נורית של עמית
New member
אסתר, אני זקוקה לעזרה בדחיפות
עמית בן 7 חודשים ואני ממש מרגישה מאתמול שאין לי חלב.... אתמול בלילה היה לי כאב חד בשד שמאל המפטמה לכיוון בית השחי כאשר עמית ינק. היום הכאב קצת יורת עמום. מה שמטריד אותי מאוד שמאתמול יש לי הרגשה שהציצים מרוקנים לחלוטין ולא יוצא חלב. אני אעקוב היום אחרי החיתולים של עמית, אבל.. האם להמשיך עם המוצקים? עמית אוכל קצת פירות בבקר וקצת מרק בצהריים.. או האם רק לנסות להניק היום על מנת להגביר את ייצור החלב? עמית יונק ממש כמה שניות מתנתק ומסתכל עלי וחזור חלילה.. אולי פטריה? תודה מראש
עמית בן 7 חודשים ואני ממש מרגישה מאתמול שאין לי חלב.... אתמול בלילה היה לי כאב חד בשד שמאל המפטמה לכיוון בית השחי כאשר עמית ינק. היום הכאב קצת יורת עמום. מה שמטריד אותי מאוד שמאתמול יש לי הרגשה שהציצים מרוקנים לחלוטין ולא יוצא חלב. אני אעקוב היום אחרי החיתולים של עמית, אבל.. האם להמשיך עם המוצקים? עמית אוכל קצת פירות בבקר וקצת מרק בצהריים.. או האם רק לנסות להניק היום על מנת להגביר את ייצור החלב? עמית יונק ממש כמה שניות מתנתק ומסתכל עלי וחזור חלילה.. אולי פטריה? תודה מראש