אנשים המצב שלי קשה

Sunset Night

New member
אנשים המצב שלי קשה

אני לא יודע אפילו למה אני כותב את זה כאן. זה לא שמישהו פה באמת מכיר אותי. פשוט רע לי. רע לי ועצוב לי ואני כועס על כל העולם. הייתי בטוח שמצבי רוח כאלו עוברים אחרי גיל 17 ככה.. אפילו את הסקס עם היזיזה הפסקתי באמצע (שמעתם על גבר שעשה את זה פעם?) ופשוט יצאתי מהחדר זועף מבלי סיבה. אולי היא נפגעה, לא ממש איכפת לי. זה לא שיש לי רגשות כלפיה, זה רק פאקינג סקס שכבר נהיה מגעיל. יצאתי מדיאטה, לא הלכתי לחדר כושר, טחנתי עכשיו טונות של שוקולד וכל מה שמתחשק לי לעשות זה לחזור לעשן ולשתות. ואין שום סיבה..אין. זה פשוט בא. זה פשוט קורה. רע לי. מאניה דיפרסיה שולחת אותך לאופוריה בלי שום סיבה. משיגה לך כרטיס חינם לגן עדן בשורה הראשונה עם כל הפינוקים. ואז שולחת אותך לתור ריאות הגהנום מבלי שום סיבה לחלוטין. אני מיואש ושחוק. הולך לישון עכשיו. לא אוכל לקרוא את התגובות, שכן לקח לי 40 דקות של ניסיונות להגיע לאתר הזה בלי שהמחשב יתקע באמצע. סתם פורק מוקשים עגומים מהלב.
 
סנסטטטטטטטטטטטטטטטט../images/Emo24.gif

 
סנסט חמוד...

מצבי הרוח האלה לא קשורים לגיל או למשהו דומה... אני חושבת שלכל אחד מאיתנו יש את התקופות המגעילות שלו שבהם שום דבר לא הולך ונראה שכל העולם נגדנו ואנחנו כנגד כל העולם... אני לא יודעת בדיוק מה מעיק עלייך, ואולי אפילו אתה בעצמך לא יודע, וזו סתם תקופעה רעה... הדבר היחידי שאני יכולה לומר לך זה...שזה יעבור. אולי זה לא נראה ככה עכשיו, אבל זה יעבור. אך זה יעבור רק אם אתה תעזור לעצמך... לא הייתי הרבה זמן בפורום, כך שלא בדיוק עקבתי אחריי הסיפורים... אבל מה בדיוק אתה עושה עם עצמך? חייל? עובד? לומד? בכל אופן...כשתתעורר מהשינה שכה היית זקוק לה... אתה מוזמן לשתף אותנו במה שעובר עלייך. לילוש
 

linu2

New member
רציתי להגיב על

החלק הפחות חשוב בהודעה שלך - על הפסקת הסקס באמצע אבל אני מעדיפה להתמקד בחלק היותר חשוב. אני רוצה לתת עצה קטנה, עצה זולה. עצה שאם תשקול אותה לחיוב, היא תשתלם לך ותראה תוצאות בעתיד הקרוב הנראה לעין. אני רוצה שתקרא את הספר "הנזיר שמכר את הפרארי שלו". סנסט יקר, אני ואתה דיברנו בעבר על כוחו של תת המודע ואני יודעת שספרים מהסוג הזה מעניינים אותך. בבקשה אל תקבל את ההצעה שלי בביטול. אני יודעת שלפעמים, כשנמצאים במצב רוח כמו שאתה נמצא בו עכשיו, לא רוצים לשמוע שום דבר והתסכול גובר על ההיגיון, אבל תנסה להתעלות על עצמך ולפתוח את הראש. נכון שזה לא פורום ספרים אבל אני מבטיחה לך שאם תקרא את זה, כל החיים שלך ישתנו ובמיוחד חיי האהבה שאתה כל כך משתוקק אליהם. הספר הזה מלמד אותך איך לחשוב, איך לבטל מחשבות רעות, דאגות, כעסים, פחדים, איך להשיג דברים שאתה רוצה. גם דברים שנראים בלתי מושגים. ואחרי כל מה שכתבתי פה - רק אל תגיד לי שקראת כבר את הספר.
דואגת לך, אכפת לי, מקווה שלא תבחר להרוס את עצמך. נהפוך הוא! U got the power. לין
 
מעניין...

