אנשים ונשים יקרים.

בתש1

New member
אנשים ונשים יקרים.

זמן רב בוחנת אני את תופעת ה"מחבתים" ועוניהם.. רואה אני תגובות נלהבות וסוערות כועסות ומלגלגות מצד אנשי הפורום לפותחי שרשור "מחזירים בתשובה למינהם" ואף פעם לא הבין ולא אדע מדוע הינכם טורחים לענות לטרחנים שכאלה..ואם חשקה נפשכם לזכות במצווה ולענות לטרחן זה, מדוע הינכם מקללים אותו ואומרים שאינו ראוי לתגובתכם..מדוע הינכם עוזרים לשרשור זה להתייצב שוב בראשית הדף במקום לתת לו לגווע בעמקי ארכיון ?? שאלות קשות.. תשובות בהיכן??
 
כי פורום זה לא מקום יעיל.

בעולם מושלם אף אחד לעולם לא מבזבז את הזמן, כולם עושים רק את מה שנכון , מה שחכם ומה שיעיל. אבל העולם לא מושלם, לרובינו הפורום הוא מקום בילוי וירטואלי, מקום לשרוף את הזמן, וכשמצ'עמם עונים גם למחבתים. זה לא יעיל, זה לא עוזר לאף אחד, אבל זה אחלה שעשוע.
 
נצל"ש. וסליחה מבתש1

קניתי מחשב כף יד. ואין לו אופציה של טקסט בעברית. רציתי לשאול אם למישהו יש מושג בטכנולוגיה מהסוג הנ"ל? או להדריך אותי לאן לפנות... כמובן, שמגיש העזרה יקבל תמורה. (את המחשב כף יד - מתנה)
 

Epignosis

New member
לכל פאלם יש פתרון משלו.

יש לי את רובם, אוכל לתת לך בחינם. פני במסר.
 

Epignosis

New member
בעיקר אם המחבת(ית)

מזדהית כילדה אמריקאית בת שבע עשרה אוהבת את כולם, והמגיבים לא יודעים אם ה5678 בסוף הכינוי הוא מספר המחזרים או מציין את שנת לידתה\ו למניינינו (עד 120).
 
למעלה