אנשים אתם חיים בסרט - זה לא יהיה טדי ולא יהיה הפיס ארנה

Shirly23

New member
אנשים אתם חיים בסרט - זה לא יהיה טדי ולא יהיה הפיס ארנה

למה אתם חושבים שביתר ירושלים בכדורגל או הפועל ירושלים בכדורסל יסכימו שחצי עונה הם יצטרכו לארח מחוץ לאיצטדיון / האולם הביתי שלהם ? ולא מדובר על שבוע או שבועיים אלא כבר אני מניחה מחודש ינואר תחילת פברואר או טדי או הפיס ארנה יהיו מושבתים לקראת היערכות / בנייה וכו'...מעבר לנזק הספורטיבי שייגרם להם באירוח משחקי בית מחוץ לעיר זה גם ייגרום לנזקים כספיים ולכעס אדיר מצד האוהדים שאין סיכוי בעולם שיסכימו לטייל במשחקי הבית מחוץ לבירה. יש מנויים ששילמו ממיטב כספם ואין מצב בעולם שהם יסכימו להתחיל לנדוד. להזכירכם הגרעין הקשה של ביתר זה הלה פמיליה שהולכים להבעיר את ירושלים אם הם ישמעו שהולכים לקחת להם את טדי לחצי עונה - ועוד בשביל אירוע של הומואים. וגם האוהדים של הפועל ירושלים בפיס ארנה הם לא בדיוק אוהדים של קונצרטים. יהיה פה בלאגן אטומי ואף צד לא יסכים לוותר. האופציה היחידה היא להקים ביתן אוהלים ענק או בירושלים (השד יודע איפה) או בתל אביב בגני התערוכה. אבל עם איך שמקבלים פה החלטות ועם החאפריות הישראלית - גם את זה אני לא רואה. תתחילו להזמין כרטיסים לפראג.
 

קרןש24

New member
אבל למה שלא נארח פה

אנחנו כמו כל מדינה זכותנו לארח אז בשביל מה אנחנו משתתפים במשחק אנחנו ניצחנו ושיאכלו את הלב
 

Shirly23

New member
אף אחד לא אומר לך לא לארח

אבל מדינת ישראל עם הכלכלה החזקה, בירת ההיי טק וההמצאות גם בשנת 2018 היא מדינת עולם שלישי מבחינת מתקנים, אולמות והיכלי תרבות והופעות. אין פה איפה לארח ואם לא נבנה משהו חדש ומהר כמו שעשו באזרבייג'אן אז אובייקטיבית אנחנו לא ראויים לארח תחרות שכזו.
 

kobeonline

New member
לבית"ר יש צרות יותר גדולות

מאשר האירוויזיון. הבעלים שלהם עזב, כל השחקנים כנראה הולכים להימכר... והם גם ככה לא עושים מנויים בהמוניהם כמו אוהדי מכבי חיפה או אוהדי הפועל ב"ש למשל.
בנוגע לכדורסל, שמה זו באמת בעיה גדולה ... כי גם הליגה מתחילה יותר מאוחר מהליגה בכדורגל אם אני לא טועה..
 

bigop1

New member
לבית"ר תמיד יש קצת מנויים זה לא יפגע בהם הרבה

מה גם רוב האוהדים שלהם מהמרכז, הם לא יתלוננו אם הם ישחקו במרכז כמה חודשים
 

Shirly23

New member
אתה מבין בכלל איזה נזק כספי זה לקבוצה

לא לארח באיצטדיון שלה ? לא למכור מנויים לטדי ? לשלם כסף בעד שכירת איצטדיון חלופי ? ומספיק שיש את גרעין הלה פמיליה שיתנגד לזה וישרוף את המועדון אם ייקחו לו את טדי בגלל האירוויזיון. על פחות מזה הם הבעירו את השטח. ועוד מדובר על הסיומת של העונה, המשחקים הכי מותחים והכי חשובים לקבוצה. כנ"ל לגבי הפיס ארנה. בסופו של דבר טדי זה לא איצטדיון לאומי (בניגוד לאיצטדיון ר"ג ז"ל) ואם הנהלת ביתר תשיב בשלילה אז אירוויזיון לא יהיה שם. כנ"ל לגבי הפיס ארנה שהוא לא אולם פרטי (לדעתי עירייה + בעלות פרטית).
 

bigop1

New member
זה בטל בשישים לעומת ההוצאה הכספית לאירוח אירוויזיון

המדינה אולי תפצה אותם, אבל אף אחד באמת לא ישאל אותם כי זה האיצטדיון של העירייה והיא קובעת, אירוח אירוויזיון זה אינטרס לאומי ואם קבוצת ספורט לא תשחק כמה חודשים באיצטדיונה הביתי לא יקרה כלום, מכבי ת"א הפועל ת"א ובני יהודה לא משחקים בבלומפילד כבר שנתיים בגלל שיפוצים יש להם מה לעשות בנידון? כלום זה המצב
 

