אנשים .. הודעה באמת חשובה...

אנשים .. הודעה באמת חשובה...

זה באמת חשוב שנעשה משהו בשביל עצמנו. אני רוצה שכל אחד ממכם ייכנס לחיפוש על השם שלו ויבחר את ההודעה שהוא הכי אוהב של עצמו או הודעה שמראה את הכאב שאנחנו מרגישים כל יום גם בלי שיוסיפו לנו את העובדה של העונשים המגוחכים שיש... וחוץ מיזה תבחרו עוד הודעה של מישהו אחר שהכי אהבתם והכי מבטאת את הכאב והכעס והעצב שאיתם אנחנו מתמודדים מדי יום. זה חשוב.. בבקשה תעשו את זה - שתי הודעות כל אחד - אחת של עצמכם אחת של מישהו אחר. רני.
 

אiרית

New member
לא הבנתי

בדיוק מה המטרה של ה"משחק" הזה, אבל בכל זאת.. הודעה של אנג´ל שנגעה בי.. וכל מילה נוספת מיותרת.
 

הקוטלת

New member
(רק חושבת...)

מה עם הודעה שעשתה לי טוב?! למה תמיד לחפש דברים רעים?! קיבלתי מהפורום הזה כ"כ הרבה תמיכה כשהייתי צריכה. למה לא להביא אותה? למה להביא רק את הדיכאון ולא את ההתרוממות שאחריו?!
 

חיפושיט

New member
אני עם קוט..

אפשר להוסיף משו לדברציק שעושים כאן? כילו, בנוסף לשתי ההודעות האחת אישית והשנייה של מישו אחר, בא לכם לשים תגובה אחת או הודעה או כל דבר שעשה לכם טוב, ממש גרם לכם לחייך,,? נראה לי רעיון נחמד.. לא דעת אם הוא ישרת את המטרה שכל זה אמור הייה יום טוף
 

Tor n Angel

New member
טוב....

אז כמו ילדה טובה וממושמעת, ישבתי כמה שעות (!) טובות, ועברתי ממש על כל הפורום (כן, כל 66 העמודים שלו, כולל הארכיון... בעע אני פרפקציוניסטית), ועשיתי גם חיפוש על השם שלי. ואני רוצה לאמר משהו... זו לא פעם ראשונה שאני הולכת אחורה בפורום הזה. וזו בהחלט לא פעם ראשונה שאני עושה חיפוש על השם שלי... וזה מוזר לי. המון המון כתיבה יפה יש פה. כואבת, אבל יפה. והמון הודעות מעודדות מדהימות גם, אבל אמרנו טריגרים, אז... * אההה כן... שכחתי.... רני ברוב חוכמתה שכחה להסביר לכם למה היא ביקשה את ההודעות האלו, ולמה דווקא הכואבות... אז אני אעשה את זה... מחר מוארת שולחת את המכתבים (זוכרים..?) ורני רצתה להוסיף גם הודעות שלנו, ולאו דווקא מכתבים בנושא... אז אם מישהו עוד קורא את זה, בבקשה תמהרו עם ההודעות... אז אני יושבת פה, עם בערך עשרה חלונות של הודעות פתוחים (מה שבהחלט מאיט לי את המחשב), ומנסה לסנן קצת... ואולי עדיף לא לסנן... לא יודעת... אממ... חלק מההודעות שרציתי לשים כבר גנבתם לי
בכל מקרה, אחרי כמה שעות טובות מול המחשב (שנקטעו עקב טלפון של ההיא מלמעלה שביקשה אותן!!! בעע מתה עליך), אני ממשיכה מה שהתחלתי אתמול, והנה ההודעות:
 

Tor n Angel

New member
ואני ממשיכה...

כי באמת לא יכולה לסנן את ההודעות האלה, שנגעו לי כל כך, ומזדהה איתן כל כך...
 

Tor n Angel

New member
והאחרונות, שלי...

אתמול דיברתי עם רני על ההודעות וכל הענין הזה של המכתבים, ופתאום היא זרקה לי "שמת לב כמה הודעות שלך היו שם?!" וואלה.. לא יודעת אם זה טוב או רע... והמון מחשבות היו לי אחרי שעשיתי את החיפוש המקיף הזה על עצמי בפורום... וכן, הפתעתם אותי, שיש פה כמה הודעות שלי... עזבו. אני אמשיך אחר כך, בראש יותר מסודר... אז הנה שתי ההודעות שלי:
 

מורני !

New member
בטפשותי

לא ציינתי (תודה אנג´ל מותק) שההודעות הולכות למכתבים שנאספו מנפגעים ומקרובים של נפגעים והועברו ביחד, כנראה, לשופטי בית המשפט.. בגלל העונשים המגוכחים. אבל! תודה על ההודעות מהסוג השני.
 
אז תורי אני מניח

אממ טוב את ההודעה של עצמי שרציתי לשים אנג´ל כבר שמה לכן אני מביא אחת אחרת אני ממשיך עם הודעה של רני מלפני הרבה זמן ומביא גם את האיש הרטוב של יום ולסיום משהו שמראה קצת אופטימיות ומשהו שמראה אהבה בשביל שכולם יראו כמה אנחנו חזקים כשאנחנו ביחד:
 
למעלה