אסטרטגיית קידום.

רדבול78

New member
אסטרטגיית קידום.

היי לכולם,

אני מנסה לפתח אסטרטגיית שיווק לעסק שלי (תכשיטים) ונתקע בשאלה במה עדיף להתמקד.

האם גוגל אוהב מיקוד?
אם כן, אז יש לי בעיה. מפני שלעסק שלי מספר יתרונות. איך בוחרים להתמקד ביתרון אחד.

דוגמא: אני צורף אשר מייצר תכשיטי נישואין בסגנון וינטאג ועתיק. הכל עבודת יד וכל המוצרים יחודיים.
במה להתמקד? תכשיטי וינטאג, תכשיטי נישואין, תכשיטים בסגנון עתיק או אולי בעבודת יד?

ההחלטה לאיזה כיוון ללכת יכולה להיות קריטית מכיוון שאני כן רוצה ללכת על קו שיווקי אחד שלגוגל יהיה יותר "קל" לקדם אותי.

מה עושים?
 
מה עושים?? לא מחליטים בהתבססות על קל לגוגל...

לאף אחד לא איכפט מה היה קל יותר לקדם(בעיקר לא לך)
בחר את הנישה שלך.
בדל ואפיין את העסק, והפרסונה שאליה תפנה(קהל היעד), בחר את המוצרים שתרצה לשווק.
דאג למחשבה על אסטרטגיית תוכן ריאלית מתוכננת ומצליחה, וצור תכנים רלוונטיים, ייחודיים ובעלי ערך,ואז מהר מאוד תגלה שלגוגל "קל" יותר לקדם מה שלגולשים קל לאהוב.
 

eliav12

New member
זה שונה.

בתחום שלך (טבעות, תכשיטים)
אולי התחום נשמע מפחיד אבל מבדיקה קצרה שערכתי על המילה "טבעות וינטאג' " התחרות לא כזו מפחידה.
אולי כדאי לך לעשות מחקר קטן על הנישה שלך ולראות אולי אפילו כדאי לך לקדם מספר עמודים.

לדוגמא עמוד באתר שלך שמדבר על "טבעות וינטאג'" > יהיה ספציפית לעמוד שמדבר על טבעות וינטאג'.
עמוד שמדבר על טבעות אירוסין > ידבר רק על אירוסין וככה תכסה מספר מילות מפתח.
 
אתה עדיין באותו התחום כך שאין לך שום בעיה

היי
ברוך הבא
אין שום בעיה
אתה לא משווק באותו האתר תכשיטים ואינסטלטור

הכל זה תחום התכשיטים
כמובן שכמה שתזין יותר תכנים באותו התחום הוא זה שיקודם יותר
אם למשל תזין דף אחד שעוסק בטבעות נישואין ו20 דפים שעוסקים בשרשראות - נושא השרשראות יקודם יותר

בהצלחה!
 
למעלה