אסון הטבע ביפן
מטבע היין לאן

ferrytale

New member
אסון הטבע ביפן../images/Emo222.gif מטבע היין לאן../images/Emo35.gif

אתם מוזמנים להגיב ולהביע את דעתכם, באופן אישי פתחתי מספר שורטים בצמדי היין השונים, היעד הוא לאזור אמצע שבוע הבא.. בהצלחה!
 

matanbil

New member
באמת צריך לשאול?

יש לי טרייד על המטבע מאז השבירה של ה82 עם סטופ ב82.376 בערך מאז לקחתי חצי והעברתי את הסטופ ל81.933 נראה שהעניינים נרגעו יחסית להתרסקויות מהבוקר אבל לכו תדעו מה יהיה בשני
 

amirvx

New member
לא מבין למה הוא יורד

בעיקרון הרעידה גרועה לכלכלה, תגדיל את החוב ותצריך הדפסת כסף. אז מדוע בכל זאת המשקיעים מביעים אמון במטבע היפני.? ניראה כי כיוון שהבורסה ביפן צוללת, כספים רבים מופקדים בפקדונות והביקוש לכסף עולה.. אין לי הסבר אחר.
 

ferrytale

New member
תראה בינתיים הוא לא יורד.

מילא הדפסות, הבנקים שם מושכים כספים שלהם מכל העולם כדי להימנע ממשבר.. יחד עם זה, אני לא חושבת שזה יעזור להם, משבר יהיה אולי לא מפולות מיידית אבל הכיוון שלהם הוא למטה. איך זה ישפיע על צימדי המטבעות שקשורים ליין ומתי זו כבר שאלה יותר טובה, דמתי לב שבכל פעם שיש נפילה קטנה, יש כח שוק שמושך חזרה למעלה.. מתישהו, לא יהיה עם מה למשוך..
 

amirvx

New member
מאז תחילת המשבר הצמד ירד=> היין עלה

גם בניו-זילנדי קרה אותו דבר.
 

ferrytale

New member
אכן, לכך התכוונתי..

יש כח שוק שמושך את היין חזרה להתחזקות..
 

ferrytale

New member
שמעי יפן אחרי הכל

נחשבת למדינה חזקה מבחינה כלכלית.. אני מאמינה שאנו נראה שינויים רבים שיהיו תוצאה ישירה של כל מה שקורה עכשיו, הם אומנם מצליחים לשמור על קור רוח אך מה שקורה שם הוא בקנה מידה עצום..
 
למעלה