אמא של דפנה
New member
אסתר שלום. אני מותשת ומתמוטטת.
נפשית וגופנית. די ההנקה כבר אינה כייף. ועכשיו אסביר ב-3 השבועות האחרונים דפנה חזרה לינוק בין 15 ועד 24 פעם ביום מה שאומר כמעט כל שעה ואם אפשר אז גם יש מקרים של 3-4 פעמים בשעה אחת. מה שאומר שכל 10 עד 15 דקות הציצ בחוץ. בנוסף אני מניקה רק מצד אחד (שמאל) העדפה של הילדה מיום שנולדה וכל הנסיונות לנסות לשדל את צד ימין לייצר עלו בתוהו עד כה. זאת ועוד הציצי כבר כואב לי נורא, אני לא רוצה להגיע למצב של נפיחות ואודם. נסיונות להגיד לה שהציצי נח, הלך לישון, רוצה להשאר לבוש לשם שינוי או כל דבר אחר לא הצליח. ניסיתי מאד להיות עקבית אבל התגובה שלה היא לרוב צרחות איימה והסתרה של העיניים בכפות הידיים ושתי שניות אח"כ היא נשכבת על השטיח וממשיכה לצרוח בטירוף תוך דפיקת הראש ברצפה או בשטיח. (זה כבר גובל בהתעללות וזה מפחיד נורא לראות את זה). היום היא עשתה לי את זה בקניון הומה אנשים ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי מהתגובות ובסוף פשוט ברחנו הביתה הנקתי בכאבים והיא הלכה לישון. די עד מתי. הילדה בת שנה וכמעט 10 חודשים. לא מדובר בתינוק בן 3 חודשים שככה אמור לינוק. לפחות שעות הלילה הן עדין שעות לילה. יש לי בין 8 ל-7 שעות של מנוחה ממנה בלילה אבל ברגע שהיא מתחברת בבוקר הכאבים חוזרים. נסיונות לתת לה כוס, בקבוק, מוצקים שהיא אוהבת נתקלים בזריקת האוכל/שתיה והכלי בו נתנו תוך התפזרות על חלל גדול ולפעמים עד כדי שבירה וסכנה לה ואז כאשר ממשיכים לסרב לציצי היא זורקת את עצמה על הרצפה במקום בו היא נמצאת וחזרנו להתחלה לתיאור שנתתי קודם. די עד מתי, מספיק, נאדה - אין לי כוח יותר. לא אכפת לי להניק פעמיים ביום כמו שזה היה לפני 3 שבועות. לא רק זאת אלא שהתקשרתי לממ"ש ומדריכה שלהם נתנה לי עצה לגמול אותה בשיטת זבנג וגמרנו ולא תהיה לה ברירה . נו באמת זה מה שאמורה מדריכה להגיד. אסתר - את ההצלה האחרונה שלי. אנא תשובה שאוכל לחיות איתה. תודה וסליחה על האורך. איריס עייפה ומותשת. שבת שלום. דרך אגב אולי תגיעי למפגש שלנו בפארק הירקון ביום הבחירות? נשמח מאד לראותך אנחנו נפגשות שם החל משעה 10:00 בבוקר.
נפשית וגופנית. די ההנקה כבר אינה כייף. ועכשיו אסביר ב-3 השבועות האחרונים דפנה חזרה לינוק בין 15 ועד 24 פעם ביום מה שאומר כמעט כל שעה ואם אפשר אז גם יש מקרים של 3-4 פעמים בשעה אחת. מה שאומר שכל 10 עד 15 דקות הציצ בחוץ. בנוסף אני מניקה רק מצד אחד (שמאל) העדפה של הילדה מיום שנולדה וכל הנסיונות לנסות לשדל את צד ימין לייצר עלו בתוהו עד כה. זאת ועוד הציצי כבר כואב לי נורא, אני לא רוצה להגיע למצב של נפיחות ואודם. נסיונות להגיד לה שהציצי נח, הלך לישון, רוצה להשאר לבוש לשם שינוי או כל דבר אחר לא הצליח. ניסיתי מאד להיות עקבית אבל התגובה שלה היא לרוב צרחות איימה והסתרה של העיניים בכפות הידיים ושתי שניות אח"כ היא נשכבת על השטיח וממשיכה לצרוח בטירוף תוך דפיקת הראש ברצפה או בשטיח. (זה כבר גובל בהתעללות וזה מפחיד נורא לראות את זה). היום היא עשתה לי את זה בקניון הומה אנשים ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי מהתגובות ובסוף פשוט ברחנו הביתה הנקתי בכאבים והיא הלכה לישון. די עד מתי. הילדה בת שנה וכמעט 10 חודשים. לא מדובר בתינוק בן 3 חודשים שככה אמור לינוק. לפחות שעות הלילה הן עדין שעות לילה. יש לי בין 8 ל-7 שעות של מנוחה ממנה בלילה אבל ברגע שהיא מתחברת בבוקר הכאבים חוזרים. נסיונות לתת לה כוס, בקבוק, מוצקים שהיא אוהבת נתקלים בזריקת האוכל/שתיה והכלי בו נתנו תוך התפזרות על חלל גדול ולפעמים עד כדי שבירה וסכנה לה ואז כאשר ממשיכים לסרב לציצי היא זורקת את עצמה על הרצפה במקום בו היא נמצאת וחזרנו להתחלה לתיאור שנתתי קודם. די עד מתי, מספיק, נאדה - אין לי כוח יותר. לא אכפת לי להניק פעמיים ביום כמו שזה היה לפני 3 שבועות. לא רק זאת אלא שהתקשרתי לממ"ש ומדריכה שלהם נתנה לי עצה לגמול אותה בשיטת זבנג וגמרנו ולא תהיה לה ברירה . נו באמת זה מה שאמורה מדריכה להגיד. אסתר - את ההצלה האחרונה שלי. אנא תשובה שאוכל לחיות איתה. תודה וסליחה על האורך. איריס עייפה ומותשת. שבת שלום. דרך אגב אולי תגיעי למפגש שלנו בפארק הירקון ביום הבחירות? נשמח מאד לראותך אנחנו נפגשות שם החל משעה 10:00 בבוקר.