אנשים יש לי רעיון אדיר למפגש !!!
פשוט פיצוצי ... !!! כיין ... זה יהיה במקום שנקרא פאב ``טרמית`` ... כיין חבר`ה אחלה מקום. ולפני שנגיע לשם אני מציע לערוך טיול קצר בכמה מקומות מענינים ... תחנה ראשונה במקום הנקרא ``הפונדק של פדי``. אחלה מקום אנשים מבחר עשיר של מזונות.ויש שם אפילו משחקי וידאו לחובבים של הדבר. מקום שני יהיה מקום הנקרא ``חסם גפן``.חבר`ה זה נשמע מוזר אבל זה מקום פיצוצי ! משם נעצור נסתכל על השקיעה מראה מלבב.אני ועוד כמה ניסע למקום שנקרא המסעדה של מנחם שם נקנה פיתות כשר למהדרין. ואז ניצא בשיירה לעבר פאב ``טרמית`` המפורסם לא לפני שניקח את ליטון ממקום מגוריו ... יאאלה אנשים שרשרו ... כחכחכחכחכ
פשוט פיצוצי ... !!! כיין ... זה יהיה במקום שנקרא פאב ``טרמית`` ... כיין חבר`ה אחלה מקום. ולפני שנגיע לשם אני מציע לערוך טיול קצר בכמה מקומות מענינים ... תחנה ראשונה במקום הנקרא ``הפונדק של פדי``. אחלה מקום אנשים מבחר עשיר של מזונות.ויש שם אפילו משחקי וידאו לחובבים של הדבר. מקום שני יהיה מקום הנקרא ``חסם גפן``.חבר`ה זה נשמע מוזר אבל זה מקום פיצוצי ! משם נעצור נסתכל על השקיעה מראה מלבב.אני ועוד כמה ניסע למקום שנקרא המסעדה של מנחם שם נקנה פיתות כשר למהדרין. ואז ניצא בשיירה לעבר פאב ``טרמית`` המפורסם לא לפני שניקח את ליטון ממקום מגוריו ... יאאלה אנשים שרשרו ... כחכחכחכחכ