אנשים,בבקשה!

anatile

New member
אנשים,בבקשה!

אם מישהו היה או שמע על מלון סאנסו בקוסטה ברווה שיכתוב כאן משהו עליו! אני מחפשת משהו בסיסי ביותר ורוצה לדעת טיפה פרטים כי אין כלום באינטרנט. (מיקום,משהו?) בבקשה תענו לי כי אני מתה לסגור כבר דיל אבל לא בטוחה לגבי המלון! תודה!
 

אלדד(מ)

New member
מלון Sanco בקוסטה בראווה:

פה וגם כאן. הוא נמצא ב Lloret de Mar, שהיא עיירה נהדרת לנופש, מאד מומלצת. תהיי רגועה.
 

anatile

New member
ועוד שאלה...

איך העיירה pindea del mar? איך היא בהשוואה ל lloret del mar? אנחנו מתלבטים אם ללכת למלון 2 כוכבים בלאורט או להוסיף הרבה כסף וללכת למלון 3 כוכבים בפינדה. מצפה להמלצותיכם!
 

אלדד(מ)

New member
מה נותן לכם המלון בפינדאה יותר?

הוא עם מזגן? קשה להחליט בשביל אחרים - שלא תחזרו אח"כ ותגידו "היה חרה - אתה המלצת". לא יודע מה להגיד. אני יודע שלורט מאד מומלצת - לא מכיר את פינדאה.
 
לורט-דה-מאר עיירת תיירות פעילה

החל מבתי קפה ומסעדות ועד בארים דיסקוטקים אולם מכוניות מתנגשות ועד...קזינו. אבל אין לי שום מידע לגבי המלון, כמו כן אתם לא ליד רכבת הפרברים שמתרחקת בבלאנס מהחוף ומי שנמצא בלורט-דה-מאר צריך לקחת מונית לרכבת. ליד לורט-דה-מאר נמצאת-טוסה-דה-מאר מקום חביב ונחמד עם רחובות ציוריים ומצודת תותחים. פינדה-דה-מאר הינה עיירת תיירות רגילה בלי שום ריגושים מיוחדים, והשאלה אם המלון לא ליד הים, אז המקום די לא פעיל. הטוב מהשלושה הוא כמובן טוסה-דה-מאר אחריו לורט-דה-מאר ואחריו קאללה. בשלושתם השאלה היכן המלון, אם קרוב לחוף אז אתם במרכז העניינים, אם רחוק מהחוף אזי כמובן תזכו לשקט ושלווה.....
 
למעלה