אנשי תקשורת תבהלה 13 מטומטמים..

רוב הזמן נח

Well-known member
אתם לא יכולים להתלונן עכשיו שזה העורך דין של ביבי. הייתם צריכים לעשות את זה כשהכריזו שהוא אחד המועמדים להיות המבקר, לפני האצבעה. ואולי להגיש בגץ על זה אם זה נראה לכם לא תקין.


אתם לא יכולים לעשות את זה עכשיו רק בגלל שניצח והמועמד שלכם הפסיד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתם לא יכולים להתלונן עכשיו שזה העורך דין של ביבי. הייתם צריכים לעשות את זה כשהכריזו שהוא אחד המועמדים להיות המבקר, לפני האצבעה. ואולי להגיש בגץ על זה אם זה נראה לכם לא תקין.


אתם לא יכולים לעשות את זה עכשיו רק בגלל שניצח והמועמד שלכם הפסיד.
הם לא התלוננו על כך מיד, כנראה לא עתרו לבג"צ, אז באמת מאוחר מדי.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
התלונה לא על המועמד,
אלא על צילום הצבעה שאמורה להיות חשאית.

זה דומה לכשרות של הרבנות הראשית
כשר אבל מסריח.
אסור לצלם אותך כשאתה מצביע בהצבעה חשאית. אבל מי יכול למנוע ממך לצלם את עצמך? ומה ההגיון בזה. ואיך זה גם בדיוק השפיע על התוצאות?
 

Henry0

Well-known member
אסור לצלם אותך כשאתה מצביע בהצבעה חשאית. אבל מי יכול למנוע ממך לצלם את עצמך? ומה ההגיון בזה. ואיך זה גם בדיוק השפיע על התוצאות?
הסבר מיוחד לאספסוף נחות הבינה

זה לא שבמקרה כמה וכמה ח"כים החליטו לצלם.
זה רק כמה וכמה ח""כים שהציגו זאת לעולם.
משמע, שהיתה בקשה מלמעלה, ישירות, או דרך ח"כים אחרים,
להוכיח מה שהצביעו.

ואם מישהוא לא יכול להוכיח שהצביע לפי הקו של ביבי,
יהיה נתון לסנקציות, כמו כל מי שלא הוכיח נאמנות מוחלטת "למלך במקום למלוכה".

בדיוק בגלל החשש הזה עושים את ההצבעה חשאית,
ולמעשה ההצבעה היתה פומבית.
כשר, אבל מסריח
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הסבר מיוחד לאספסוף נחות הבינה

זה לא שבמקרה כמה וכמה ח"כים החליטו לצלם.
זה רק כמה וכמה ח""כים שהציגו זאת לעולם.
משמע, שהיתה בקשה מלמעלה, ישירות, או דרך ח"כים אחרים,
להוכיח מה שהצביעו.

ואם מישהוא לא יכול להוכיח שהצביע לפי הקו של ביבי,
יהיה נתון לסנקציות, כמו כל מי שלא הוכיח נאמנות מוחלטת "למלך במקום למלוכה"

בדיוק בגלל החשש הזה עושים את ההצבעה חשאית,
ולמעשה ההצבעה היתה פומבית.
כשר, אבל מסריח
צריך יהיה לבדוק יותר טוב מה בדיוק קרה שם ולא רק לפי מה שאמרו בתקשורת.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הסבר מיוחד לאספסוף נחות הבינה

זה לא שבמקרה כמה וכמה ח"כים החליטו לצלם.
זה רק כמה וכמה ח""כים שהציגו זאת לעולם.
משמע, שהיתה בקשה מלמעלה, ישירות, או דרך ח"כים אחרים,
להוכיח מה שהצביעו.

ואם מישהוא לא יכול להוכיח שהצביע לפי הקו של ביבי,
יהיה נתון לסנקציות, כמו כל מי שלא הוכיח נאמנות מוחלטת "למלך במקום למלוכה".

