אס.אם.אס. בנהיגה - מ פ ח י ד - חובה לכל נהג!

כאלה סרטונים צריך!!

הסרטונים שמפורסמים אצלנו עדינים מידי להג הישראלי. לנו צריכים לתת "פטישים בראש" כדי שנבין! אין דרך אחרת רק לזעזע!
 

נאנ3

New member
ראיתי והזדעזעתי. לדעתי צריך להראות לתלמידים

בבית הספר את הסרטון, שידעזעו גם הם, עוד לפני שהם עולים על הכביש.
 
לסרטונים מזעזעים כאלו אין שום אפקט

זו פורנוגרפיה אלימה חסרת טעם. היא לא מצמצמת ולו תאונה אחת. הדברים כבר נחקרו ונבדקו, לא ברור לי למה ממשיכים לעשות סרטים כאלו.
 
למעלה