אנשים יש לי בעיה...

אנשים יש לי בעיה... ../images/Emo7.gif

זה הולך להיות די ארוך אבל אני אשמח לשמוע תגובות... לפני כמה חודשים הכרתי ידיד אחד של חברה שאותו ידיד היה חבר של בת דודה של החברה...(סורי על הסיבוך על ההתחלה) קיצר הוא נדלק עליי כזה ואני לא התעניינתי אז אמרנו לו שיש לי חבר וחברה שלי סיפרה שכל הדרך הביתה הוא אמר שאני מתוקה חמודה וכו'.. יומיים אחרי נפגשנו שוב ואחרי מאמצים רבים הוא הצליח להשיג את מס' הפל' שלי יום אחרי הוא התקשר ובא לאסוף אותי ונסענו אליו הביתה דיברנו וזה ואחרי כמה זמן באותו יום אמרתי לו שאין לי חבר, כי לא היה לי נעים להמשיך לשקר לו.. ובגלל שאמרתי לו את זה, הוא ניסה לנשק אותי ולא רציתי כי הוא לא משך אותי קיצר באותה תקופה של ההתחלה הוא היה מתקשר הרבה, רוצה להפגש והכל ובפגישה השניה התנשקנו והוא שאל אם אני רוצה להיות חברה שלו במילים האלה ונקרעתי עליו מצחוק ולא לקחתי אותו ברצינות כי הוא לא בחור של קשרים רציניים, הוא אוהב לגעת בכל אחת והוא שוכב עם כל אחת שיוצא לו והוא לא נאמן... כשהחברה היו שואלים אם אנחנו חברים הייתי אומרת שלא כי לא רציתי שהוא יעשה ממני צחוק וגם בגלל שחברות שלי אמרו לי תמיד להיזהר, שהוא לא רציני וכאלה... אנחנו המשכנו להפגש ולאט לאט נדלקתי עליו, עד שעכשיו אני כבר ממש מאוהבת.. נדמה לי... הוא לא יוצא לי מהראש! ועכשיו, אחרי שיותר הכרנו הוא כבר פחות בקשר ואנחנו פחות נפגשים ואם אנחנו כבר נפגשים זה רק בבית שלו... הפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה ביום רביעי, הוא התקשר אליי ואמר לי שהוא מתחת לבית.. ירדתי אליו ואח"כ עלינו אליי הביתה, הוא הכיר את אמא שלי ואת אחיות שלי ושמחתי כזה שיש מן התקדמות קטנה בקשר שלנו.. התקרבות כזאת.. אח"כ הוא הציע שנלך אליו והסכמתי.. היינו אצלו, התנשקנו וכאלה והוא ניסה להמשיך לזרום, לאו דווקא לסקס עצמו אבל הוא הכניס ידיים וכאלה ואני סירבתי.. לא רציתי לזרום עם מישהו שאני יודעת שהוא לא רציני לגביי ושבטח כשאני אחזור הביתה תהיה אצלו בחורה אחרת בחדר אז הוא ניסה "להרגיע" אותי ואמר לי שהוא רציני לגבי, שהוא אוהב אותי באמת ואמרתי לו שאני יודעת שלא ושהוא בטח "אוהב" עוד איזה 10 בחורות אז הוא אמר שלא, שזה שונה ושאותי הוא באמת אוהב ואותן הוא רק רואה, שאל אם אני באמת לא רואה את זה שהוא אוהב אותי ואמרתי לו שבראסמי לא והוא הבטיח שהוא ידאג להראות לי את זה וביקש שנתקדם קצת.. כמו חמאה נמסתי לו שם והוא השיג את מה שהוא רצה.. אמנם לא שכבנו ולא עשינו שום דבר ממש קרוב לסקס אבל התבאסתי אח"כ שהסכמתי לו.. באותו יום הוא התקשר אליי והציע לי לבוא אליו ולא הלכתי אתמול עשיתי סיבוב והייתי קרובה לבית שלו אז התקשרתי אליו והצעתי לו לרדת והוא אמר שנעלה אליו אני וחברה שלי.. חברה שלי לא רצתה והוא דיבר איתה ועשה לה שהוא לא יורד ואם אנחנו רוצות לעלות כן או לא אז היא אמרה לו לא אז הוא אמר ביי והיא ניתקה לו.. התעצבנתי עליו חבל"ז אני באה עד אליו (אנחנו גרים די רחוק אחד מהשני) וקשה לו לרדת?! אחרי שהוא אומר שהוא אוהב אותי ומאכיל אותי סרטים הוא לא רוצה לרדת להגיד לי שלום מפגר ונותן לי ככה ללכת הביתה?! שלחתי לו היום הודעה "תודה רבה על אתמול. באמת הוכחת לי כמה אתה אוהב אותי" והבנאדם אפילו לא הגיב... אני כבר ממש מאוכזבת הוא נתן לי להתאהב בו וברח, השיג את מה שהוא רצה והלך וכל הקטע הוא שידעתי שזה מה שהוא רוצה אבל היה קשה לי לקבל את זה.. אני כבר לא יכולה, אין מצב שאני אצליח לרדת ממנו בזמן הקרוב למרות שהמוח שלי רוצה לרדת ממנו הלב מסרב לעשות את זה.. מה אני עושה?! תודה למגיבים..
 

