אני שמחה שמצאתי אותכם אתם אנשים מקסימים,ראיתי את מה שעשיתם לאוהדת וזה היה כ"כ נפלא ומיוחד אז אפילו שאני עוד לא נחשבת ממש חברה של הפורום הזה,הייתי חייבת לכתוב לה גם ברכה משלי...