אני שם לא קונה

אילאיל3

New member
אני שם לא קונה

אמול עברתי ברח' רוטשילד בראשל"צ. מחוץ לחנות הפרחים זר4U ראיתי גור שחור ומקסים בן 3 חודשים. הוא ילל לעברי, התחנן שאתן לו אוכל. הרמתי אותו והזעקתי את בעלי שיגיע לאסוף אותו ולצרף אותו לחבורה בחצר. בעודי מחכה יוצאת הפוסטמה מהחנות ואומרת לי: כל הכבוד שאת לוקחת אותו הוא כבר כאן הרבה זמן. שאלתי אותה אם היא מאכילה אותו. היא אמרה לי, לא וחוץ מזה זה עברה על החוק. הודעתי לה שזה עדיין לא הפך לחוק ולא יהפוך לחוק לעולם. בגלל זה לא האכלת אותו? היא ענתה, לא בגלל זה, אני לא רוצה שישאר פה ואם אאכיל אותו יבואו אחרים. הבטתי בה במבט מזלזל וכועס והלכתי משם. א) אני עושה על החנות הזאת חרם צרכנים. ב) הגור עדיין בחצר שלנו, שוכב בזולה (פינת כריות) ואוכל יפה.
 
אישה נוראית

לראות סבל ולא לעזור זה הכי נורא. גם אני לא אקנה שם. כל הכבוד לך
 

Twinsen2005

New member
אממ...

קודם כל כ-ל ה-כ-ב-ו-ד לך על היוזמה והאיכפתיות. אני כן אצא להגנת זר4U בלהגיד שמדובר ברשת ואי אפשר לבוא בטענה למוכרת כי באיזשהו מקום היא צודקת. זה עדיין עסק ואתה לא יכול לעודד "התנחלות" חתולים בכניסה שלו כשאנשים צריכים לבוא ולהרגיש בנוח להיכנס אליו בלי חששות או הסחות דעת. לצערנו עדיין יש אנשים שנרתעים מחתולי רחוב (או לשם העניין, מזיקים (!) להם) ולהגיד "שלא יבואו" על מקרה כזה אי אפשר כי זה עסק וזה גם לא עסק של המוכרת, מדובר ברשת. מה גם שלהגיד שאת "פותחת בחרם צרכנים" על חנות בלי שהיא יודעת בכלל שאת עושה את זה ועל בסיס איזה בעיה זה ממש מיותר. אחרי הכל זאת המוכרת שעיצבנה אותך והיא בסך הכל ממלא הוראות מהסיבות שאני הסברתי למעלה וזה לא הבית הפרטי שלה. זה שהיא אולי סתומה זה כבר מש'ו אחר. בכל מקרה שוב אני אגיד, אני חושב שזה מאוד חשוב מה שעשית (עם החתול) וכל הכבוד לך.
 

אילאיל3

New member
אני חולקת עלייך

א) אני לא מחרימה את כל הרשת, אלא רק את החנות המדוברת. ב) אני לא צריכה להודיעה לגברת שאני מחרימה אותה. כשגברת תיקי דיין הצהירה קבל עם ועדה שמצביעי הליכוד הם אספסוף הפסקתי לראות הצגות בהשתתפותה. לא נעלבתי כי אני מצביעת ליכוד (אני מהצד השני של המפה הפוליטית) אלא מפני שהיא העליבה אותי כמזרחית. את חושבת שהודעתי לה על כך? בוודאי שלא, אני לא יכולה לשנות את העולם, אני יכולה לתרום לשינוי בדרכי הקטנה, דרך הכיס, אני מסרבת למלא את כיסיהם של מי שאינו מוצא חן בעיני. הנשק שלי הוא התעלמות.
 
אני לא חושבת שאת יכולה להכריח את כל

העולם לאהוב חתולים, אי אפשר לכפות על כולם לאהוב חתולים, כל זמן שהיא לא מתעללת בחתולים אין לי בעיה איתה, אם היית מספרת שהיא עשתה משהו שפגע בחתולה הייתי בהחלט בעד להחרים אבל כל עוד היא לא עשתה כך אני לא רואה שום סיבה להחרים. אם היינו מחרימים את כל מי שלא אוהב חתולים אז לא היינו יכולים להכנס להרבה מאד חנויות. בואי לא ניתן עוד סיבה לשנוא אותנו אוהבי החתולים.
 

אילאיל3

New member
מספיק להיות תבוסתניים.

שנים אנחנו רק "מסתפקים" בזה שיתנו לנו להאכיל בשקט חתולים, לכן אנחנו מאכילים אותם באישון לילה, כדי ששום שכן רע לב וצר עין לא יקפוץ. לא כולם צריכים לאהוב חתולים, אבל כולם צריכים לגלות רגישות לסביבה, וחתולי הרחוב במדינת ישראל, מדינת עולם שלישי יש להזכיר, הם חלק מהסביבה. שום דבר לא יקרה אם את השאריות לא יזרקו לזבל אלא יתנו לחתולים. בעלי ואני לעיתים הולכים למסעדות. רבות מהן לא מאפשרות לנו לקחת את השאריות שלנו, שאנחנו השארנו, לחתולי הרחוב. גם אותם צריך להחרים. אפשר להתחיל בפאפאגיו ברח' הארבעה בת"א.
 
