אנסמבל היונה מארחים את ברי

lilistears

New member
אנסמבל היונה מארחים את ברי

טוב, אני חייבת להודות שלערב הזה לא הגעתי עם הרבה ציפיות. אחרי הערב של הכ"ט בנובמבר שהיה מקסים אך מעייף בצורה בלתי רגילה (ארוך מידי), לא ידעתי למה לצפות. את אנמסבל היונה לא זכרתי יותר מידי מאותו ערב- שהם עלו כבר בקושי ראיתי על העיניים, אבל זכרתי שאותם אהבתי הרבה יותר מאשר את תזמורת המגרב. וכנראה שגם כשאני מעורפלת החושים צודקים:) קולו של יהודה עובדיה פתיה מקסים, משהו שגורם לך לרצות לעצום עיניים ולרחף במחשבות, השירים של ישראל נג'ארה מדברים על אלוהים, על אהבה, על קשר בלתי ניתן לניתוק של בין ה' אלינו- והאנסמבל מצליחים בכלים ספורים (סזר, חליל, צ'לו, תוף ועוד כלי מוזר) לגרום לך להרגיש כל כך קרוב לאלוהים מאז שאני זוכרת את עצמי. ההרגשה בקהל הייתה שזה מופע ביתי, המון, הממ.. דתיים- כנראה אנסמבל היונה מאוד פופולרים בחוגים אלה, ועוד כמה בני נוער שבאו לראות את ברי (יאפ, גם אני) עד כמה שהמוזיקה של האנסמבל מקסימה היא לא בדיוק מעוררת, ברגע שברי עלה בשיר הראשון על הבמה (אל תבקשו את השמות) התחילה תזוזה על הבמה, קצת יותר איך לומר- חיים? בהחלטה משותפת של הקהל והלהקה הוחלט לוותר על ההפסקה שתוכננה וברי ירד מהבמה והבטיח לחזור שנית, והוא בהחלט חזר- אחרי שני שירים (שאחד מהם היה מקסים, "מרקיד" ומלבב) הוא חזר עם ביצוע מקסים ל"לב שלם" (שיר שאני שונאת בביצוע האלבום) "ירעד ליבי" ו"יעלה יעלה" הזכור לטוב מתחילת הסיבוב של ברי שזכה הפעם לביצוע ארוך, כיפי, ארוך ומלא חיים. הערב נגמר בערך ברבע ל11 לדעתי, שזו שעה מצויינת! לא ארוך מידי ולא קצר מידי, שעתיים וקצת, בדיוק כמו שצריך:) המון תודה לאייל על הכרטיס, אחרת לא הייתי נוכחת בערב המקסים הזה!
 

super joby

New member
אנסמבך היונה וברי סחרוף

לא בדיוק ידעתי למה לצפות וקיבלתי הופעה מגוונת ומעניינת, מלאת כלים יפים (איך קוראים לכלי עם הצוואר הדק והארוך שהיה ליד הצ'לו?) ומנגינות מעניינות. אחרי ההתחלה מצעתי את עצמי משתעמם קצת. גם כי השירים מאוד ארוכים, וזה לא קל עם קטעים לא מוכרים, ולמרות זאת הקטעים הקצביים היו מאוד כיפיים. ברי גם הפתיע אותי ונתן ביצוע מעולה ללב שלם, מאוד מרגש בליווי האנסמבל. הקטעים שהוא השתתף בהם היו טובים במיוחד, גם כי תמיד כיף לראות אותו, וגם כי הקול העמוק שלו נתן רובד חדש ומעניין מאוד. קטעי הקריאה היו מעניינים ויפים, היוו הפוגה קלה מהמוזיקה והוסיפו משמעויות ועניין בדברים. ועוד סוגיה יפה- הקהל - מבוגרים, צעירים, דתיים וחילוניים. בקיצור הופעה ארוכה יפה ומעניינת!
 
אנסמבל היונה מארחים את ברי סחרוף

זכיתי בכרטיס מטעם הפורום ואני חייב לציין שנורא נהנתי, ערב מדהים עם מיטב הפיוטים, הופעת אורח ענקית של ברי. כתבתי סיקור מפורט מאוד בפורום של ברי, אתם מוזמנים להכנס ללינק המצורף בפורום, וגם להצטרף אלינו לפורום!
 
למעלה