ריח מנטה חריף עולה מהכתבה
אינני מכירה את המנתח, ואני האחרונה שתהיה לי סיבה לסנגר עליו (בלשון המעטה) - ואף על פי כן - נשמע לי מהפרטים שהובאו בכתבה המאוד לא מאוזנת הזו, שבמפורש מדובר באי הבנה. אומנם אי הבנה בנסיבות קשות, אבל בשורה התחתונה - בהחלט אי הבנה. מצערת, קשה (או שכן, או שלא - הכתבה מאוד לא אובייקטיבית...), אבל אי הבנה ולא זדון. נשמע לי מהכתבה שהמערכת הרפואית מתעצבנת על הניתוחים הללו באופן כללי, ומחפשת אותם (אולי בגלל עלותם למערכת הבריאות, בהיותם נצרכים מאוד? אולי בגלל התסכול של המערכת, שהשקפת העולם והחינוך החברתי גורמים לתחלואה קשה, והיא נאלצת להיות בית החולים שמתחת לגשר?). פתאום יש "חשיבה לגבי הדרך שבה נעשים הניתוחים הללו". ואולי הבעיה היא באמת בדרך שבה המערכת מבצעת את הניתוחים הללו, כשלכל מנתח יש החולים שלו? אז כשיש תקלה, המערכת מתוסכלת ומחפשת את מי להאשים? אבל המערכת לא תסכים לבטל את השר"פ כדי לפתור את הבעיה. וגם אין לה אלטרנטיבה בריאה לשר"פ, אז גם החולים לא יסכימו לבטל את השר"פ (כדי שכולם ייפגעו באופן שוויוני...). אז אולי היא מחפשת את מי להאשים... יש גם שגיאות כתיב בכתבה. יעשה הכתב הגהה על כתבתו כדי למנוע שגיאות כתיב, וכדי שתהיה לו הזדמנות גם לעשות חשבון נפשו...