אסותא: ניתוח הסתבך; הכירורג סירב להיכנס לסייע

  • פותח הנושא WiKi
  • פורסם בתאריך

WiKi

New member
אסותא: ניתוח הסתבך; הכירורג סירב להיכנס לסייע

 

danielush18

New member
וואוווווו מזעזע...

אגב פגשתי אותו והוא חתם על השחרור שלי מרמב"ם בהריון הוא היה ממש אדיב ,סבלני ,ומסור ,אני בהלם ממה שקראתי עליו מה גם אני קוראת את תגובותיו באיזה פורום לניתוחים בריאטרים שהוא מייעץ שם והוא באמת נשמע מסור למטופליו ובכלל לכלל השואלים לעזרה איזה מזעזע שהוא סרב לתת יד (תרתי משמע) בעת צרה מקווה שהאמת תצא לאור (כל כך מרחמת על המנותחת שעברה את כל הדרמה, מאחלת לה רפואה שלמה והמון הצלחה בהמשך) גם לנו בהצלחה כמובן
 

שמחה37

New member
ממה שאני שמעתי עליו

נשמע לי קצת מוזר. לפחות המטופלת יצאה מזה. רק בריאות שמחה
 

אופירA

New member
מנהל
ריח מנטה חריף עולה מהכתבה

אינני מכירה את המנתח, ואני האחרונה שתהיה לי סיבה לסנגר עליו (בלשון המעטה) - ואף על פי כן - נשמע לי מהפרטים שהובאו בכתבה המאוד לא מאוזנת הזו, שבמפורש מדובר באי הבנה. אומנם אי הבנה בנסיבות קשות, אבל בשורה התחתונה - בהחלט אי הבנה. מצערת, קשה (או שכן, או שלא - הכתבה מאוד לא אובייקטיבית...), אבל אי הבנה ולא זדון. נשמע לי מהכתבה שהמערכת הרפואית מתעצבנת על הניתוחים הללו באופן כללי, ומחפשת אותם (אולי בגלל עלותם למערכת הבריאות, בהיותם נצרכים מאוד? אולי בגלל התסכול של המערכת, שהשקפת העולם והחינוך החברתי גורמים לתחלואה קשה, והיא נאלצת להיות בית החולים שמתחת לגשר?). פתאום יש "חשיבה לגבי הדרך שבה נעשים הניתוחים הללו". ואולי הבעיה היא באמת בדרך שבה המערכת מבצעת את הניתוחים הללו, כשלכל מנתח יש החולים שלו? אז כשיש תקלה, המערכת מתוסכלת ומחפשת את מי להאשים? אבל המערכת לא תסכים לבטל את השר"פ כדי לפתור את הבעיה. וגם אין לה אלטרנטיבה בריאה לשר"פ, אז גם החולים לא יסכימו לבטל את השר"פ (כדי שכולם ייפגעו באופן שוויוני...). אז אולי היא מחפשת את מי להאשים... יש גם שגיאות כתיב בכתבה. יעשה הכתב הגהה על כתבתו כדי למנוע שגיאות כתיב, וכדי שתהיה לו הזדמנות גם לעשות חשבון נפשו...
 

WiKi

New member
הכרתי אותה מהפורום באג׳נדה

לא התכוונתי לרגע לזלזל, סליחה אם נפגעת. היה חשוב לי להדגיש שזה לא מקרה חדש.
 
לא נראה לי ש"ריח מנטה" נודף מהסיפור..זאת כתבה

חשובה מאוד לקרוא, ואין שום קשר למחיר הניתוח לקופות החולים או לתפוצת הניתוח בקרב אנשים... אני חושבת שחשוב מאוד שאנשים שעומדים לעבור ניתוח בסדר גודל כזה יקראו את הכתבה ויידעו היטב איזה מנתח לבחור! אני מצטערת מאוד אבל מבחינתי רופא בכיר לא אמור להיות במצב כזה של "אי הבנה" ולהגיד ש "לא היה לו יתרון מול רופאים אחרים שהיו שם כי הוא עושה בלפרסקופיה ובניתוח זה פתחו בטן" עם כל הכבוד לרופא הזה ואני לא מכירה אותו, הכתבה הזאת הרגיזה אותי בתגובה שלו!!! אנשים לפני ניתוח צריך לחשוב טוב טוב אצל מי לעשות את הניתוח ,מדובר בניתוח גדול ולא משחק ילדים...ומבחינתי מי שעושה פאשלות כאלה לא ראוי להיות מנתח בכיר! אני לפני 9 שנים הסתבכתי בניתוח "פשוט" לכאורה והזעיקו מנתח כירורג בכיר שבזכותו אני היום פה כותבת, אם הוא לא היה מגיע בגלל "אי הבנה" אני היום לא הייתי! אף אחד לא רוצה להיות הכתבה הבאה חלילה...
חשוב לבדוק ולחקור טוב טוב את המנתח שלכם לפני שנכנסים תחת הסכין, ולבדוק מה אחוזי הצלחה, מה העבר המקצועי ועוד... וחשוב לבדוק כמה "פאשלות" או "אי הבנות" מסוג כזה או אחר היו לו!! לשאול ולא לפחד מהתשובות- זה החיים שלנו בידיים שלהם. סורי אם אני נשמעת תוקפנית...אבל בדברים כאלה אין הנחות!!
 
למעלה