אנשים אני מנהל פורום משחקי מחשב! מי שמעוניין מוזמן לבוא ולהצטרף... אשמח לראות אותם שם.
נ נ ד ב 19 New member 8/7/01 #1 אנשים אני מנהל פורום משחקי מחשב! מי שמעוניין מוזמן לבוא ולהצטרף... אשמח לראות אותם שם.
ש שרון24 New member 8/7/01 #3 מזל טוב לנדבי!!!!!!! מזל-טוב נדבוש,ולמרות שמשחקי המחשב היחידים שאני מכירה הם סוליטר ופקמן חחחחחחחחחחחחחחחחח....... וגם בהם אני לא משהו.
מזל טוב לנדבי!!!!!!! מזל-טוב נדבוש,ולמרות שמשחקי המחשב היחידים שאני מכירה הם סוליטר ופקמן חחחחחחחחחחחחחחחחח....... וגם בהם אני לא משהו.
W Wish & מאסטרו* New member 9/7/01 #7 נדב 19 שיהיה לך בהצלחה .. איך דברים מישתנים אה ? good luck קולגה ! מאסטרו*