בדיוק בגלל החשש הזה עושים את ההצבעה חשאית,
ולמעשה ההצבעה היתה פומבית.
כשר, אבל מסריח
רק נעדכן את חובבי האמת, העובדות והמציאות, שכל הנ"ל התרחש רק לאחר הפרסום בתקשורת :). לפני כן רק ח"כית אחת צילמה עצמה או בכלל רק הציעה לעשות זאת, מסיבותיה. לאחר שהטענה עלתה בתקשורת, ח"כים רבים עשו זאת מתוך מחאה ו/או בשביל הקטע. יעני לצייר את זה כאילו המוני ח"כים עשו זאת וזה אמור ללמד שהטענה המפגרת הזאת נכונה, בכל הכבוד הראוי (ואין כבוד), לא יותר מנסיון הטעיה פתטי.
 

Henry0

Well-known member
רק נעדכן את חובבי האמת, העובדות והמציאות, שכל הנ"ל התרחש רק לאחר הפרסום בתקשורת :). לפני כן רק ח"כית אחת צילמה עצמה או בכלל רק הציעה לעשות זאת, מסיבותיה. לאחר שהטענה עלתה בתקשורת, ח"כים רבים עשו זאת מתוך מחאה ו/או בשביל הקטע. יעני לצייר את זה כאילו המוני ח"כים עשו זאת וזה אמור ללמד שהטענה המפגרת הזאת נכונה, בכל הכבוד הראוי (ואין כבוד), לא יותר מנסיון הטעיה פתטי.
מרחן בלתי נילאה

מרוב מריחות,
אין לך את היכולת האינטלקטואלית לראות את התמונה הגדולה למעלה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מרחן בלתי נילאה

מרוב מריחות,
אין לך את היכולת האינטלקטואלית לראות את התמונה הגדולה למעלה.
בוודאי שלא. אני כלל לא מעונין בכך. משאיר זאת לאנשים מכובדים כמוך. אישית מעדיף להתעסק יותר בקטע של עובדות, מציאות, אמת ודברים מוזרים כאלה שאינך מכיר ולא תזהה גם אם יסטרו אותך בפניך. איש איש והעדפותיו בחיים.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
התלונה לא על המועמד,
אלא על צילום הצבעה שאמורה להיות חשאית.

זה דומה לכשרות של הרבנות הראשית
כשר אבל מסריח.
אחרי שהכריזו על המנצח, בתבהלה 13 התחילו להעלות הרבה את העניין שהוא העורך דין של ביבי ושזה משהו לא תקין שמבקר המדינה יהיה מי שהיה עורך הדין של ביבי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הפסול שבהצבעה אינו רק זהות הנבחר, הגם שבענין הזה יש פגם קשה, האיש נמצא בניגוד עניינים בוטה וחריף כלפי ראש הרשות המבצעת וזה ברור. הענין הוא אופן ביצוע הבחירה שנועדה להיות חשאית והפכה לסוג של מסע הוכחת נאמנות של המצביעים לראש הממשלה באמצעות צילום ההצבעה ע"י המצביעים. היו שני סיבובי הצבעה, בראשון חסר היה לאלרון קול טחד ולראבילו שלושה, בסיבוב השני התהפכה הקערה, מסע הוכחת הנאמנות עשה את שלו. אנשים טובים, אתם כנראה ממשיכים לא להבין, אבל אפשר בהחלט לומר היום שהדמוקרטיה הישראלית חטפה נוק אאוט, בספק אם תתאושש ממנו. עתירות כמובן יוגשו, ההצבעה צריכה להפסל מהסיבות שפורטו, כנראה לא יקרה, גם בית המשפט העליון מורתע.
גם כשמשה קצב נבחר בסיבוב הראשון היה 60 לקצב, 57 לפרס ז"ל ו-3 פתקים לבנים ואיכשהו כולם ידעו של מי הפתקים הלבנים ומי בדיוק הח"כים שעליהם ללחוץ כדי להכריע את התוצאה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
גם כשמשה קצב נבחר בסיבוב הראשון היה 60 לקצב, 57 לפרס ז"ל ו-3 פתקים לבנים ואיכשהו כולם ידעו של מי הפתקים הלבנים ומי בדיוק הח"כים שעליהם ללחוץ כדי להכריע את התוצאה.
בגץ כבר זרק תיועמשית על עניין ראש המוסד
 
למעלה