"אנשים שקופים, דו''ח ביניים"

kgjghy

New member
שהמפלגה שלך אחראית קולקטיבית

לכל מה שנעשה בזמן האחרון: לפשיעה הגוברת, לתאונות הדרכים, לניצול העמלים, לסחר בזונות, לרדיפת העובדים הזרים, לשחיתות בכל תחומי החיים. על אחריות קולקטיבית שמעת? המפלגה שלך היתה בשלטון בארבע מתוך שש השנים האחרונות.
 
המפלגה שלי? אתה מתכוון לפרס אולי?

הוא כבר לא איתנו, וכך גם דליה איציק וחיים רמון שדחפו לכניסת מפלגת העבודה לממשלת שרון, עמיר פרץ היה היחיד שלא הצטרף לממשלות שרון בשום קונסטלציה, ועמד על דעתו שיש להאבק בשרון ולא לחבור אליו, וכך גם הגב' יולי תמיר, ברוורמן בכלל לא היה אז בפוליטיקה וכמוהו הגב' שלי יחימוביץ', אז אתה רוצה להאשים מישהו, תאשים את שרון עצמו שניהל את הממשלות האלה, תאשים את פרס שנתן לו רשת ביטחון לנהל את הממשלה האחרונה, ותאשים את שינוי שישבה איתו שנתיים בממשלה ועזרה לו להרוס את השכבות החלשות ואת מעמד הביניים עליו היא נשבעה להגן.
 

kgjghy

New member
לדעתך העבודה נולדה היום?../images/Emo6.gif

כל מה שהיה לפני פרץ זה פרס ולא עבודה?
רק פרס רמון ואיציק היו בממשלה? ופואד, והרצוג, ווילנאי ולפניהם גם סנה, סאלח טריף וכל הייתר? הם ייצגו שם את עצמם ולא את העבודה, מוסדותיה, חבריה, מתפקדיה ובוחריה החיים והמתים?
 

kgjghy

New member
ואת ברק,בייגה ויולי תמיר בכלל שכחתי

גם הם היו בשלטון מ-99'. וגם ביילין ושלמה בן עמי. אז לא היו עובדי קבלן וסוחרי עבדים?
 
88 זה לא 2003 או 2004 או 2005

ו2006 זה עידן אחר למפלגת העבודה המחודשת, ושים לב "המחודשת", עידן אחר למדינה ועידן אחר לאזרחים במדינה. כל זה כמובן אם לא שרון יזכה בבחירות, אלא עמיר פרץ והעבודה המחודשת בראשותו. אחרת מה שהיה הוא מה שיהיה, ונראה לי שגם אמליץ על כך שהקמפיין של העבודה המחודשת ידגיש את זה שאם שרון ייבחר מה שהיה הוא שיהיה, ואין לצפות לשום דבר חדש, ודאי לא למלחמה בשחיתות ששרון עומד בראשה.
 

gershon17

New member
טוב, זה פורום של ילדים

אני אמתין לראות מה יש לאנשים החכמים יותר באייל להגיד. וכמובן גם לג'קי עצמו. תמשיכו לריב הסקר של מי גדול יותר.
 
דימוקרטיה ליברלית במיטבה

מי שלא חושב כמוני - הוא ילד! עם דימוקרטיה כזאת צריך באמת להתפלא למה המוני העם לא נוהרים לשינוי.
 

yosep nanon

New member
פורון של ילדים ?? אתה ילד בעצמך!!

קודם קובע שאין בעייה בכלל בנושא. ומנסה לתת פתרונות קסם מצוצים מהאצבע, בכול מה שקשור לנושא עובדי קבלן צריך פשוט להעלים את התופעה הזאת -קרי להעלים את חברות כוח האדם ובמקומם ליצור מערכות עבודה בריאות. לא יתכן שמפעלים גדולים כמו ים המלח , או חברות אחרות יעסיקו עובדים , דרך קבלן וצד שלישי, הם רוצים עובדים שיעסיקו אותם כעובדים מן המניין. הרעיון של יצירת מעמדות ועובדים שהם בעצם עבדים צריך להעלם מהעולם
 
מעניין איך "המבוגר" מנמק את

תמיכתו בחברות הקבלן. בינתיים - רק סיסמאות. בעצם, אפילו זה לא
 
אם ג'קי חכם, הוא יזרוק אותך מכל

המדרגות. כי בגלל מושחתים כמוך שתומכים במושחתים כמו שרון ונתניהו ודומיהם, מצבם של עובדי הקבלן שהוא מייצג הגיע להיות כפי שהוא היום. לולא אתם והמדיניות הכלכלית המפגרת שלכם, שהפכה את העובדים בישראל לעבדים, ג'קי ואחרים כמוהו לא היו צריכים היום לרוץ ולהאבק כדי שלאנשים כאן יהיה מה לאכול וכדי שהעובדים במדינה יקבלו את מה שמגיע להם.
 
למעלה