SweeT ShaHr

New member
ענבל! מה איתך? לא ראינו, לא שמענו..

איזה מגעיל הוא. מהתחלה ראיתי שמשו מסריח כאן. הרבה בנות כותבות דברים כאלה ותמיד יש את המשפט שהבן אומר,: אצלך זה שונה. זה לא עוד סטוץ. אז חבל שלא העפת אותו ובטח קשה לך עכשיו. אני לא יודעת מה להציע לך חוץ מלנסות לשכוח. גם אם הוא ירצה לחזור זה לא בריא בשבילך. את צריכה לשכוח את קיומו, ומזל שהוא גר רחוק. בהצלחה. לאב יו, שחר
 
אז זהו שאנחנו גרים באותו עיר!

ואני רואה אותו כל יום שישי גם אם אני לא רוצה.. קשה לי לשכוח אותו, לא רוצה לשכוח אותו, הלב שלי לא רוצה..
אוף.. כואב לי כ"כ..
 

SweeT ShaHr

New member
מאמי!

חשבתי שכתבת שאתם לא גרים קרוב. סורי. אז אין ברירה. תצאי עם חברות, ידידים ובנים אחרים. את תראי שלאט לאט הוא יצא מהראש שלך. ושיהיה לך יומטוב ובהצלחה מותק.
 
לא היה לי חבר...

אני והוא היינו ביחד.. בהתחלה לא החשבתי אותו בתור חבר, אחרי זה כן ואחרי זה שוב לא... ממש קשה לי עם כל הקטע הזה ואני ממש מתחרפנת.. קשה לי לשכוח אותו, נקשרתי אליו יותר מידיי ועוד בנוסף לכל כשאני איתו הוא מתייחס אליי הכי יפה שיכול להתייחס אליי... זה מחרפן אותי, אני משתגעת ולא יכולה יותר
 

דוסית1

New member
אהלן אחותי!

