אסור שזה יקרה שוב באיראן טלאי צהוב

AVIV80

New member
אסור שזה יקרה שוב באיראן טלאי צהוב

יהודים באיראן הורכחו ללבוש טלאי צהוב במסגרת חוק חדש http://news.walla.co.il/?w=//909151 הגיע הזמן שהמערב יעשה משהו אסור לתת להיטלר החדש להמשיך לשלוט
 

R6Z9

New member
אתה מפגר אהה..מה קשר שמאלנים עכשיו?

כן בטח שמלאנים בטח ירצו לעזור להם..חחחחחח יצאת אדיוט לגמרי.
 
מפגר אתה בעצמך!

למה אתה חושב שאיבדנו את רצועת עזה וצפון השומרון? בגלל שמלאנים שדואגים יותר לאחים הערבים שלהם מאשר ליהודים. איפה בדיוק "שלום עכשיו"כשיש פיגועים בישראל? למעשה הם מאשימים את ישראל בזה שהערבים מתאבדים בישראל. עכשיו התנתקנו מעזה! אין להם תרופות אין להם כלום! מליונים שקלים מהחמאס נועד לנשק במקום לתרופות. וזאת הסיבה שישראל לא מעבירה כסף לרשות הפלשתנאית. אך תאמין לי דרך ירדן ודרך מצרים מועברים מלא כסף ונשק! בקרוב הפגנת שמלאנים שבתוכם הבת שלא אהוד אולמרט הפגנה נגד גדר הפרדה שמצילה חיים בישראל!
 
זה ההבדל בינינו!

שאתה עובד מדינה ושמלאני! וגם דואג רק לתחת שלו--לפחות מה שרשמת מקודם! אחרים עובדים במגזר הפרטי הם אלה שתמכו באחים היהודים שלהם ברצועת עזה כי אחרי הכל "כל ישראל ערבים זה לזה" והנה תרומה מקרן עופר לחולי הסרטן! במקום שהמדינה תדאג לאזרחיה ,האזרחים האחרים דואגים לאזרחים חולים סרטן. אם עובדי המדינה היו דואגים לא רק לעצמם גם לאזרחים מסביב כמו שצריך! לא היינו מגיעים למצב של שחיתות בישראל ועוני.
 

R6Z9

New member
איזה לא קשור אתה..

האם היית יודע במה אני עובד היית שותק!!! אחי באמת הייתי מציע לך שתמצא משהו לעשות בחיים במקום לדבר שטויות.. צא להנות,לטייל,ללמוד וכו..
 

dolfin21

New member
שהמערב יעשה משהו?

כמו שהמערב עשה משהו בזמן השואה.... אם נעמוד ונחכה למערב לא ייקרה הרבה.
 
אבי דיכטר מאיים על נשיא אירן!

אחרי שנשיא אירן בשנים האחרונות משמיץ את ישראל. בתקופה האחרונה גם ישראל החליטה לאיים על אירן ובתוכם גם שמעון פרס שמאיים על אירן! ועכשיו אבי דיכטר מאיים על אירן : השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, אמר כי "מי שיחייב יהודים באשר הם לשאת פעם נוספת טלאי צהוב, ימצא את עצמו בארון מכוסה בד שחור". דיכטר אמר את הדברים בעקבות הדיווח, לפיו בקרוב יצטרכו יהודים איראניים לענוד סרט צהוב. הגמד האירני נראה לירוצה בכוח מלחמה! וזה מה שהוא יקבל כולל האחים השיעים שלו בלבנון -חיזבללה
 
יום יבוא ונקום בבוקר

ונשמע שהיה פיצוץ גדול באיראן... וככה יגמר כל הסיפור איתם
 
למעלה