אנשים....עומדת בפני דילמה קשה!!

סדאמוס

New member
אנשים....עומדת בפני דילמה קשה!!

זילדג'יאן A קאסטום 16' או פייסט 2002 18' מה נשמע יותר טוב לפי דעתכם? אני אוהב ת'פייסט 2002 הרבה יותר מאת ה-A קאסטום...אבל יש לה חיסרון אחד...כשמכים עליה..יש לה הד רציני שנמשך מלא זמן!
 

Little Portnoy

New member
אחי...הדהוד אפשר למנוע..

תקנה מה שאתה מעדיף...מקסימום תדביק גאפה על המצילה מאחורה...
 

סדאמוס

New member
מה זה גאפה?

אמרו לי שכל מה שאני מוסיף למצילה יהרוס לה ת'צליל.. ואני מתלבט לגמרי! כי שתיהן מצילות מעולות..אני חושב שהפייסט יותר..אבל יש לה את הפאק הזה..שאני לא יודע אם הוא פאק,כי ככה היא מיוצרת. אין מקום שבו אני יכול לקחת מצילה לאיזה יומיים כדי לבדוק את השילוב שלה עם שאר המערכת שלי?
 

sarlula

New member
תדביק מדבקה מתחת למצילה.

תבקש בחנות בה תקנה את המצילה. המדבקה תמנע את ההדהוד.
 

Tower of POWER

New member
חפש פשוט פייסט 2002 במידה יותר קטנה

זה יוריד כמות רצינית מהסוסטיין שלה...
 

סדאמוס

New member
סבבה...תודה רבה!

אבל עוד שאלה אחרונה.. הגאפה הזו..לא תשנה את הסאונד של המצילה? היא תגרום לפחות סוסטיין?
 

Tower of POWER

New member
לדעתי היא כן תהרוס...

פעם הטעם שלי היה שונה, וניסיתי לשים קצת גאפה על האיסטנבול 18" שלי. היה לה יותר מידי סוסטיין לדעתי. אבל, אחרי כמה זמן הטעם שלי השתנה, וגיליתי שהיא נשמעת הרבה הרבה יותר טוב בלי הגאפה... לך תדע,אולי אתה כן תאהב ואולי לא. תנסה. להרוס, זה לא יהרוס. מקסימום מורידים אותה. מה שכן, היא תוריד סוסטיין אבל גם תשנה את הסאונד. לגמרי.
 

Vdrums

New member
זאת 18 וזאת 16 ברור של18 יהיה

צליל יותר ארוך. אני לא מבין את הבעיה פה.
 

tb 181

New member
שתיהן מצילות מעולות..

אבל אנחנו לא יכולים לקבוע מה יותר, וגם אף אחד אחר לא. אתה זה שצריך לקבוע אם אתה אוהב סאונד של מצילה/תוף מסוים. לכל אחד יש את ההעדפות שלו. לדעתי, אתה לא ממש יכול להשוות בין קראש 18 לקראש 16, הם יתנו צלילים שונים לגמרי. בקשר להד, כמו שאחרים כבר אמרו פה, כמה שהמצילה יותר קטנה, הסאסטיין שלה ימשך פחות זמן, אבל מובן מאליו שזה משנה את הצליל. הכל גם תלוי בסטאפ המצילות העכשווי שיש לך כרגע, אחד מהדברים הכי חשובים לעשות כשאתה קונה מצילות, הוא לחשוב על השילוב בין המצילה שאתה רותה למצילות שיש לך. אתה יכול לקחת את המצילות שלך לחנות ולשמוע את הדגם שאתה רוצה עם שאר המצילות שלך, אולי פתאום תראה שהן לא משתלבות טוב כמו שחשבת. לדעתי האישית שתי המצילות האלה מעולות, ככה שתעשה את השיקולים שלך...
 

V I T A L Y

New member
אם אתה מעוניין אולי תקנה את שלי

הAAX שיש לי זאת מצילה מעולה עם סאונד מדהים והיא גם 17' ושי לה סוסטיין בינוני אני לא יודע עם שמעת את הסדרה של K אבל היא דומה טיפטיפה לקראש 16 שלהם.
 

בטריה

New member
ירין, בפעם המאה...

אז ככה: התלהבת מהA קאסטום 16" שהלוויתי לך כשהייתי בחו"ל, ובצדק, מצילה מעולה. מצד שני, הפייסט 2002 18", שכמובן ניגן עליה המתופף האגדי של לד זפלין, בונהם המלך, גם מצילה מצויינת, אבל אין פלא שאתה אומר שהיא מהדהדת כמו לא יודע מה, כי בהשוואה לאיי קאסטום, יש עליה אקסטרה 2 אינצ'ים (בחישוב מהיר, עוד 5 ס"מ).. אם אתה אוהב את שתיהן ומתקשה להחליט בגלל ההד של ה2002, אולי פשוט תנסה לעשות פשרה.. המצילה של פייסט, הגודל כמו של הזילדג'יאן יענו פייסט 2002 16", ואם אין כזאת (אני באמת לא יודע)... אז נדפקת.. תודה
 

Vdrums

New member
אם כבר הוא מתעקש.

אז אני בכלל לא אוהב את סידרה A בכלל.
 

Ikis DragonFist

New member
וואו, שני 'בכלל'ים באוות משפט?

זה בטח רציני
סדרת איי דווקא סבבה, אבל אני באמת מעדיף את סדרת קיי. בעצם לא. בעצם כן. אולי. לא יודע. כל אחד לעצמו, מה הקטע, אף אחת משתי המצילות האלה לא "יותר טובה" מהשנייה....פשוט תשמע מה אתה מעדיף. אין טעם לשאול לטעמנו, אנחנו לא יודעים מה יותר טוב לך. וכמו שאנשים אמרו, אם אתה אוהב את הסאונד של 2002 אבל מעוצבן מהאוברטונים, חפש אחת כזאת יותר קטנה.
 

Morbid Angel

New member
אין כמו K.

סדרת המצילות שאני הכי אוהב, מכל החברות הקיימות. פשוט טוב.
 
למעלה