הסיפור שלך מזכיר לי מקרה שקרה לי לא מזמן, הייתי בקשר עם בחור שאחרי חודש נעלם כאילו בלעה אותו האדמה וככל שהתקשרתי לשאול מה קורה (אני לא בחורה נודניקית אז זה היה בהתאם...) הבחור פשוט התחמק יותר ויותר והשאיר אותי בכביש ללא מוצא, החלטתי ללכת לדירה שלו ולסגור עניניים ואכן הכל בא על מקומו בשלום בדרך הביתה מתקשר אלי החבר הכי טוב של הנ"ל ושואל מתי אני מגיעה שוב לדירתם, אני בטאקטי...הרב אמרתי לו שישאל את האקס אם זה לא מפריע ואחרי שבררנו שהכל בסדר החלטנו להפגש, לא אאריך אחרי 2 פגישות התאהבתי בבחור עד שאחרי חודשיים החלטתי לספר לו, מאז הקשר התרופף למרות שהוא תמיד נסה להראות שאכפת לו, לילה אחד אחרי לילות של מחשבות ישבתי עם עצמי ופשוט שכנעתי את עצמי (זה היה כ"כ קשה-אבל ממלץ מאד!) שהבחור הזה לא בשבילי, הסברתי לעצמי את כל הסיבות למה אנחנו לא צריכים להיות יחד (והיו לא מעט) ובסוף הצלחתי! אני מאושרת מאד עכשיו! לטובתך, מומלץ שתעשי את זה! בהצלחה!!
 

Law Ho

New member
תראי

לפני הכל, בקשר ל"כאב". אני לא מבין איך כל הבנות כמוך, אוהבות אותו. דווקא בגלל שהוא לא נאמן\שיקר\ניצל.... בגלל כל אלה זה אמור להיות לכן יותר קל. כי יותר קל לשכוח מבן אדם שעשה לכן רע מבן אדם שעשה לכן טוב ופשוט נגמר לו. "אין מצב שאני אצליח לרדת ממנו בזמן הקרוב למרות שהמוח שלי רוצה לרדת ממנו הלב מסרב לעשות את זה.. " לא נראה לי שאת באמת רוצה לשכוח אותו... זה לא הלב.. זו את! את מעדיפה לעשות לעצמך סצנות ולחיות בזכרונות במקום להתקדם הלאה.. אז זה מה שיהיה. את לא מקלה על עצמך שאת אומרת ש"אין מצב". ברור שיש מצב, וזה תלוי בך. עכשיו בקשר לבעיה שלך... קודם כל, נראה לי שהוא טיפוס כזה שזורם.. ואת טיפוס שחושב על כל דבר שקורה... ושאת עושה תופסת אותו בקטנות (זה נכון? תהיי אובקטיבית). שלחת לו הודעת תלונה כזו "תודה רבה על אתמול". אני למשל שונא הודעות כאלה... יש לה מה להגיד לי? שתתקשר ותגיד לי מה שהיא רוצה... מה זה ההודעות האלה... אולי הוא סתם התעצבן ולא ענה. גם אני לא עונה הודעות כאלה. אולי הוא באמת לא רוצה אותך... הוא קיבל את מה שרצה והלך? תראי, עשית רק מה שרצית... אם עשית משהו כי הוא שכנע אותך ולא כי רצית אז זה עצוב מאוד.. וזו הסיבה שאת מרגישה רע. אבל אל תצטערי על מה שקרה. היה ונגמר.. תחשבי רק קדימה. אני חושב שאת צריכה לחשוב טוב אם היית רוצה להכנס איתו לקשר עכשדיו או לא. פשוט תשימי את הכל מאחוריך ותחשבי מה את רוצה. אם את רוצה לנסות. אם את מחליטה שאת מוכנה לנסות. תקחי אותו לשיחה ותדבהירי לו שאת מוכנה לקשר ותבהירי לו לאיזה קשר את מוכנה. אתם כבר נמצאים קצת ביחד אז תבהירי לו מה חשוב לך ואל מה את לא מוכנה להתפשר.. (למשל, אם את שלו.. אז רק את שלו). תראי מה יש לו להגיד.. ואם לא מתאים לו אז תפרדו וזהו. אל תצטערי על מה שיקרה. מה שקורה זה מה שצריך לקרות. תמשיכי הלאה ותקבלי את זה כמו שזה. תמשיכי לחיות הלאה במקום להצטער על מה שהיה. בהצלחה ילדה.
 
תודה רבה רבה נשמה!

