אנשים

אתה יודע מה. אני מוכן להתערב איתך

שלא תצליח להקפיא תמונה של רקדנים במהירות 1/30 שזה מה שצריך פחות או יותר במועדון בכדי לקלוט את האווירה ברחבת הריקודים אני אלך איתך למועדון אם תצליח הרווחת בהתערבות. ואם לא תצליח אז דיברת שטויות
 

סאמפ

New member
עזוב דיברתי שטויות

אי אפשר לצלם ריקודים במהירות תריס פחות מ1/200

כל התמונות במועדונים נראות כמו שלך

יום טוב
 

סאמפ

New member
זה כי אתה לא גאון


לטענתך
 

ommerl

New member
צילום בחשיפה ארוכה עם פלאש:

צולם עם פוג'י S5500 לפני 9 שנים

נתוני חשיפה:
ISO- 400
חשיפה: 1/8
צמצם: 2.9
פלאש מובנה ירה

צולם ביד ללא חצובה.

מקור הטשטוש זה גרעון כפי שאתה יכל לשים לב ולא תנועה. התנועה קפואה למרות החשיפה הארוכה.
 

גנגי

New member
כן, אפשר,

ואני עושה את זה כבר שנים. רוב הצילומים שלי נעשים עם מהירות תריס שבין 60 ל-10, עם מצלמה המוחזקת ידנית וללא חצובה, ובלי פלאש בכלל. אפשר. צריך רק להתאמן שוב ושוב ושוב ושוב ושוב. אם תרצה אוכל לצרף דוגמה.
 
לא שאני מבין גדול בצילום

אבל היה אפשר להעלות איזו מ 400 ל 800 או יותר ,זה מה שאני הייתי עושה ,וגם מנסה להקפיץ פלאש עם כרטיס לבן לתקרה (אני מתאמן על זה)
 

סאמפ

New member
הוא הקפיץ פלאש

אבל התריס מהיר מידי ולכן כל הרקע כהה והחברים מוארים רק מהפלאש
 

סאמפ

New member
גם היה עוזר תיאורטית כי

האור הסביבתי היה "נחשף" יותר
אבל עדיין הפלאש היה מאפיל על זה והמצלמה הייתה סוגרת צמצם אוטומטית...
 

z2s3

New member
לעצם הדיון הטכני הזה, שהוא חשוב...

כשלעצמו, כפי שאמרת.
עקרונית אתה צודק מאוד, אבל באמת רק מי שחייב להתעסק עם סביבה בעייתית כזאת, מתמודד עם זה, ומתנסה...בלי התנסות קשה מאוד עד לא אפשרי לצלם שם. פה גם חשובה מאוד איכות הציוד, אגב...
אז כן, הצעתך להקפיץ פלאש, אבל לתמוך בו בחצי אוטומאט כמו Av , עם איסו גבוה מעל 4000 בהחלט יתן עומק ותוצאה טובה יותר מפלאש במהירות גבוהה. אבל יש גבול גם לזה...בצילומים רבים שלו, התאורה בסביבת הרקע כ'כ נמוכה, שזה כבר מקביל כמעט לצילום בחשיכה מוחלטת. זה מצב חרא, שבעצם אין לו פתרון, למעט להביא ספוטים, ולהאיר...במצב כזה אני פשוט מצלם בפלאש ישיר, וזהו. התמונה מחורבנת, אבל זה מה יש.
במצב שתאורת החדר יותר סבירה, בהחלט עם פלאש מוקפץ, ואיסו גבוה, התוצאה איכותית. יש 2 אלמנטים נוספים שאפשר להעזר בהם - מדידת אור, ומטרינג.
מאוד חשוב במצבים האלו מאיפה אתה לוקח את המדידה, ובעצם לאן כיוונת את המצלמה...פה נכנס באמת עיניין ההתנסות, כשאתה לוקח בחשבון שעם מדידה מאיזור חשוך יחסית, המצלמה תגיב בהורדת מהירות דרסטית, ואז עם פלאש ואיסו גבוה הכל פשוט יישרף. או להפך, ואז יקרה מה שקרה לו פה, ומהירות גבוהה מידי תגרום למה שנראה כמו פלאש ישיר.
השימוש במטרינג נקודתי במקום ממוצע, יכול לתת יתר דיוק בחשיפת האובייקט, במיוחד בהופעות. המצלמה לא עושה ממוצע עם החושך שברקע, ואז לא תקבל אובייקט שרוף כפי שלרוב קורה...
גם צילום תנועה עם פלאש מוקפץ במהירויות נמוכות הוא מאוד מסובך, וכפי שגנגי ציינה, נחוץ המון נסיון כדי לתפקד עם זה.
בקיצור -
הוא מצלם בסביבה, ותנאים מהקשים, והמסובכים ביותר בצילום...ואת כל השאר כבר כתבו.
 
נכון אלקטרון ..אפשר להעלות איזו

ל 800 ובמצלמה שלי גם ל 6400 בלי בעיה וללא הפרעה. העניין הוא מה שאני רוצה שיקרה או מה שאתה רוצה שיקרה. במקרה הנידון פה צילמתי כמה תמונות ללא תנועה ולא טרחתי לשנות כלום במצלמה. התמונה האחרונה היא עם קרופ ענק והגדלה
 

Red Ninja

New member
"לא טרחתי לשנות כלום במצלמה"

סיכוי קטן שאם היית מנסה לשנות משהו, היית מגיע למסקנה שסאמפ צודק.

כשיש לך פלאש אתה לא חייב מהירות תריס גבוהה כדי להקפיא תנועה, ובטח ובטח שלא צריך לשטח את כל התנועה מאחורה ולהפוך את התמונה לפלאשית לגמרי.
 
הכל טוב בתאוריה

בכל אופן בזמנו ניסיתי לשמוע לעצות חכמות וניסיתי להקפיא תמונות בכל דרך אפשרית ומעולם לא הצלחתי חוץ מזה שבצילום אירוע ואתה צלם יחיד אין זמן להתעסק בניסיונות. ואני לא יודע מה כל כך גרוע בתמונות אז לסיכום אני רואה תמונות טובות ואתם לא וכך זה נשאר
 

Red Ninja

New member
אם אתה צלם אירועים יחיד

אמה אמור להיות הרבה הרבה מעבר לשלב של להתעסק בנסיונות, כמובן כתלות באירוע ובלקוחות.
בכל מקרה, אני מסכים שבאירוע כזה אין לך את המותרות של להתנסות - לך לאירוע שאתה לא מצלם בו עם המצלמה ותתאמן.
 

z2s3

New member
הוא לא שום צלם אירועים...

הוא משתתף קבוע בערבי שירה בציבור, שכוללים בין השאר גם ריקודים על השולחנות, כשהם מתלהבים מאוד בהמשך הערב...מתישהו, הוא החליט שהוא גם רוקד ושר, וגם מצלם אותם, וגם מפרסם את התמונות באינטרנט. זה הסיפור שלו, ואני יודע זאת מכמה משתתפים שם שמכירים אותו.
חוצמיזה, הוא הפך פה למה שהוא עושה פה...ולדעתי מזמן כבר היה צריך לטפל בזה, כך או אחרת, ולא להכנס שוב ושוב למלכודת, וההצפות האינסופיות האלו.
בכל מקרה, הוא יכול להתאמן שם כמה שרק בא לו...
 

zeshe shoel

New member
פלאש לא פלאש

אלו תמונות תיעוד בלבד של אנשים שלא יודעים שאתה מפזר את הצילומים שלהם באינטרנט. בשני המקרים. לא מעניינות.

מה הפואנטה?
 
למעלה