אני שם לא קונה

לא,דפנה,מנהלת בי"ס-בחיים לא-אך כן

עסקתי במשך שמונה שנים בניהול אולפן להנחלת הלשון,לעולים חדשים. במקרה של זאב-הדבר קשור לעבודתי הקודמת עם נוער מנותק-בקידום נוער ת"א ובאמת הייתי בקשר עם גורמים שונים,מתוקף התפקיד,שאהבתי מאד.
 

dafna21

New member
גם אני לא חושבת שהיא באמת תהרוג

מישהו, אבל דיברתי על כך שבתור מורה היא בטוח פוגשת גישות שהן לא לרוחה ואני בספק אם היא לא מגיבה
 

cats10

New member
גם לי יש משנה מעמיקה. חיה

ותן לחיות. אני מעשן לא ליד חברי. זה גם אגואיסטי שחתולים נושמים את עשן המכוניות ועוד יותר שהמכוניות פוגעות בהן ובמקרה הטוב אני טורח להצילם. ובמיקרה הגרוע לא נישאר מה לעשות...
 

אילאיל3

New member
אנשים לא יפסיקו לנסוע אבל

אתה יכול להפסיק לעשן. את גלגלי התעשיה והטכנולוגיה לא ניתן לעצור, הרי אנשים לא יחזרו לסוס ולעגלה, ברם אנשים המעשנים יכולים להפסיק לעשן. אין לי בעיה שתעשן בבית שלך אך יש לי בעייה כשמעשנים בקניון או במועדון של ילדים, או בפאב וכו' ויותר מזה כשכופים על ילדים לעשן פאסיבית.
 

l i r i 7 8

New member
בתור מעשנת לשעבר...

הקיצוניות שלך פשוט מזעזעת... למה שאחרים לא יגידו שכל מי שמאכיל חתולי רחוב צריך להעמיד אותו לקיר? לפי ההיגיון שלך כל מה שלא נראה לך אין לו מקום בעולם אני נגמלתי והיום אני שונאת סיגריות יותר מכל בנאדם אחר ועדיין אני לא חושבת שיש לי זכות לקבוע למישהו אחר איך לחיות וכן, אני יודעת שאם מעשנים לך על הפרצוף זה נורא מעצבן ולא בסדר אבל לא מקובל עליי שכל מיני קרציות ימצאו לנכון להעיר לי כל היום גם כשזה במקום פתוח ורחוק מהם ולגבי החרם צרכנים:לא מדובר פה במדיניות של הרשת שלא להאכיל חתולים אלא באיזו מוכרת אחת, כנראה קצת סתומה, ולכן התגובה שלך קצת קיצונית בעיניי מצד שני... מה שבא לך
 

אילאיל3

New member
אני חוזרת על מה שכבר כתבתי

אני אישית לא יכולה לסבול אנשים המעשנים במקומות ציבוריים ובמיוחד במקומות הומי ילדים. לא סובלת אנשים המעשנים על ילדיהם ובעיקר נשים הרות, בעיני זה שיא הגועל והרוע. אם שכחת אז אזכיר לך ניקוטין זה רעל, וזה הורג. רוצה להרוג את עצמך, יבושם לך. אני לא נוהגת להעיר לאנשים המעשנים ברחוב גם אם אני עומדת לידם וממתינה לאוטובוס, אני זו שזזה הצידה. אבל אני מעירה למי שעובר על החוק. מה לעשות? לא רוצה לקבל סרטן. ובקשר למוטו שלי, גב' וויליאמס היקרה והאינטיליגנטית, הבינה שמדובר באופן ביטוי, בוודאי שלא הייתי הורגת אנשים מעשנים, אלא רק קונסת אותם כשהם עוברים על החוק. זכותי להחרים את מי שאני רוצה על פי ראות עיני ותפיסת עולמי. לא נראה לך, זבש"כ.
 

l i r i 7 8

New member
אף אחד לא חשב שאת באמת מתכוונת

לירות במעשנים, שלא תהיה לך טעות. אבל גם למילים יש כוח במקרה שלא ידעת את זה ממרום שנותייך בטח מה זה כיף לחיות איתך...
 

אילאיל3

New member
סליחה אבל למה אני כאן מוקעת?

לא אני לוקחת חלק בהריגת 1500 בני אדם כל שנה במדינת ישראל מעישון פאסיבי. לא אני אחראית להולדתם של וולדות קטנים מהממוצע הסובלים מבעיות התפתחות כי אימותיהם עישנו בזמן ההריון. לא אני אחראית לתינוקות שמתו ממוות בעריסה (33% מתונוקות כאלה היו ילדים להורים מעשנים) . לא אני מפזרת רעל בעולם, להזכירך סיגריות זה רעל. גם אם המילים שלי מפריעות למישהו הן לא הורגות אנשים ביסורים קשים. אז בבקשה את הבורות שלך תשאירי לעצמך. ובתור מורה את זה אני מפיצה בין תלמידי.
 

l i r i 7 8

New member
גם אני לא זו שהורגת למקרה שלא שמת

לב... לא ברור לי מאיפה הבנת שאני מצדדת בעישון ( להיפך, אני ממש אבל ממש לא) אז את הכעס הלא פתור שלך את מוזמנת להפנות למקום אחר מלחמה בעישון היא לגיטימית וצודקת ורצויה, אבל את רק יוצרת אנטי. שימי לב איך אפילו שכל מה שאת אומרת הוא נכון אין שום רצון להקשיב לך. אנחנו מנהלות ויכוח על דבר ששתינו מאמינות בו לגמרי רק בגלל הטון שבו נאמרים הדברים.
 

אילאיל3

New member
על איזה טון את כותבת?

לא דיברנו מעולם ואת לא מכירה את קולי, הפרשנות לטון היא שלך ודומייך שחשים מותקפים. לו היית שומעת אותי אומרת את הדברים היית שומעת רוגע בקולי, כמו ששומעים תלמידיי, שחלקם מעשנים. הם לא חשים מותקפים.
 

אילאיל3

New member
טון בדברים כתובים הוא עניין של

פרשנות. ואני לא יקירתך, את ההתנשאות המדומה שלך שמרי לעצמך.
 

l i r i 7 8

New member
מדהים איך את עושה מה שאת מתנגדת לו

טוב. בואי נפרד כידידות ( או שאני גם לא ידידתך ושוב מתנשאת?)
 

אילאיל3

New member
בואי לא

כידידות, בין ידידי אין אנשים נבערים ומחרחרי מדון. השארי בטרטוריה שלך.
 

l i r i 7 8

New member
הייתי אומרת לך את הברור מאליו

אבל אין לי צורך בזה. וזו בהחלט ההודעה האחרונה שלי בנושא
 
למעלה