אע"פ שפתחתי את הפורטים בנתב

אע"פ שפתחתי את הפורטים בנתב

של האימיול, האימיול מזהה לי נמוך צירפתי תמונה.. מה דעתכם? בחומת האש של ווינדוס האימיול פתוח לגמרי אגב
 
מזהה נמוך באימיול

היי מוכר תותים ואבטיחים, כשפותחים פורטים בראוטר, חשוב להגדיר במחשב כתובת IP סטטית. דבר זה מונע את המצב שלאחר הפעלה מחדש של המחשב מתחלפת כתובת הIP, ואז הפורטים שפתוחים לא רלוונטים עבור מחשב זה. על הגדרת כתובת IP סטטית תוכל לקרוא במדריך של Cheif. אורן
 
למעלה