אנשייייייייייייייים,מזל טוב!!!!!

אנשייייייייייייייים,מזל טוב!!!!!

לא לי!!!יא.... מה אתם קופצים???? חברה הכי הכי הכי הכי טובה שלי,התארסה!!!!! אוי,אתם לא יודעים איזה כיייייף לי,כמה אני מאושרת!!!! בקרוב,אצל מי שרוצה.. תחו`ש ************************************************************ אפרתושש(אפיץ) ואהרון!!!!! מזללללללללללללללללללללללללל-טוווווווווווובבבבבבבב!!!! אוהבת אתכם כ``כ הרבה! תחו`ש.
 

מני*

New member
תח` הבאה בתור

יאלה קדימה תח` הגיעה תורך מה התירוץ שלך עכשיו?:))) מזל טוב ושתבשרי רק בשורות טובות
 

ה-תמ-ים

New member
תחתית, אם כולם אומרים ...

אז כנראה שזה נכון ... נווווווווווווווווו??? :)
 
מזל``ט. בקרוב אצלך?!

תחו`ש, אני מתכוון ברצינות... אגב, תזמיני אותנו לאירוסים שלך??? חולה עלייך, תקוותוש
 

ה-תמ-ים

New member
תח מתארסת ולא מספרת לחתן המיועד?

:) טורבו, אל תקח ללב, היא לא יכולה להתארס בלי לספר לך :) ותחתית, חיפשתי הזדמנות לומר לך את זה, ולא בהודעה נפרדת, אבל אם רוצים להקפיץ הודעה למעלה, אז התגובה צריכה להיות עם תוכן. אפילו אם לתוכן אין תוכן, כמו התוכן של ההודעה הזאת.אם אני לא טועה, מספיק להיכנס לשדה התוכן בשביל שיראה כאילו יש בו תוכן. אבל זה דורש בדיקה. בדיקה שניתן לבצע בקלות. ע``י הוספת תגובה לתגובה הזאת, כניסה לשדה התוכן ולא לכתוב בו כלום. אם הטיפה שלו תהיה צהובה ולא לבנה, אזי הכניסה לשדה תוכן מספיקה, ואם לא, אז אפשר לכתוב שם: ``ללא תוכן`` או ``אז מקפיצים :)`` וכו`. אני משער שיהיו לך רעיונות טובים יותר מהרעיון הדבילי שהעלתי בתור הצעה לתוכן נטול תוכן. יום טוב לך, ושוב מז``ט לחברה שלך, ולחברה שלה ... :)))
 

ה-תמ-ים

New member
תחתית, אם את אוהבת שמקפיצים הודעות

רק תגידי ... את יכולה אפילו לרמוז ...
 
תודה תודה תודה...(אמבוש על טורבו??)

מסכן,הוא לא מבין מה נפלנו עליו... צדיק שלי...:) אז ככה.. תודה תודה תודה...ובקרוב אצל כולם... אתם ב(תח) תעקפו אותי....:) אוהבת,תחו`ש
 

ה-תמ-ים

New member
לעקוף אותך? אם יש בעיה ...

אפשר לפתוח פה מכרז: ``מנהלת מחפשת ...., כל המעוניין מתבקש לשלוח פרטים אישיים לאימייל, בצרוף קורות חיים, המלצות ותמונה`` תח, קונה??
 
למעלה