עזרת לי מאד ואני אלך לפי מה שהמלצת לי לעשות.. אני מקווה שזה יעזור לי בקשר לזה ששלחתי לו הודעה- הוא יודע שאין לי שיחות וגם אין לי איך להשיג שיחה אז לא הייתה לי דרך אחרת להוציא את זה והייתי חייבת שהוא ידע מה אני חושבת.. ובקשר לזה שאני לא רוצה לשכוח אותו.. אני באמת לא רוצה. אני צריכה אבל לא רוצה.. אני יודעת שאני מקשה על עצמי עם כל הקטע הזה אבל קשה לי לשכוח אותו.. והקטע הוא שבהתחלה הוא עשה לי טוב, האמנתי בו למרות כל מה שחברות שלי אמרו לי עליו (שהוא לא טיפוס רציני וכו'), ובמיוחד בגלל שחברה שלי שהיא גם ידידה שלו סיפרה לי שהוא אמר לה שהוא רציני לגבי, שהוא לא יפגע בי ושהוא ממש נדלק עליי וכאלה... בגלל כל אלה נקשרתי אליו יותר ועכשיו כבר קשה לי להגיד "טוב הוא עושה לך רע רדי ממנו".. כבר יש לי יותר מידיי רגש חזק עליו וזה גדול עליי לשכוח וזה לא בדיוק לתפוס אותו בקטנות, אולי אבל לא נראה לי.. נראה לך הגיוני שבנאדם יבוא ויגיד לי שהוא חולה מת עליי כשאנחנו ביחד ואח"כ יתנתק לכמה זמן כאילו כלום לא קרה עד לשיחה הבאה שלנו? יצא לי מיליון פעמים לשאול אותו מה הולך ביננו והוא תמיד ענה משהו כמו "מה את באמת לא יודעת מה הולך?! נשמה שאלת אמרתי לך פול פעמים שאני חולה עליך ואני רציני לגביך ושאנחנו חברים".. יצא לי להגיד לו "מה זה חברים בשבילך? להפגש כאן אצלך פעם בשבוע ולא להיות בקשר עד הפעם הבאה שאנחנו נפגשים ושאתה יוצא עם עוד בחורות במקביל" והוא ענה שחברים בשבילו זה שאני שלו והוא שלי בלבד ושאין אף אחד מסביב.. הוא כל הזמן משלה אותי ואני משתדלת להאמין, אפילו אם אני בטוחה שזה לא נכון.. זה מה שאני רוצה להאמין.. והוא מקשה עליי עוד יותר עם הדברים החמודים האלה..
 
ענבל בוווובהה.. שמעי רגע... ../images/Emo13.gif

זה שהוא לא ירד למטה כשבאת אליו אומר שהוא ניצל אותךך..?? גאדדדדד.. לך אין את הפעמים.. שבהן את עצבנית רצחח.. וכל מה שיגידו לך את תגידי ההיפך? לא יודעתת.. לי יש כאלהה.. ואנשים מודעים לזה
קייייייצררר.. אני אומרת לך שתלכי לדבר איתוווו.. ואם הוא יהיה שונההה.. ובאמת את תראי שהוא לא שם עליך בגרושש.. תגידי לו את כלללללללל מה שאת חושבת עליו בפרצוףף.. ותעזבי אותו
שיחה אחרונהה.. את חייבת לעשותת לפי דעתיי.. ומי יודע.. אולי השיחה לא תהיה אחרונה ותראי שהוא באמת אוהב אותך ושהוא סתם היה במצברוח חרא..
גוד לאקק בוווובהה!!
 
הלוואי.. מהפה שלך לה' מותק

אני אהיה הבחורה הכי מאושרת על פני האדמה.. אבל לא יודעת, לא נראה לי.. וזה לא רק בגלל שהוא לא ירד באותו יום למטה, זה יעני הקש ששבר את גב הגמל והקטע הזה מתווסף לעוד מיליון קטעים נוספים שגרמו לי לחשוב שהוא סתם מסבן אותי כדי להשיג את מה שהוא באמת רוצה ממני.. אולי אני טועה, אולי אני לא- כל הקטע הזה משגע אותי ואנחנו באמת זקוקים לשיחה מכרעת שתבהיר לי מה הוא באמת רוצה ממני דוגרי ואני אשמח להיות טועה בכל העיניין למרות שאני מצפה לגרוע מכל.. תודה רבה לך..
 
