אסטרופם

panda321

New member
אסטרופם

עקב רירית דקה (4 מ"מ ביום ה 12 למחזור. זקיק מוביל 17 מ"מ) נתנו לי אסטרפם, במינון של 2 כדורים (של 2 מ"ג כל אחד) שלוש פעמים ביום למשך 20 יום או עד בדיקת ההריון הקרובה (הביוץ הקרוב צפוי עוד יותר מ20 יום, אז אני מניחה שבדיקת ההריון לא רלבנטית...). השאלות שלי הן: 1. האם זה מינון מקובל? האם אין הוא גבוה מידי? העלון המצורף נראה די מפחיד. 2.האם יש טעם להתחיל בנטילת הכדורים כה רחוק ממועד הביוץ הקרוב (אני אמורה לקבל מחזור עוד 8 ימים, והביוץ צפוי בערך עוד 23 יום)?
 
אם הבנתי נכון

לא הבנתי למה כתבת שהביוץ בעוד יותר מ-20 יום? זקיק בגודל 17 מ"מ אמור אוטוטו לבייץ. ורק אחרי 14 יום אחרי הביוץ צפוי מחזור (ולא אחרי 8 ימים כמו שכתבת). בתקווה שתהיה הפריה של הביצית בזרע של בן-זוגך רצוי שהרירית תהיה יותר מ-7 מ"מ כדי לאפשר השתרשות. האסטרופם עוזר לעיבי הרירית, לא יודעת לגבי המינונים, תצטרכי לסמוך על הרופא שלך. אולי התכוונת שבדיקת ההריון תהיה ביום 20 יום? אם חלילה לא יהיה הריון תפסיקי את הכדורים, כדי לתת לרירית "לנשור". מחזיקה אצבעות, שיהיה לך בהצלחה
 

panda321

New member
בדיקת הזקיק היתה מזמן, ביום ה 12

למחזור. את האסטרופם קיבלתי ביום ה 21 למחזור, כלומר לאחר הביוץ.
 
עכשיו הבנתי

וזה נשמע לי די מוזר. למה לעבות את הרירית החל מהיום ה-21 למחזור, שהרי אם אין הריון הרירית תנשור בכל מקרה. אצלי כאשר היה צורך לעבות את הרירית לקחתי 3 פרוגינובה (כמו אסטרופם) החל מהיום ה-3 למחזור עד לבדיקת ההריון.
 
למעלה