אסתר, אני זקוקה לעזרה בדחיפות

אסתר, אני זקוקה לעזרה בדחיפות

עמית בן 7 חודשים ואני ממש מרגישה מאתמול שאין לי חלב.... אתמול בלילה היה לי כאב חד בשד שמאל המפטמה לכיוון בית השחי כאשר עמית ינק. היום הכאב קצת יורת עמום. מה שמטריד אותי מאוד שמאתמול יש לי הרגשה שהציצים מרוקנים לחלוטין ולא יוצא חלב. אני אעקוב היום אחרי החיתולים של עמית, אבל.. האם להמשיך עם המוצקים? עמית אוכל קצת פירות בבקר וקצת מרק בצהריים.. או האם רק לנסות להניק היום על מנת להגביר את ייצור החלב? עמית יונק ממש כמה שניות מתנתק ומסתכל עלי וחזור חלילה.. אולי פטריה? תודה מראש
 
אתסר.... יכול להיות שעמית גומל את

עצמו? בגיל כזה? הוא ממש לא רצה ציצי ודווקא את המוצקים אכל יפה מאוד... כמה הנקות המוצקים אמורים להחליף? האם אני אמורה לתת לו מים או תה אחרי האוכל? אני ממש מבולבלת ודי מפחדת שעמית לא מקבל מספיק נוזלים. לגבי חיתולים: היה חיתול מממאוווד רטוב על הבקר (החיתול של הלילה) ואחר כך עוד 3 חיתולים רטובים עד עכשו (ועכשו כמובן שעשה פיפי באמבטיה..) האם מספיק? אני יודעת שעדיין לא עברה יממה, אבל אני ממש מודאגת.. תודה
 
Is his urine clear?

If it is dark yellow, then you can worry. try giving him your milk in a cup. some babies may be ready to wean at this age. Or he may come back to the breast in a few days.​
 

דיאנה1

New member
תרגום: האם השתן שלו צלול?

אם הוא צהוב כהה, אז את יכולה לדאוג. נסי לתת לו את החלב שלך בכוס. יש תינוקות שיהיו מוכנים להגמל בגיל הזה. או שהוא יחזור לינוק תוך כמה ימים.
 
Your milk does not disappear

so fast!! YOu may have had a plugged duct in that breast. In any case, just breastfeed or pump on that side more than usual, and you will have more milk than before.​
 

justmom

New member
תרגום: החלב שלך לא נעלם כל-כך מהר!

ייתכן שהיתה לך סתימה בצינורית חלב. בכל מקרה, הניקי או שאבי מהצד הזה יותר מהרגיל, ויהיה לך יותר חלב מאשר קודם.
 
למעלה