מאמרים,אבל לצערי עדיין אין לי את היכולת הזאת אז אני מאוד מאוד מעריך אותך על השקעתך!! תמשיך כך!! ואם אתה רוצה עוד מחמאות אז: אהההההההההההההההההההה תעשה לי ילד!!!!!!!!!!! אתה אלוהים!!!!!!! אההההה!!! תגאול אותי מיסורי!!!
זה השיער מדבר - אבל זה בסדר מחר הוא גוזם... אז הוא יחזור בתשובה ויישאל "למה?!" ואני יהיה שם כדי לענות לו " ככה !!" למה ?! ככה ! אבא ובן רבו !!! יופי טופי ואחלה מאמר דרך אגב ! תעשה לרותם ילד !! אהאאה !!! תום.
אני לא יודע אם תרגמת את זה ישירות בעקבות בקשתי אבל המאמר יעלה היום לאתר הפרירייד והדאונהיל הישראלי ואתה תהיה מעודכן בסטטיסטיקות של המאמר כל הזמן. אני אשמח אם תעלה עוד מאמרים ואני גם אשמח אם כולם יופיעו באתר הפרירייד והדאונהיל כאן אבי צוראל מנהל אתר הפרירייד והדאונהיל הישראלי