אף אחד לא רוצה לעבוד?

yaronsh

New member
אף אחד לא רוצה לעבוד?

השעה שתיים עשרים ותשע פרסמתי הודעה אתמול בפורום ynet היום פה בבוקר בעיתון. ו.... זה רק נדמה לי? אין פה איזה מישהו שמעוניין להכנס לחברה בתנופה. לבנות בעצמו מערך קשרי לקוחות? להכנס בין הראשונים ומהר מאד למצוא עצמו מנהל קטן? אם טעות בידי ויש מעוניינים אז קדימה בלי לחכות. אני צריך מישהו ועכשיו!!! [email protected] ירון שחר קשרי גומלין סנסיטק טכנולוגיות.
 
לעבוד???? חס וחלילה

למה לעזאזל, שנרצה לעבוד. כולנו מאד אוהבים לא לעבוד ולא להתפרנס. זה הרי ידוע לכל. אין אבטלה בישראל. גלי הפיטורים הם המצאה עיתונאית בלבד. בנק הפועלים לא באמת פיטר עובדים. זו המצאה של התקשורת. אמדוקס למעשה הגדילה את כח האדם שלה. אל תאמין למעשייה המרושעת, שאמדוקס צמצמה את כח האדם שלה. כל מאות אלפי מחוסרי העבודה מחוזרים כל הזמן על ידי מעסיקים, שמתים לעובדים, אבל משום מה הם מסרבים לעבוד. נורא נח להם להיות נטולי פרנסה, לחיות בצמצום, להלוות מההורים, ללכת מראיון לראיון (במידה ומוצאים ראיונות). אף אחד מהם לא חושב לרגע, לקום מהספה וללכת לעבוד. אחרי שראיתי את המודעה המופלאה שלך (חברה בתנופה, תהיה מנהל קטן במהירות) אני משוכנע יותר מתמיד, שאין אבטלה אמיתית במדינה. מי לא ישתכנע ממודעה, שמבטיחה לו להיות מנהל במהירות, אבל לא אומרת במה החברה עוסקת, מה התפקיד שמחפשים, מה מקום החברה, מה דרישות הקבלה לעבודה, מה סוג העבודה וכד'. ברור לחלוטין, שמי שלא מגיב למודעה כזאת, הוא בטלן חסר תקנה, עול על הציבור, פרזיט שחי על חשבון הקופה הציבורית (או הוריו). תאמין לי תמשיך בדרכך. העבודה שלך באמת נשמעת מעולה, אני משוכנע שבין כל מאות אלפי המפוטרים, יימצא הצדיק בסדום, שרוצה לעבוד ולא נהנה מהיותו נטול פרנסה.
 

cganir

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo13.gif |פצצה

 
לטאג ליין

וואוו הגיע הזמן להראות לכל השרלטנים שרוצים שתעבוד בשבילם חינם במכירות, ועוד תשקיע עבורם כספים.
 
למעלה