אתה היחיד שקישר את השוקו למסחריות!
ראית פה מישו רומז לזה? משו שקשור? לא. מתנשאים (אגב, לא מתנסים). בסדר... יש כאלה.. אבל אני לא רואה שבאמת מישוה התנשא עליך, ואם היה אחד זו לא סיבה להכליל. למה לא להגיד "אתה עצבני" כי זה מאבד את כל המשמעות של מה שהוא אמר הוא ניסה לשעשע, אותו, את חברי הפורום, וגם אותך.. תתפלא. אם הוא היה אומר "אתה עצבני" זה לא היה אומר כלום בנוסף לזה.. זה סתם עובדה.