אנשים ואנשות

Ripelll

New member
אנשים ואנשות../images/Emo70.gif

תגידו, אחרי החגיגות ל"שנה החדשה" הפורום ייסגר??? דווקא נורא נהנתי... (ובפעם הראשונה בחיי אני לא צינית
) אולי נעשה איזה מפגשון, אה? מה דעתכם על שישי הזה? יש לי ליד הבית גינה חמודה, אפשר לעשות על האש, בלאגנים... רק אל תשכחו: אם יש לכם אח חמוד בן 16 הוא מוזמן! סתאאאאם... תרגעו! רק שלא תעלבו לי פתאום... זה הכל מאהבה.
 

Viper101

New member
צודקת,באמת נחמד פה..

חוץ מהויכוחים..
מה שלא יהיה, אפשר להקים פורום "אפטר-סילבסטר", עד הסילבסטר הבא..! מפגש- לא יודע כמה מכאן יסכימו...
ולגבי ההערה האחרונה, אני בן 17 וקצת
 

Ripelll

New member
חחח.. אתה ממש לא מכיר אותי, אה?

אני מ"מתנגדי הסילבסטר" (חחחח.. זה נשמע כמו איזה מפלגה, לא?) והוויכוחים זה הדבר הכי כייף פה!!! מה יותר מעניין מזה? "עם מי אני אתנשק בחצות"...???
וזה היה סתם בצחוק ה"מפגש"... אני צינית... כן... רב חיי אני צינית... אבל צינית חיובית!!! (אני גם דתיה, בגלל זה אמרתי שיש בערב, הבנת? אני מרגישה מפגרת כשאני מסבירה את ה"בדיחות" של עצמי...) ובקשר להערה האחרונה- יותר טוב!
 

Viper101

New member
הקבוצות כאן מתחלקות

לשתיים: 1) אלו שיש להם בני זוג ואין להם מה לדאוג (חוץ מאיזו הודעה מוזרה שיש כאן מישהי שמחפשת עם מי להתנשק כשהחבר לא יהיה איתה בחצות). 2) אלו שאין להם בני זוג, ולא נראה לי שאפכת להם עם מי הם יתנשקו, הם רק רוצים להנות היום בערב וזהו
3) לגבי הפורום- אין קשר למה שאת (דתיה), אין סיבה שלא ימשיך להיות פורום "אפטר סילבסטר"
. 4) סיימתי לחפור
 
לא חפרתה

ושמתי לב שאני לא נכלל לאף קבוצה שוב אני מוזר :\ אולי אלו שמיתלבטים אבל פוסלים הכל כי יודעים שלא יהנו וירגישו לא נעים ונידחפים???
 

Viper101

New member
לגבי זה...

אח שלי היה בפרויקט מיכא"ל. לא פרויקט הכי טוב בעולם אבל לימדו אותם משהו כזה: "אם תחשוב כי תיפול כבר נפלת". בקיצור- לך לעשות חיים ותעשה חיים! תבוא בגישה חיובית ותראה שתהנה, בלי קשר לאם תהיה נשיקה או לא!
 

דנטל

New member
הוא יסגר בערך עוד שבוע

עד אז אנחנו יכולים להמשיך להנות ממנו.
 
למעלה