אנשי השמאל עלולים להביא עלינו מלחמה כוללת !!!

dann

New member
אנשי השמאל עלולים להביא עלינו מלחמה כוללת !!!



אם תמומש תוכנית ברק, הפלשתינאים יחיו ממש בתוכינו בירושלים, ובקרבה גיאוגרפית בלתי נסבלת במקומות אחרים. במצב הזה הטרור מצידם יתגבר- גם לפי דעתו המקצועית של הרמטכ``ל- ואז צה``ל יאלץ להגיב באופן חריף כדי להגן על אזרחי המדינה.....ואז תוך זמן לא רב- עלולה לפרוץ מלחמה כוללת במזרח התיכון. אז תבינו כל אנשי העכשיו- אולי נשיג שקט לזמן קצר, אבל לאחריו עלולה לפרוץ מלחמה כוללת, שהיא הרבה יותר כואבת. .....תחשבו על זה.
 

zed246

New member
הצעות?



בשני נושאים אני חייב לשאול אותך אם יש לך הצעות במקו המצב הנוכחי: א. יש לך הצעות מה כן לעשות עם הערבים? כי ברור שאי אפשר להמשיך ככה. לא שאני לא מסכים איתך אבל חייבים לעשות משהו. ב. יש לך הצעות איך לשנות את מה שהולך לקרות? כי ראש הממשלה הבא, או שיעמוד מול מלחמה או שיחתום על הסכם דומה מאוד להסכם הזה אם לא זה בדיוק. וזה במידה שברק לא ימכור את המדינה לפני זה.
 

dann

New member
הצעתי היא כזו: כל עוד הצד הפלסטינאי



אינו מוכיח שאפשר לסמוך עליו- אין להעביר אליו שטחים נוספים. במידה וימסרו להם שטחים נוספים, הדבר צריך להיות לאורך זמן, ובתנאי שהם יכבדו הסכמים קיימים, ויוכיחו לאורך זמן שהם עושים מאמצים לפגוע במחבלים. עליהם להפסיק,ומיד, את ההסתה שלהם באמצעי התקשורת, ולהוציא מספרי הלימוד את ההסתה שמדברת על השמדת מדינת היהודים. צה``ל צריך להגיב יותר בתוקפנות כדי ליצור הרתעה אמיתית בצד השני. .....וברצוני להזכיר לך,שלמרות שהמצב הנוכחי לא טוב, אין זה אומר שלא יכול להיות מצב גרוע יותר בגלל ותרנות יתר מצידינו!!!
 

zed246

New member
אתה בטוח שקראת את ההודעה?



או שסתם אין לך שום בעיה שהמצב הנוכחי ימשיך ככה? לפי ההצעה שלך, או שהפלאשתינאים יפסיקו או שםה ימשיכו. לדעתם אנחנו לא אנשים שאפשר לסמוך עליהם ולכן הן לא ייענו לדרישות שלנו כי הם חושבים שאנחנו לא ממלאים תנאים בהסכם בעצמנו (דבר שנכון אבל קרה רק כתגובה לאי מילוי שלהם). אז עוד כמה חודשים יעברו עם פיגועים ברחבי הארץ. ועוד כמה חודשים יעברו עם יריות בגילה. ואולי יום אחד אנחנו גם נמגן את הבתים וגם עדיין יהיה צורך אמיתי למיגון.
 

dann

New member
אני לא מאושר מהמצב הנוכחי,



אבל יכול להיות גרוע ממנו, אם נגלה וותרנות יתר. אפשר היה גם למזער את הבעיות הנוכחיות אילו צה``ל היה יותר מרתיע בתגובותיו, וגם אילו היינו נוקטים בצעדים אזרחייםלהפסיק להעביר להם כספים, לנתק אותם מהטלפון, ולעשות סגר יותר יעיל ויותר ממושך מכפי שהיה עד היום. ותלמד משהו חשוב....לפעמים פעולות שנראות אכזריות בהווה- הם הם המרתיעות, ומשקיטות את האיזור, ובכך נחסכים חיי אדם יקרים לשני הצדדים.
 

zed246

New member
אין לי שום בעיות עם פעולות ``אכזריות`` בהווה



אומנם לא בפורום זה אבל בזמנו השארתי מספר הודעות על רעיונות שלי כיצד להרתיע את הפאלשתינאים. דיי דומים שלך, חלקם מעודנים, חלקם יותר קשים. אף אחד מהם לא ממש נוסה. אבל. אתה מזכיר בסוף הודעתך שיחסכו חיי אדם יקרים לשני הצדדים. ז נכון אך אתה חייב ללמוד שלא תמיד עדיף שני אנשים עכשיו לעומת אלפים אחר כך. במיוחד לא בתרבויות שמבוססות על דת (למשל אנחנו והערבים). אסור לנקוט בפעולות ``אכזריות`` שנוקטות בהרג או בפגיעה של אזרחים, או פקידי ממשל, או כל אדם שלא היווה איום מיידי ועכשווי לא רק בגלל הבחינה המוסרית אלא גם בגלל הבחינה הפוליטית עולמית.
 
למעלה