את הראשונה שטוענת שהספר הזה עשה לה משהו... לפחות ממי שקרא אותו והכרתי..
 

linu2

New member
עשה ה מ ו ן !

אם היה פה אייקון של מישהו מתלהב - זאת אני. קסם של ספר! כל מי שמכיר אותי יודע שהתורה שלי זה הספר "כוחו של תת המודע". והנזיר - הספר הזה הולך לתפוס אצלי מקום לא פחות טוב...
 

agentmulder

New member
Welcome to the f*cking club..

זה באמת אחלה להוריד דברים מהלב.. והכי טוב זה כשיש בנאדם או בת אדם אמיתיים לעשות את זה לפניהם.. שיהיה בהצלחה מכל הלב. (אני לא אגיד שהזמן יעזור, כי זה יהיה צבוע.. לי הוא לא ממש עוזר. אני היחיד שיכול לעזור לעצמי)
 
אני כמעט מצטער לשבור את האידיליה

של כול שאר המגיבים פה ואני מקווה שתקרא גם את התגובה שלי (היי, אם קראת את המשפט הזה אתה כבר בדרך הנכונה). אני אעשה לך מה שמישהו בזמן אחר ובפורום אחר (דווקא פה בתפוז) עשה לי כשאני השארתי הודעה בדיוק כמו שלך, חוץ מהקטע עם היזיזה זאת אומרת. אז רע לך, מה? קשה לך? העולם גדול מדי עליך, העולם יפה מדי בלעדיך (או איך שהולך השיר)? לבכות... עכשיו או אחר כך? אם עצוב לך ואתה לא יודע מה הסיבה, מן דכאון זמני שכזה, חברי הטוב (אתה לא ואחרי התגובה שלי הסיכוי לזה קטן עוד יותר אבל זה ביטוי)... יש לך יותר מדי זמן לחשוב על זה. אני לא הולך להגיד לך תצא, תקרא, תדבר עם חברים או אתנו פה בפורום. בשביל מה?! אתה נהנה יותר מדי לחשוב עכשיו כמה נאחס לך. תהנה. או שאתה יכול להפסיק, להוציא את האף מאיפה שהוא נמצא עכשיו (אתה יודע איפה זה לבד) ולהגיד לעצמך... אני שמח. אז מה אם אתה לא... תגיד לעצמך, לא יהרוג אותך. ותחייך. חיוך מאולץ אבל חיוך. וכשאתה יוצא מחוץ לבית, תתלבש אל תצא ברישול ותגיד שלום לכל מי שעובר אותך ברחוב, כן מכיר, לא מכיר. ותחייך את החיוך המאולץ שלך ותגיד לכולם שאתה שמח כשהם שואלים. וזה יעבוד, כמו גדול! והרבה לפני שאתה תספיק להגיד לעצמך שאתה עובד על עצמך! או שתחזור למעלה, תקרא שוב את כל ההודעות חיבוקי-נישוקי, תחשוב לעצמך כמה מסכן אתה כו'. שמע, אני מנייק ולמעשה אין לי זכות דיבור כי גם אני כתבתי הודעה די פסימית בפורום אחר ממש לא מזמן. אבל אם מישהו ישאל אותי אם אני כתבתי אותה אני אכחיש. אני הרי שמח לגמרי. מחר אני גם אהיה באמת. באחריות. הבחירה שלך.
 