Shirly23

New member
אתה ממש טועה

המדינה לא יכולה להחליט לבעלים של האיצטדיון שהיא מפקיעה לו את האיצטדיון לטובת אירוע כזה או אחר. אז היא ועוד איך צריכה לשאול ולקבל הסכמה. אלא אם תפצה אותו בסכומים נכבדים מאוד ועדיין זה יהיה נתון לביקורת מטורפת מצד לה פמילייה. אתה באמת רואה את לה פמיליה מסכימים שייקחו להם את טדי לחצי עונה ? ועוד לחצי העונה המכריעה...והדוגמה עם בלומפילד לא קשורה. בלומפילד בשיפוצים למען מכבי, הפועל ובני יהודה. איך בדיוק האירוויזיון והשבתת טדי יעזור לביתר ירושלים ? אני לא רואה את המדינה מזרימה עשרות מיליונים לביתר בשביל להשתיק אותה. הם יצטרכו את הכסף לחרדים...
 

bigop1

New member
אבל העירייה מחליטה, לבית"ר אין פה מילה

בית״ר לא מחזיקים זכויות על האיצטדיון
 

Rori90

New member
לדעתי אוהדי כדורגל/לה פמיליה הם הדאגות האחרונות שלנו בעניין

אז מי ישמע, הם יצטרכו לשחק באיצטדיון אחר כדי שיוכלו להמשיך לשחק בשקט ולהפסיד 8:0 לנבחרות על אירופאיות כמו מקדוניה או מונטנגרו. כמו שנאמר כאן, ברגע שהעירייה תקבל החלטה הם פשוט יצטרכו להתמודד איתה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גברת, את חיה בסרט אימה תמידי, שחררי אותנו מתסריטי הבלהות שלך

 

Shirly23

New member
בהודעה הבאה שאת תכתבי אלי בצורה הזו

את תצטערי ובגדול. אני מזהירה אותך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את לא מאיימת עליי, ולתשומת ליבך, לא רק לי נמאס מהשליליות

הבלתי נגמרת שלך. למה נראה לך לגיטימי להטיף לנו שאנחנו חיים בסרט, אבל לא לגיטימי להשיב לך באותו מטבע?
 
אוי ואבוי.

בזה הרגע נוצרה שלולית תחת הכסא שלי מרוב פחד. באמת. רק זה מה שחסר לנו... להכנס לך לפה...
נקסט.
עלובה.
 

snier 1991

New member
אויש נו

זה לא המגרש שלהם, המגרש לא בבעלות הקבוצות והם יכולים רק לקפוץ.
זה גם לא תסריט כזה קיצוני, הפועל ירושלים תשחק במלחה וביתר תשחק במגרש הקטן בירושלים ששכחתי את השם שלו והופ פתרנו את הבעיה.
מכבי תל אביב והפועל תל אביב שיש להם הרבה יותר אוהדים ומנויים (ומשחקים באירופה) כבר שלוש שנים משחקות בנתניה/פתח תקווה. לא כיף גדול אבל זה מה יש כשהאצטדיון לא שלך
&nbsp
והפכתם את לה פמיליה לאיזה ארגון פשע של דון קורליאונה, כולה כמה ערסים שגם רוקדים לצלילי TOY ורוצים לארח את האירוויזיון. על טביב הם לא יכולים, אז על הממשלה הם כן יכולים? מה גם שאוחנה סחבק של פוליטיקאים
&nbsp
כל התחושה המשברית הזו פה כל כך מופרכת
 

Mans Zelmerlow

New member
כמה דברים

1. מכירת המנויים של עונת הכדורגל הבאה טרם התחילה, כשתתחיל עונת המנויים יצוין שבאיזור ינואר, משחקי בית"ר יועתקו לאצטדיון אחר (זה כבר קרה בטדי עם השיפוצים באמצע העונה וכבר קרה בעוד מקומות בעולם). גם בדיסלדורף 2011, אצטדיון הכדורגל של הקבוצה (שאמנם היתה אז בליגה נמוכה...) הושבת לטובת קירוי האצטדיון. קירוי אצטדיון לא אמור לקחת יותר משלושה-ארבעה חודשים, כמובן שבמונחים ישראליים זה ייקח שנה. אבל שיהיה...
2. אין שום אולם מופעים אחר במדינה שיכול לקלוט כמות קהל של 10-15K אז כך שמדובר בעובדה מוגמרת שזה או אולם כדורסל או אצטדיון כדורגל.
3. כבר כתבתי כמה פעמים פה, בתל אביב אין מקום ראוי לאירוח האירו, לא היכל "מנורה" שמאוד קטן, לא גני התערוכה ולא איזה אוהל ארעי יתקבלו כיוון שהם לא עומדים בסטנדרטים - לא יקרה.

הערכה שלי, טדי יקורה, אוהדי בית"ר ינדדו לאצטדיון אחר כפי שכבר היה בעבר וכך תסתיים לה הסאגה. לאוהדים לא תהיה ברירה אלא לקבל זאת כעובדה מוגמרת. אנחנו, לצערי, לא אזרבייג'אן שבנו אולם תוך שנה במיוחד בשביל האירו - לא יקרה.

לשנה הבאה בירושלים הבנויה.
 

itaikadosi

New member
ואו כמה שליליות בבן אדם אחד
אני לא כותב כאן בפורום אבל את פשוט נוראית.
תשתחררי קצת הכל טוב.
 
למעלה