אנשים, בפעם המיליון: מה עם יוליה?

אנשים, בפעם המיליון: מה עם יוליה?

ושרון... מה קורה עם אוסי? תמסרי לה שמתגעגעים כאן...
ממני, ואני מניחה שמכולם... :)
 
למעלה