רוב הזמן נח
Well-known member
אתם לא יכולים להתלונן עכשיו שזה העורך דין של ביבי. הייתם צריכים לעשות את זה כשהכריזו שהוא אחד המועמדים להיות המבקר, לפני האצבעה. ואולי להגיש בגץ על זה אם זה נראה לכם לא תקין.
אתם לא יכולים לעשות את זה עכשיו רק בגלל שניצח והמועמד שלכם הפסיד.
אתם לא יכולים לעשות את זה עכשיו רק בגלל שניצח והמועמד שלכם הפסיד.