

silverhawk

New member
נשמע כמו חצלול מעולה!

כמה זמן (סובייקטיבי) הוא ארך בערך?
 
קשה לומר

החלק הראשון של החלום (החלק הלא צלול) היה ממושך יותר. אני חושב שהזמן הסובייקטיבי של החלק הצלול הרגיש לא ארוך- משהו כמו שעה מקסימום. הזמן האובייקטיבי- אלוהים יודע.
 

silverhawk

New member
נו, יפה יפה

אני אוהב חלומות עם עלילה מעניינת.
אגב, זכרת לשלב את בדיקות המציאות והשיטות להגברת הצלילות?
 
לא הייתי צריך

נכנסתי לתוך החלום הצלול ישירות משבריר של ערות- מתוך החלטה מודעת. והוא נותר צלול עד הסוף, או לפחות עד החלק שאני זוכר.
 

silverhawk

New member
זה בדיוק העניין

שים לב שציינת שבסוף החלום התחיל לאבד את הצלילות שלו - לא משנה כמה המודעות שלך גבוהה, ללא בדיקות מציאות ושימוש בשיטות להגברת הצלילות, תאבד אותה מהר הרבה יותר מאשר בלעדיהן.
 
למעלה