אנשים חביבים.. ../images/Emo92.gif חח ../images/Emo42.gif
טוב שמעו... כמו ששמתם
... אני מעריצה של ג'ניפר לופז!!
חח... נשמע כמו ילדה קטנה! חחח... אבל מה לעשות?!.. היא מדהימהההה ומוכשרת לפי דעתי
עכשיו... יש איזו הצבעה למגזין Hello ... WEEKLY VOTE - Most Elegant Woman וג'ניפר מתחרה שם עם עוד שתיים..... היא הייתה בהתחלה מקום שלישי! ואסף ה-
העלה אותה ביחד איתי ועוד כמה אנשים למקום שני!!!!
עכשיו היא צריכה להגיע למקום הראשון
חחח... בבקשהההה תצביעו בשבילי..
פליזזזז
כנסוווו ותצביעו בבקשהההה
בהצבעה הקודמת היא זכתה מקום ראשון!!
אז תעזרו לייי.. חחח סומכת עליכם
תודה..
טוב שמעו... כמו ששמתם