אנשים שתהיה לכם שבת שלום !!!

קספר

New member
אנשים שתהיה לכם שבת שלום !!!

אני אחזור לכאן מחר קצת לשגע לכם את השכל
אבל בינתיים אני עף לי למקום חשוב לראות מישהי מיוחדת .. אז .. תשמרו על עצמכם ועצמכן !!! כמובן כמו שכתוב בספר הספרים !!!
 

יעליייי

New member
אחי הקטן\גדול.... ../images/Emo8.gif ../images/Emo25.gif

אני מתה עליך...! י´מכוער קטן שלי..! בקיצור..אני מחכה פה בפורום לעוד הודעות דפוקות..ממך.. ושתהיה לך שבת הכי מקסימה שיש...! יעלייי
 
למעלה