אנשים חביבים..
חח

Efrat44

New member
אנשים חביבים.. ../images/Emo92.gif חח ../images/Emo42.gif

טוב שמעו... כמו ששמתם
... אני מעריצה של ג'ניפר לופז!!
חח... נשמע כמו ילדה קטנה! חחח... אבל מה לעשות?!.. היא מדהימהההה ומוכשרת לפי דעתי
עכשיו... יש איזו הצבעה למגזין Hello ... WEEKLY VOTE - Most Elegant Woman וג'ניפר מתחרה שם עם עוד שתיים..... היא הייתה בהתחלה מקום שלישי! ואסף ה-
העלה אותה ביחד איתי ועוד כמה אנשים למקום שני!!!!
עכשיו היא צריכה להגיע למקום הראשון
חחח... בבקשהההה תצביעו בשבילי..
פליזזזז
כנסוווו ותצביעו בבקשהההה
בהצבעה הקודמת היא זכתה מקום ראשון!!
אז תעזרו לייי.. חחח סומכת עליכם
תודה..
 

Efrat44

New member
אה ו... ../images/Emo42.gif

מותר להצביע פעם אחת כל 15 דקות
אז תצביעו בבקשה כשתוכלו להצביע... אם תרצו כמובן!
 
למעלה