jessy19

New member
../images/Emo24.gif

סאנסט, אני מרגישה בחוזקה את הכאב שלך כשאתה כותב את המילים. אני מרגישה שאתה זקוק כרגע לא לסקס דווקא (וזה בטח יסביר את המעשה של עזיבת היזיזה באמצע) אלא לאהבה אמיתית,למישהי שתחבק אותך, שתהיה שם בשבילך. אתה מרגיש מיואש ושחוק אז תנוח, תעשה דברים שאתה אוהב לעשות ושמעודדים אותך, אני למשל כשממש אין לי מצב רוח אני אוהבת לעשות הליכה סתם ככה עם עצמי ועם המוזיקה. אנחנו פה בשבילך- להקשיב לייעץ ולתמוך אז אל תהסס לפנות אלינו פה גם אם זה לפרוק את המוקשים מהלב כהגדרתך.
 
../images/Emo24.gif

לא קל להתמודד עם מניה דיפרסיה, אני יכולה רק לנחש איך זה... אך מעצם הנפילה שלך אני מבינה שאתה לא לוקח כדורים,ואולי כדאי לשקול את זה...כדי לשנות את איכות החיים שלך לטובה...
 

Sunset Night

New member
תודה לכם אנשים

המחשב שלי בבית לא מתפקד, אני כעת כותב אליכם דרך אחד המחשבים במכללה. מצבי מעט טוב יותר, אם כי עדיין לא זוהר. נפילות חריפות הן דבר שהתחשלתי בפניו כבר. כל אותן עצות של "עשה משהו שגורם לך לחוש טוב יותר" או "נסה לחייך בכוח" לא ממש עובדות כנגד הנחשולים הללו. אבל כבר צברתי מספיק קילומטרג' בתוך החיים בשני עולמות הפוכים בוא-זמנית כדי לא להיתפס לאותן מורדות חדות, ולא משנה עד כמה משכנעות הן. קוקי, אני דווקא כן לוקח תרופות. בלעדיהן כבר לא הייתי כאן ממזמן. התרופות רק מכהות את המכה, לא מעלימות אותה. אני עדיין פה. יום טוב
 

T i g r e s s

New member
היי תום.

אני באמת לא יודעת איך זה להתמודד עם כזה מצב קיצוני. רק בקטנה.
אולי יעזור להגיד שאחרי הירידה תבוא עליה?
 

שיי21

New member
היי:))

צהריים טובים חג פורים שמח ידידי מה המצב? איך עבר החג? תשמע באופן רגיל היתי אומר לך תשמע זה יעבור וזה רק תקופה רעה וכל הסיפורים האלה מסביב שיכולים לעזור במידה מסויימת אבל יש פה ח'ברה לפני שעשו את זה בצורה יפה מאוד:))) עכשיו אני דווקה בוחר לספר לך סיפור אתה מכיר את מרטין גריי? אני מפנה את הסיפור הזה לכל מי שמרגיש שרע לו בחיים או שלא הולך לו כלום אז יש מה ללמוד מהבן אדם הזה... מרטין גריי הוא ניצול שואה שאיבד את כל משפחתו הורים אחים דודים כולם... והוא היחיד שניצל ונסע לאנגליה שם התעשר רכש נכסים ופגש אישה מדהימה יפיפיה אומרים שגם באופי שלה היא היתה מדהימה נולדו לו 4 ילדים חמודים עד שהכל הסתדר לו בחיים הוא איבד שוב את כל משפחתו בשריפה הוא נכנס לחדר הניח אקדח על הרכה חשב על כל מה שקרה לו בחיים כבר בא ללחוץ על ההדק ואז ירה כדור לאוויר הוא בחר בחיים למרות כל מה שקרה לו אחר כך היגר לצרפת מצא משהיא יפיפיה התחתן ונולדו לו שלושה ילדים זה מרטין גריי ואם הוא לא התייאש והאמין תמיד האמין אחרי כל מה שקרה לו אז מי יכול בכלל להתייאש ולהגיד שלו יש בעיות חמורות...מקווה שלכחתם משהוא מהסיפור הזה...כי אין הרבה מה להוסיף...אז רק בהצלחה לכם:)))
 
למעלה