אני שם לא קונה

מה קשה להבין

האישה הזו ראתה גור בוכה בפתח והתעלמה ממנו. זה בעיני ובעיני אילאיל מספיק בשביל לא לקנות ממנה. אגב, אני חושבת שבהחלט עדיף לקנות מאנשים עם לב ואני בהחלט משתדלת.
 

מרישה

New member
זה בסדר שאתן לא קונות ממנה

אני הפסקתי לקנות ציוד ואוכל בחנות שמוכרת גורי חתולים בכלוב...אבל חרם צרכנות? מכתבים לרשת? לדעתי זה קצת מוגזם. אם יש מישהו שלא מוצא חן בעיניי, אני מפסיקה לדבר איתו, אבל אני לא מבקשת מאנשים אחרים להפסיק גם כן..
 
האמת

שאני לא בעניני חרם רק מידעת את הקרובים שלי וגם מידעת ממי כן לקנות (כדי שמאכילי חתולים יתמכו אחד בשני)
 

אילאיל3

New member
נמאס.

חתולי הרחוב נמצאים פה, לא אנחנו הבאנו אותם, הם פה בשל מדיניות פרימיטיבית ולא הומנית. חתולים נמצאים בכל מקום גם בפתחי חנויות ובתים ולכן אין להתעלם מהם. למה אני צריכה להחשב לתמהונית? בגלל שאכפת לי מהסביבה מלבד מעצמי וממקורבי? מה זה לא רוצים חתולים בכניסה שלהם? חתולים שם וזו עובדה, לא לרצות אותם שם זה להעביר אותם לפתחי בתים של אחרים. ראה איך העולם נראה בגלל שכולם מתעלמים ממה שקורה סביבם. זה מתחיל בקטנה, בבית שלך ונגמר במה שקורה לאנשים בעולם שלך.
 
סוד קטן,אילאיל:קאטס מעשן...-עכשיו

הלך עליי...
 

cats10

New member
אני מכיר כמה

מעשנים שדואגים לחתולים. לא חבל עליהם ועל החתולים? :)
 

אילאיל3

New member
דווקא לא מצאתי קשר בין מעשנים לחתול

יש לי משנה מעמיקה לגבי מעשנים ועישון. מצטערת, אבל אני לא מסוגלת לגלות רגישות למעשנים, אני מוצאת שזה אגואיסטי ביותר, בעיקר כשמדובר בהורים המעשנים על ילדיהם. שלא להזכיר נשים בהריון, שמעשנות.
 
כל מה שאמרת על העישון הוא נכון אבל

אי אפשר שלא לשים לב שמדובר בגישה קיצונית ולוחמנית שמי שלא אוהב חתולים צריך להחרים אותו ומי שמעשן צריך לירות בו וכו' החיים הם לא רק שחור ולבן...
 
זה כמו לשאול איך שרוטת חתולים-

יכלה להיות מורה ומנהלת-אין קשר בין הדברים... אדם יכול להחזיק בדעות שונות,אך לא להביען בפומבי,בטח שלא בביה"ס.
 

dafna21

New member
אז מה טאבי את מנהלת ביה"ס?

באמת תהיתי איך אז במקרה של זאב יכולת להעביר את פרטיו למחלק הנוער אבל במקרה הזה, בטח שאפשר להיות שרוט חתולים, להאכיל ולגדל מליון חתולים ולהיות מורה. רק בתמקרה של הגברת הנ"ל אני לא מאמינה שעם חתימה שאומרת שיש להעמיד לקיר את כל המעשנים או להחרים רשת זו או אחרת בגלל אי אהבתה של מוכרת לחתולים,אפשר לשמור לעצמך את דעותיך. אם את באמת מורה, אז את בטח יודעת שלתמידים ובעירק בכיתות הגבוהות יש דעות מנוגדות, לעיתים קיצוניות וחלקם הגדול גם מעשן.ואז נראה לך שאדם בעל דעות קיצוניות ולוחמניות לא יגיב?
 
למעלה