טוב, את קצת גולשת לענינים לא קשורים

איך הגענו מהחרמה של מישהי שלא אוהבת חתולים לענינים אחרים שלא קשורים? היא לא אוהבת חתולים וזו זכותה ושוב אני אומרת שלא צריכה להיות בעיה עם זה כל עוד היא לא מתעללת בהם. בואי נפריד בין הדברים, איך קשורה התבוסתנות לכאן? חוץ מזה שאני לא מאכילה חתולים באישון לילה ואין לי בעיה להתמודד עם כל שכן רע לב שיקפוץ ותאמיני לי שהם קופצים וחלקם גם מנפנפים בידיים וצועקים לי "הם טמאים תפסיקי להאכיל אותם"... מאות חתולים מסתובבים ברחובות ואנשים חולפים על פניהם ולא מתיחסים עליהם, לא מעיפים עליהם מבט, מבחינתם הם אויר, אז מה נעשה לאותם אנשים? נחרים אותם?
 
לא נכון

אני מכירה כמה וכמה מקומות עסק בראשון שנותנים אוכל לחתולים שלידם, כולל עורכי דין, מכולות, חנויות פרחים, נעליים וכו'. אפשר להאכיל חתולים ליד החנות זה לא מפריע לאיש.
 

Dark faith

New member
איזה שטויות...!

הכל עניין של רצון. גם אני הייתי באותו מצב, ועוד מצב שהאחראית משמרת ביקשה שאני לא אאכיל אותו, צר לי אבל מחוץ לחנות- זה שטח ציבורי ומותר לכל אחד לעשות מה שהוא רוצה- כל עוד אינו עובר על החוק הציבורי. (אינני מתכוונת לחוק המטופל של ראש העיר ניצן שלא עבר עדיין)
 
יפה נהגת,באמת בעלי חנויות,לא רק

בראשון ,מנסים לגרש חתולים,פרט לאחד יוצא דופן,בעל מעדנייה,במרכז המסחרי בנאות רחל,כל בוקר-כשהייתי מביאה עדיין את בני לביה"ס,היה פורס נקניק בשפע ומחלק לחתולים שכבר ידעו את שעת הפתיחה.. היום אני עוברת לעיתים משם,ועדיין משתזפים בכייף מס' חתולים שמנמנים, חלקם עסוק באכילה,והשאר נחים בצד. כל הכבוד לאיש הזה-אמרתי לו ,לא אחת,ואף אחד מבעלי החנויות הסמוכות לו לא פוגע,או מגרש את החתולים. הלוואי וירבו כמותו.
 

אילאיל3

New member
לא ידעתי על כך.

במילא אני לא קונה שם. אבל צריך להפיץ את הבשורה. לדעתי צריך ליידע את כל המקומות האלה, לשלוח להם מכתב בזו הלשון: " בשל יחס מחפיר שאתם מגלים כלפי חתולי הרחוב, אנחנו, מאות משוחרי החתולים מחרימים אתכם. רגלנו לא תדרוך כאן" מה את אומרת? לא מהפכני? צריכה לקום תנועה לוחמנית בנושא.
 

Twinsen2005

New member
אני מצטער...

אבל אני חושב שזה קצת כפייתי לכעוס עליהם כי הם לא רוצים חתולים בכניסה שלהם. אחרי הכל היא לא עשתה כלום לחתול היא בסך הכל התעלמה ממנו. אני לא חושב שזה פייר שאתם כועסים עליה על נושא כזה כי אם כן אתם נותנים לגיטימציה להקים חרם על כל בית עסק שאין חתולים בכניסה שלו וגם בעצם בתים פרטיים. זה השטח שלהם והחיים שלהם וצריכה להינתן להם האפשרות לבחור שלא לגדל חתולים בכניסה שלהם. כמו שאמרתי כל עוד היא לא עשתה לו כלום אני לא מבין מאיפה נובע כל הכעס.
 
מעניין מה היה קורה אם כולם

היו "סתם מתעלמים" מבחינתי להתעלם מבעל חיים רעב זה רוע. ואל תתחיל עם זה "חתולים בכניסה" וכו' חתולים אפשר להאכיל בכל מקום ללא הפרעה מצידם.
 

מרישה

New member
כן, אבל אי אפשר להכריח מישהו

להאכיל חתולים...הרי אף אחד לא עושה חרם צרכנות, על אנשים שלא תורמים לאגודה למלחמה בסרטן או כל עמותה חשובה אחרת... הלוואי שכולם היו מאכילים חתולים, אבל זה בחירה של אותם אנשים..
 
למעלה