אסיד פולק

אני חייב להסכים על הדודל

זה די מייגע שכשמישהו כותב שהוא לא אוהב תקופה מסויימת של אומן או סתם תקליט בודד, ישר הוא מקבל תגובות שמהן משתמע: 1. או שהוא לא האזין כראוי לתקליט. 2. תחזור ותקשיב חמוד, אתה כבר תראה את האור. נו באמת, הרי יש הבדלים של טעם ואין שום דבר טוב אבסולטית. ולמה לא לתת קרדיט לבן אדם שטען שהוא שמע ולא אהב.
 
boker tov maayan, everything

under control. kol ehad yohav ma she-ba lo, and this was not at all the problem initially. but it is all minor, i am going to sleep tight (I just closed the stereo, for me it is like "psuko shel yom") and u are going to work and olam keminhago noheg, right?​
 

LEATHER REBEL

New member
אתה רק -כמעט- צודק

כשמישהו טוען שהאלבום הראשון של SCORPIONS הוא -לא פרוג- אז אני מסיק מכך בוודאות של 100 אחוז שהוא לא הקשיב לו כלל, אבל הוא -כן- מנסה לבסס את דבריו הנטולי כל שחר על הקשבה לאלבומים מאוחרים יותר של הלהקה, שהם באמת לא פרוג. זה בכלל לא קשור לאם הוא אוהב את זה או לא... הראשון של SCORPIONS הוא -כן פרוג- ושמי שטוען אחרת (ובאותו זמן ממש מודיע שהוא לא מתכוון להתווכח), שילך לחפש.
 

Barmelai

New member
נהפוכו יואל

אני אוהב גלאם. מאוד. יש לי גם הערכה לבחירות הנועזות של מרק בולן כשזה הגיע לרכישת בגדים. לגבי ה TREX... אני נוצר לשוני. מה שכן, כמו שאתה מכיר אותי קשה לי לחיות עם הידיעה שפגעתי בקדשו של אחר, ולכן בתור מחווה לרבותי דודי ו J וגם כסוג של הלקאה עצמית משחררת, אני מוריד לאוטו החל מהיום את The Slider מ 72 ואת electric warrior ואכריח את עצמי להקשיב להם מדי יום, לאחר שנים של התנזרות שמחה בחלקה. את GET IT ON אני אצרוב פעמיים בדיסק כדי שיכאב לי יותר.
 

LadyG

New member
האלטון הזה

בשום פוזה שהיא, לא עשה לי את זה. אני תמיד מסכימה שהוא נורא מוכשר ויש לו המון פוטנציאל, שבטח גם נוצל פה וגם שם אבל הוא לא מצליח להרעיד לי חצי נים ליד הלב.
 

Jflyaway

New member
אני אוהב את השיר שלו

YELLOW BRICK ROAD זה נחשב לטעם רע?
 
גם אני |מתבייש|

האמת שרציתי לשים אותו בתוכנית רדיו שלי (כשתיהיה) בתור דוגמא לטעם הרע שלי... אבל היה לי יותר מדי דברים יותר טובים אז וותרתי
 

Jflyaway

New member
שלא תעיז להתבייש

אתה אוהב שיר שיש בו הלחנה פנטסתית ועיבוד מענג... מוסיקלית זו ממש פנינה, מהסוג שממלא בהשראה. זה שהיום זה לא COOL לאהוב שירים קליטים של כוכבים מסחריים - לא צריך להשפיע עליך. דיר באלאעק תיזהר כי זה פח ידוע ומוכר. זו בעייתם של אלו שחשוב להם להראות מביני עניין. זהו אל תתעצבנו.
 

LadyG

New member
לא קשור...

לא קשור לחלוטין ל- COOL או לתדמית או למביני ענין. ממתי אני אוהבת מוסיקה קולית? מעולם לא קניתי מוסיקה (ובגדול זה בעיני הכי קובע - על מה אני מוכנה להוציא כסף) בגלל תדמית. במוסיקה - או שאוהבים או שלא. או שמתחברים או שלא. אם המשפט הכי טוב שאי יכולה לגרד על אלטון ג'ון הוא : ובכן....הבחור מאד מוכשר. אבל זהו. הלחנה פנטסטית, עיבוד מענג - הכל נכון אבל אותו מרכיב סודי שאני קוראת לו קסם, אותו מרכיב שהופך את המוצר לפנינה מוסיקלית מלאת השראה - לא נמצא שם. לטעמי - רק לטעמי
 

Jflyaway

New member
האהא.. תגידי. מי בכלל התכוון

אלייך? הרי את סוגדת לקרפנטרז ..
חוץ מזה א': אף פעם לא דיברתי על אלטון ג'ון, מה את רוצה ממנו? בכלל לא הזכרתי את אלטון ג'ון, הוא לא מעניין אותי יותר מ LEO SAYER (סלח לי ג'וני) אני דיברתי על שיר אחד ומיוחד: YELLOW BRICK ROAD חוץ מזה ב': לא כל פלוץ של אידיוט כמוני צריך לקחת ברצינות MY DEAR
 

LadyG

New member
שיט...הייתי בטוחה שמדברים עלי ../images/Emo13.gif

ולגבי הקרפטנטרס - אני חוסכת עכשיו כסף. יש איזה שהיא בוקסה אולטימטיבית שאתה יכול להמליץ עליה?
 

John Barleycorn

New member
הא?

ליאו סייר זה יקי, אני מבקש
אחרת אני מצטרף לקריאתך למונטמורנסי. השיר המדובר הוא יפהפה, והוא קלאסיקה לא פחות מכל שיר של הביטלז. זה לא מעיד על טעם רע. בשביל להצטרף אלינו במועדון בעלי הטעם הרע תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה.
אם אתה צריך טיפים - פנה אלי במסרים
 
למעלה