אנסה להעלות חיוך....בסיפור....

Tusha

New member
אנסה להעלות חיוך....בסיפור....

האיבר החשוב ביותר ארבעה אנשים דנו בניהם בסוגיה, מהו האיבר החשוב ביותר בגופו של האדם. הראשון טען: העין היא האיבר החשוב ביותר. העולם גדוש במראות יפים, הרים, פרחים, נערות יפות, ציורים. ללא העין אין חיים. השני טען: האוזן היא האיבר החשוב ביותר. העולם גדוש בצלילים ערבים. קול הזמיר, צלילי הפעמון, סימפוניה של בטהובן, צחוקן של נערות, דבריהם של חכמים. ללא האוזן אין חיים. השלישי טען: הלשון היא האיבר החשוב ביותר. ללא לשון אין דיבור, אין שיח, אין קשר, אין מו``מ עם הבריות. בלא הלשון אין חיים. הרביעי שתק. משנשאל, אמר:``עבורי זה הטבור``. ``???`` ``בלילה אני אוהב לאכול סלרי, ושם אני שומר על המלח``.... יום טוב B-() Tusha
 
האיבר הנוסף של האישה, חיוך עבורך...

גברים נשאלו, ``מה הוא האיבר שהיתה משכפל פעם נוספת בגוף האישה והיכן הייתה ממקם אותו? הרוב ענו: חזה, רגליים, ישבן, עיניים וכו` רק אחד אמר: אוזניים!!! היכן הייתה ממקם אותם, נישאל? על המותניים, ענה. למה? מה זה למה? זה בשביל ה``קונטרה``!!!!!!!!!!!!!! :)
 
למעלה