לי יש תכונה...

לי יש תכונה כזאת שכל פעם שבנות שאני אוהב יורדות עליי, או סתם נפרדות ממני אחרי יום בשביל הקטע... אז זה פשוט גורם לי לא לשים עליהן. כאילו...זה לא מושך בעני. אם הוא כזה אפס...אז הוא לא שווה את זה.
 
אני איתך מותק!! ../images/Emo25.gif

את חייבת את השיחה האחרונה בשביל עצמךך..!!! כדי שהוא יודהה בעצמוו...!! שהוא סתם ניצל אותךךךך!! ואז בפרצוף תגידי לו מה הוא שווהה..!!
אני יודעת שתמיד דברים כאלה עוזרים למצברוח שלי... חחחחחחחחחחחחחח.. *מוזרה* וגם לכי תדעיי.. אולי יכול להיות משו שונה לגמרייי.. קייצררר..!! תקבעי איתוו ותבררי את כללללל מה שאת רוצה לדעתת.. אני מקווהה שילךך טובב..!! גודד לאקק בובהה
 
תודה נשמה את אחלה ../images/Emo24.gif

ואני מאד מקווה לטוב.. אני אערוך איתו שיחה עוד היום.. תודה לכולם!
 
טוב אז ככה..

שלחתי לו אתמול איזה מליון הודעות לפל' (אין לי שיחות.. אין ברירה), שבהן פתחתי עליו הכלללל שנמאס לי שכשאנחנו יחד אז הוא אומר לי דברים יפים, מחבק, מנשק, אומר שהוא אוהב אותי ומתייחס יפה, וכשאנחנו נפרדים הכל נעלם כאילו לא היה.. שנמאס לי שהוא מושך אותי אליו עם היחס היפה הזה ואח"כ הולך ומשאיר אותי ככה עם הרגש הזה.. ושאני בהתחלה שיחקתי את הקשה להשגה דווקא בגלל שידעתי שהוא לא יהיה רציני ושאני לא תמימה.. ושהכי הכי עיצבן אותי זה שהוא אמר שהוא אוהב אותי, נתן לי להשלות את עצמי, להתאהב בו ואח"כ הוא בעט בי פנדל.. (חחח לא אמרתי לו את זה במילים האלה כמובן..) את כל ההודעות האלה, שיצאו לי איזה 7 הודעות אפילו יותר, כתבתי לו בשיא העצבים, כולי רועדת וחוששת מהתגובה שלו.. ופתאום הוא שולח לי הודעה בחזרה "אני עדיין אוהב אותך..." זה משגע אותי עכשיו עוד יותר... שהוא אומר לי שהוא אוהב אותי ואני יודעת שהוא לא.. הוא לא התקשר כי הביג טוק נגמר ואני לא יודעת מתי ייצא לנו לדבר.. לא יודעת מה לעשות
 

NeTy

New member
תפגשו

תתקשרי אליו מהבית, לכי אליו - חוצמזה, הוא גם צריך להתאמץ קצת אם הוא אוהב אותך, לא חושבת...? את יכולה לחכות ולראות אם הוא מחפש אותך....
 

NeTy

New member
תפגשו

תתקשרי אליו מהבית, לכי אליו - חוצמזה, הוא גם צריך להתאמץ קצת אם הוא אוהב אותך, לא חושבת...? את יכולה לחכות ולראות אם הוא מחפש אותך....
 
אני חושבת ועוד איך

בגלל זה אני לא מתאמצת להשיג שיחה אליו (אין לי שיחות גם בבית) ואני יודעת שאם הוא באמת אוהב אותי הוא ימצא דרך להשיג אותי..
 
למעלה