אנשים אני לא יכול לראות סרטים .help
אנשים מה קורה ? אני ממש יודה לכם אם תעזרו לי ... אני חייב להוריד תוכנה מסויימת בשביל לראות סרטים במחשב כשאני מפעיל סרט אני פשוט רואה מסך ריק... ואני משתמש ב..bsplayer ובמדיה פלייר שום דבר לא עוזר... אני יודה לכם אם תתנו לי את שם התוכנה.... תודה תודה תודה
אנשים מה קורה ? אני ממש יודה לכם אם תעזרו לי ... אני חייב להוריד תוכנה מסויימת בשביל לראות סרטים במחשב כשאני מפעיל סרט אני פשוט רואה מסך ריק... ואני משתמש ב..bsplayer ובמדיה פלייר שום דבר לא עוזר... אני יודה לכם אם תתנו לי את שם התוכנה.... תודה תודה תודה