אני שם לא קונה

gezer5

New member
אתם לא תאמינו

אבל זה קרה לי בחנות שמוכרת ציוד וכל מה שקשור לחיות נכנסתי להסתכל ובפתח עמדה גורה מתוקה שיללה לתשומת לב התחלתי לקרוא לה שתכנס לליטוף אז האמא של הבעלים אומרת לי: "לא להכניס את החתול בבקשה" קמתי ואמרתי לחתולה: "בואי אנחנו לא נכנס למקום של חיות שלא מוכן שחתול יכנס אליו" הייתי בהלם
 

agay

New member
זר פור יו

הרשת הזו פועלת באמצעות זכיינים כך שסביר שהמוכרת שפגשת היא בעלת החנות או שכירה של בעל החנות.
 

Benjamin Turner

New member
כלומר, כל מי שאת באה במגע עסקי

עמו חייב להאכיל חתולים?
טווווב...
 
מה הקשר?

האישה ראתה בעל חיים במצוקה והתעלמה ממנו. זה גועל נפש בעיני. ואני דווקא כן קונה מחנויות בראשון שמטפלות בחתולים מה רע?
 

Benjamin Turner

New member
לא הוגן בעיני להחרים בעל עסק רק

משום שאינו מאכיל חתולי רחוב. הרי לו היתה מתחילה להאכיל אותו עד שהיה מתחזק ואז מפסיקה (כי איננה מעוניינת להאכיל חתולי רחוב בקביעות), או שהיתה מאכילה אותו ומגרשת חתולי רחוב אחרים שהיו משחרים לפתח חנותה, הייתן מתרעמות עוד יותר. אי אפשר לנצח אתכן, זה להאכיל או למות (על משקל "לפרסם או למות"). וכן, גם אני מעודדת בתי עסק שמתייחסים יפה לכלבים ולחתולים ומעדיפה לקנות בהם, אך איני מחרימה בתי עסק המתעלמים מהם ו-ודאי שאיני קוראת לאחרים להחרימם, מתוך קבלת העובדה שלא לכולם ערכים זהים לשלי.
 
את לא צריכה לנצח אותנו

אנחנו אישית לא מרוויחות מכך אלא החתולים. כמו שאילאיל טיפלה בו ולא התעלמה ממנו גם אותה אישה יכלה. להתעלם הרי זה קל אבל תדעו שהסבל לא עובר אם מתעלמים ממנו..הוא קיים גם כשעוצמים עיניים.
 

Benjamin Turner

New member
לא אותכן, איתכן (כלומר אי אפשר לנצח

איתכן) ואותי את לא צריכה לשכנע. על אף שאני לא מאכילה בקביעות, כשאני רואה חתול מורעב אני קונה לו בו ברגע נקניק או גבינה, מבקשת מהמוכר קופסת פלסטיק עם מים ומשתדלת להחיות אותו (יש לי כמה כאלה ליד הפלאפליה והחנות הרוסית המקומית). אולם לא כולם כמוני ובטח ובטח שלא כולם כמוך. לכי תדעי, אולי היא עוזרת למגר סבל של אחרים באמצעות התנדבות למען מטרות אחרות. פשוט לא הוגן לשפוט אותה על פי הערכים שלכן, אוהבות בעלי החיים.
 
כל אחד שופט לפי מה שקרוב אליו

אגב אם תשימי לב כשמגלים מה היחס לבעלי חיים רואים את בני האדם כפי שהם באמת בלי כל המסיכות, למשל כמה שכנים שחשבתי שהם נחמדים לפני שהאכלתי חתולים ועכשיו שאני רואה איך הם מתיחסים לחתולים זה ברור מי הם..לגם ההיפך כמה שכנים שהיחס הטוב שלהם לחתולים חיזק את מה שידעתי עליהם.
 

Benjamin Turner

New member
יקירתי, להבדיל אלף אלפי הבדלות,

היטלר היה מטורף על הכלבה שלו. בדברים האלה אי אפשר לדעת. בכלליות אני מסכימה אתך, ונורא מרגיז אותי כשהמשפוחה שלי עושה פרצוף על כך שאני אוספת אלי מדי פעם גור נטוש, או שאנשים זרים עושים "איכס" על פוטר (כי הוא שחור), אולם אני משתדלת לזכור שלא כולם כמוני, ולמען האמת, טוב שכך
 
תמיד

הדוגמא על היטלר היטלר גם נתן לה ציאניד בסוף. לא משנה אני יודעת למה התכוונתי, היחס לחתולים=יחס לבעלי חיים עזובים בהחלט מראה איזה לב יש לבני אדם. לי זה ברור כשמש.
 

f e l i n e

New member
הוא לא עשה זאת כדי לפגוע דווקא

בה. הוא התאבד כך איתה, עם אווה בראון ועם קצינים ובני משפחתם. אין כאן בולטות לכלבה דווקא. היא היתה חלק מהקולקטיב הזה שהתאבד בבונקר.
 
הבנתי שהוא ניסה עליה את הכדורים

לא שהוא מעניין אותי במיוחד אבל אם בן אדם מתאבד שלא יתאבד יחד עם החיה שלו..
 

agay

New member
היטלר?

היטלר היה מכה מכות רצח בשוט את הכלבה שלו.
 
למעלה