אנשים יש לי רעיון אדיר למפגש !!!

קספר

New member
אנשים יש לי רעיון אדיר למפגש !!!

פשוט פיצוצי ... !!! כיין ... זה יהיה במקום שנקרא פאב ``טרמית`` ... כיין חבר`ה אחלה מקום. ולפני שנגיע לשם אני מציע לערוך טיול קצר בכמה מקומות מענינים ... תחנה ראשונה במקום הנקרא ``הפונדק של פדי``. אחלה מקום אנשים מבחר עשיר של מזונות.ויש שם אפילו משחקי וידאו לחובבים של הדבר. מקום שני יהיה מקום הנקרא ``חסם גפן``.חבר`ה זה נשמע מוזר אבל זה מקום פיצוצי ! משם נעצור נסתכל על השקיעה מראה מלבב.אני ועוד כמה ניסע למקום שנקרא המסעדה של מנחם שם נקנה פיתות כשר למהדרין. ואז ניצא בשיירה לעבר פאב ``טרמית`` המפורסם לא לפני שניקח את ליטון ממקום מגוריו ... יאאלה אנשים שרשרו ... כחכחכחכחכ
 
חחחח נראה לי שחוץ ממני אף אחד לא..

הבין מה אתה רוצה ממנו.. ולאיזה פדי התכונת זה שבחצצון תקוע או אום דארג`? חחחחח יא שרוט.. יום טוב..
 
מוסא?????

חח מוסא זה קיוסק מתחת לבית שלי...החראון הקטן מעלה מחירים בצורה מדהימה! לא קונה אצלו יותר <אור ירח שמנסה להבין איך היא קשורה לשיחה>
 
לא לא לא!

מוסא הוא הזבל שמוכר מסטיק בשקל! אל תלמד אותי הגרוזיני הכי זבל שיש! גרוזיני? לא יודעת אבל יש לו את הבנים הכי מכוערים עלי אדמות בני עשרים נראים בני 40! חחחח יש איזה מישהו שהוא פרוד מאישתו והוא רצה לצאת איתי---------------------------------חחחחחחחחחחחחחחחח כן כן בטח! טוב די אני מדברת שטויות! ועוד לקחתי את הכדורים של הבוקר.... אויש די די די
 

AFRICA

New member
אבו חסן...!!!...

זוהר אחי.. שמת לב ש.. אנחנו הולכים לאותם מקומות ? א מתי מנגבים חומוס ביפו ? יש מצב ליום שישי בצהריים ? AFRICA
 

קספר

New member
אקס ליטון ....

אמרתי שזה יהיה סיור ארוך אז פעם אחד זה יהיה בנבי מוסא איפה שאני ואתה ליטון אכלנו הרבה אבק ופודרה מאקס ואח``כ מסלול באחד מהמקומות או חצצון או אום דארג` או תקוע כחכחכחכחכחכ
 
למעלה