אנשים אני מנהל פורום משחקי מחשב!

נ ד ב 19

New member
אנשים אני מנהל פורום משחקי מחשב!

מי שמעוניין מוזמן לבוא ולהצטרף... אשמח לראות אותם שם.
 

שרון24

New member
מזל טוב לנדבי!!!!!!!

מזל-טוב נדבוש,ולמרות שמשחקי המחשב היחידים שאני מכירה הם סוליטר ופקמן חחחחחחחחחחחחחחחחח....... וגם בהם אני לא משהו.
 

נ ד ב 19

New member
תודה רבה לכולם ;-)

ולכול הפריקים בינכם אתם מוזמנים להצטרף לפורום..:)
 
למעלה