אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
 
אני ממלא פי במים (מינרלים) ../images/Emo8.gif../images/Emo8.gif

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
אני ממלא פי במים (מינרלים)
 

elians

New member
התמונה הזאת אם אני לא טועה

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
התמונה הזאת אם אני לא טועה
היא מהפיגוע ירי במעלה העקרבים, מה אני רואה בתמונה?
אוטובוס ישן, (אני לא טוב בדגמים של אוטובוסים ישנים עדיין) 3 גופות מוטלות, 2 מול חזית האוטובוס ואחת מאחורי הגלגל ואני לא יודע אם זה נכון אבל נראה שם איזה בדואי עומד ומחזיק משהו (קצת טפשי אבל נראה כמו אופניים
)
 
הדגם זה GMC כמו כן אני יודעת

התמונה הזאת אם אני לא טועה
היא מהפיגוע ירי במעלה העקרבים, מה אני רואה בתמונה?
אוטובוס ישן, (אני לא טוב בדגמים של אוטובוסים ישנים עדיין) 3 גופות מוטלות, 2 מול חזית האוטובוס ואחת מאחורי הגלגל ואני לא יודע אם זה נכון אבל נראה שם איזה בדואי עומד ומחזיק משהו (קצת טפשי אבל נראה כמו אופניים
)
הדגם זה GMC כמו כן אני יודעת
שעשו שם דבר שלא ייעשה ושחזרו את התמונה עם הגופות שזה מזעזע. מה לא בסדר? אולי בסידור השחזור סידרו משהו בצורה לא הגיונית?
 

elians

New member
אני עדיין חושב שיש משהו לברנש

הדגם זה GMC כמו כן אני יודעת
שעשו שם דבר שלא ייעשה ושחזרו את התמונה עם הגופות שזה מזעזע. מה לא בסדר? אולי בסידור השחזור סידרו משהו בצורה לא הגיונית?
אני עדיין חושב שיש משהו לברנש
ההוא שעומד שם ... משהו לא בסדר.
 
רובה אנגלי 303

התמונה הזאת אם אני לא טועה
היא מהפיגוע ירי במעלה העקרבים, מה אני רואה בתמונה?
אוטובוס ישן, (אני לא טוב בדגמים של אוטובוסים ישנים עדיין) 3 גופות מוטלות, 2 מול חזית האוטובוס ואחת מאחורי הגלגל ואני לא יודע אם זה נכון אבל נראה שם איזה בדואי עומד ומחזיק משהו (קצת טפשי אבל נראה כמו אופניים
)
רובה אנגלי 303
 

ה דרומי

New member
על ה"אופנים" שפירא ענה לך המשיכו

התמונה הזאת אם אני לא טועה
היא מהפיגוע ירי במעלה העקרבים, מה אני רואה בתמונה?
אוטובוס ישן, (אני לא טוב בדגמים של אוטובוסים ישנים עדיין) 3 גופות מוטלות, 2 מול חזית האוטובוס ואחת מאחורי הגלגל ואני לא יודע אם זה נכון אבל נראה שם איזה בדואי עומד ומחזיק משהו (קצת טפשי אבל נראה כמו אופניים
)
על ה"אופנים" שפירא ענה לך המשיכו
לנסות ולענות הכול מה שנראה לכם .
 

ה דרומי

New member
הנה לכם עזרה בקישור המצורף

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
הנה לכם עזרה בקישור המצורף
ותקראו את הכול ואז תחזרו לענות מה בין הדברים מוזר ולמה. שוב
לא שפירא ואביתר 7777777777. התמונה מצורפת לעזרה\הקפצה
 

ה דרומי

New member
שפירא ניתן ל"נוער"../images/Emo45.gif../images/Emo140.gif לנסות

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
שפירא ניתן ל"נוער"
לנסות
 

elians

New member
אמממ האוטובוס של אגד אשד?

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
אמממ האוטובוס של אגד אשד?
הזווית שהוא עומד בה? הוא לא יכול לבוא מכיוון הקיר הרי. אמממ יש רמז ארז?
 

ה דרומי

New member
יש לך\לכם רמזים תקרא\ו את הכתבה

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
יש לך\לכם רמזים תקרא\ו את הכתבה
ובין השורות ובכלל מה שנראה לכם על הכול הסיפור הזה. התמונה שעשה שפירא אצלי תמונת רק למסך מצופת כי אני מת על התמונה הזו. וזה לא רמז..
 

ה דרומי

New member
סליחה רק=רקע .והכתבה והתמונה שחור

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
סליחה רק=רקע .והכתבה והתמונה שחור
לבן היא חשובה וכמובן הכתבה. שמצורפת.
 

מל קלר

New member
מה שנראה מוזר בתמונה הישנה.

סליחה רק=רקע .והכתבה והתמונה שחור
לבן היא חשובה וכמובן הכתבה. שמצורפת.
מה שנראה מוזר בתמונה הישנה.
ה"גריל" של הרדיאטור,חסום,מונח שם משהו...מה עם הקירור?? הרי ידוע שבאילת וסביבתה מאד חם?
 
הגופות הן לא של מחבלים, כי המחבלים

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
הגופות הן לא של מחבלים, כי המחבלים
ברחו לירדן, כך עלה מהעקבות שהם השאירו.
 

ה דרומי

New member
אלונה עלתה חלק מהדברים ועוד כמה

אנשים בדקו את התמונה ותכתבו מה נראה
לכם כול מה שאתם חושבים. ובקשה תנסו לענות תשובה כאשר אתם עונים\תגובה להודעה הזו. ושוב מה נראה לכם בתמונה הכול. נכתב בלשון זכר הכוונה לשני המינים.
חוץ משפירא ומדק' רייטר.
אלונה עלתה חלק מהדברים ועוד כמה
אבל תקראו תכתבה שצורפה. שימו
למשל שהתמונה הראשונה מצולמת בלילה. ואחרי שתקראו את הכתבה תבינו מדברי הגב' מירי שהיתה ילדה כבת 5 אין שום ציון ללילה. הקיצור .מי?נתן את ההוראה אבל נמתין לגבר פרויקט שפירא במעלה העקרבים.
 
אתה יודע מה, הלילה נראה לי באמת

אלונה עלתה חלק מהדברים ועוד כמה
אבל תקראו תכתבה שצורפה. שימו
למשל שהתמונה הראשונה מצולמת בלילה. ואחרי שתקראו את הכתבה תבינו מדברי הגב' מירי שהיתה ילדה כבת 5 אין שום ציון ללילה. הקיצור .מי?נתן את ההוראה אבל נמתין לגבר פרויקט שפירא במעלה העקרבים.
אתה יודע מה, הלילה נראה לי באמת
מוזר, אבל לא הייתי בטוחה שיש קשר. כל הכבוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה