אנשי מכירות במסווה של טכנאי התקנה

אנשי מכירות במסווה של טכנאי התקנה

לאחרונה רכשתי בשני מקרים שונים מכונת כביסה חדשה וטלויזית LCD לפי דרישת היבואן/חנות/ספק שירות/השד יודע מי יש צורך שטכנאי מטעם השירות הרלבנטי יתקין את המוצר ויסדר אותו הטכנאי בא יום יומיים לאחר הקנייה ועד כאן הכל בסדר למראית עין. אני יודע שאני לא מגלה את אמריקה לאף אחד ועל הנושא נכתב כבר בפורום אבל זה פשוט מקומם ומחוצף שהטכנאי נהפך דקה לאחר סיום ההתקנה הסטנדרטית למוכר מוצרים משלימים עבור החברה. פעם אחת אני נוכחתי באופן אישי ופעם שניה אתמול אשתי התוודעה ליכולת שלהם להפוך מאנשים חביבים לנרגנים ממורמרים ובלתי חביבים כאשר מבשרים להם שהמוצרים שהם רוצים לשווק לנו במחירים מפולפלים לא רצויים מבחינתנו. לדוגמא- מכונת כביסה "חייבת אבל חייבת" עגלה, תקע מיוחד ומתקן כנגד אבנית.. כל אחד בכ150-200 ש"ח לאחד. לטלויזיה רצו למכור לנו כבל "מיוחד ואיכותי" ב180 ש"ח, או מדף קטן לממיר ב450 ש"ח (!) אז תיזהרו שם בחוץ...
 
ומזוית אחרת

ארתור הלוחם מעלה טענה על התנהלות מרגיזה ומקוממת של טכנאי ושל החברה מטעמה הוא פועל . טענה זו מובנת ואכן יש מקום לתבוע בדרכים ציבוריות את הפסקתה . מצד שני עומד טכנאי ( שלא נולד איש מכירות - אלא קיבל הכשרה מוגבלת בלבד איך למכור אביזרים ) שמועסק בתנאי שכר קשים יחסית והחברה מאפשרת לו הכנסה נוספת הנגזרת ממכירת אביזרים . כך לדעתי לא מתנהלת חברה רצינית והגונה ( ונידמה לי כי כל החברות בסירה הזו ). עדיף היה לצרף לחוברת הוראות השימוש עלון בו הצעה לרכישת אביזרים ולהשאיר בידי הצרכן את השיקול אם לרכוש או לא לרכוש את האביזר/ים מבלי להכנס לעימות מיותר מול הטכנאי.
 
לא היה שום עימות עם הטכנאי/ם

הוא פשוט התבאס מזה שלא הסכמנו לקנות ממנו מוצרים. ואין לי טענות כנגדו אלא כנגד החברות ששולחות אותו למכור מוצרים במחירים גבוהים במיוחד.
 

ארנסטה

New member
תופעה מוכרת וממש לא חביבה

ויותר מכך. בהרבה חברות הטכנאי הוא פרי לנסר שמרוויח לפי ביקורי הבית וכדי להתפרנס הוא צריך לעשות שמיניות על חשבוננו. למשל גילית זאת בחברת הכבלים שאם יש תקלה במימיר היא לעולם לא תתוקן בשל כך כי הטכנאים דואגים לפרנס איש את רעהו והתקלה חוזרת ושבה וכל טכנאי וגם טכנאי בכיר יעני, מזמר שיר אחר וממציא סיבות ממש לקצרים על התקלה.
 

deja vu 23

New member
ארנסטה זה מאוד חמור מה שאת אומרת

טכנאים דואגים לפרנס איש את רעהו והתקלה חוזרת ושבה.. זו האשמה חמורה אני לא חושב שיש לה בסיס.
 

Denzell

New member
ובמחירים מופקעים

שאין לך שום אפשרות לחשוב רגע, להשוות, ממש מכירה תחת לחץ.
 

סוצאנג

New member
קצת הגזמת..

אין פה מכירה תחת לחץ. אתה רוצה תקנה, אתה לא רוצה אל תקנה. זכותו להציע לך לקנות וזכותך לסרב.
 

ארנסטה

New member
הרבה האשמות נראו מוגזמות עד שאנשים הפעילו

מצלמה נסתרת. הדבר מתרחש אצלי כבר מזה זמן ולצורך הזהירות לא נקבתי בשם נותן השרות. תגובתך תוקפנית קצת וא'ן לי ענין לספר אגדות שכן זה לא הפורום המתאים לכך. גם אצלי היתה אותה התופעה של טכנאי מכונת כביסה חדשה וכל מה שנאמר בפורום זה על נותן השרות היה נכון. אילו בדקתי זאת קודם בפורום לא הייתי קונה את המכונה למרות שאני מאד נהנת ממנה. פורום זה מאד יעיל וישנם הרבה מגיבים רציניים ומקצועיים .אך הירידות ממש מיותרות.
 

סוצאנג

New member
שוב הגזמת..

אם הצלחת לראות בתגובתי תוקפנות או "ירידה" עליך אז כנראה שאתה נוטה לרגישות יתר ואולי יש בדרך התנהגותך להוכיח תחושותיך כלפי הטכנאי.
 
למעלה