אני שונא את לה פמיליה- אתם זבל !

papal

New member
אני שונא את לה פמיליה- אתם זבל !

אתם לא ראויים להקרא אוהדים!! לא מגיע לכם ללבוש צהוב שחור אתם אנשים קטנים מגעילים ורקובים אני שונא כל אחד ואחד מכם אחרי מה שעשיתם לי היום בערב!! אבל אני לא מפחד מכם- קוראים לי טל מילר ואני יושב במערבי ליד קובי דהאן- ושיבוא אחד מכם וינסה שוב לפגוע בי!! וינסה שוב לעשות ממני צחוק!! רק תנסו!! כל המערבי יקפוץ עליכם אני גר ברמלה, ואתם מוזמנים לנסות לבוא אליי הביתה, רק תנסו! חכמים על חלשים אה? תבואו , תבואו לנסות אותי בעיר שלי יא זבלים! נראה אתכם פוגעים בי ככה ברמלה!! לפני שתוציאו מילה מהפה ישרפו אתכם!! אני שונא אתכם!! את המיץ של המיץ של הזבל!! שאוהדי קבוצה יפגעו ככה באוהד אחר של אותה קבוצה?? בי????????????? ואח"כ כולם מתפלאים שהתקשורת יורדת עלינו!! זה בגללכם!! בגלל שאתם עושים לנו, לכל אוהדי בית"ר הטובים והשפויים שם רע- עם הרוע שלכם, עם הגועל נפש שלכם, עם הקללות שלכם העובדה שאתם לא מסוגלים להתנהג יפה אפילו לאוהדים כמובכם- אוהדים בצהוב שחור, אוהדי בית"ר!!! את האמת? שני אנשים מכירים כרגע את הסיפור של היום. רן וקובי דהאן שהיה שם. אם הייתי רוצה, הייתי יכול לעשות מזה בלאגן- קובי שאל אותי אם אני רוצה, טלפון אחד שלו, והיו מחכים בחוץ לכל הבני זונות האלה- כל החברה מרמלה .. אבל לא רציתי... אני אוהד בית"ר אמיתי- לא כמו המיץ של הזבל האלה!!! כמה שאני שונא את הבועל כמה שאני שונא את האוהדים שלהם, הם בחיים אבל בחיים לא היו מתנהגים ככה לאוהד שלהם!! למה אני לא מספר כבר את כל הסיפור? כי זה כואב לי!! כי כלכך נפגעתי... כבר אין לי חשק לכתוב את זה... אתם יכולים לפנות אליי באישי או להתקשר אליי בטח לחלקכם יש את הטלפון שלי!!) אני עדיין בשוק שאוהדים שלנו יכלו לעשות דבר כזה.... אז לה פמיליה- לא שם עליכם זין- לא מפחד ממכם יותר- ואם אתם רוצים לפגוש ואתי, בואו לרמלה או למערבי... אז נראה אתכם גברים על חלשים כמו שהייתם היום!
 

BEN ZIV

New member
מה תספר מה קרה?

לה פמיליה מאיפה לך שזה הם? וגם אם זה הם זה לא כולם ומה קרה אי אפשר להתייחס בלי שיודעים למה
 
לה פמליה הם באמת המיץ של הזבל

הם הרסו לביתר עונה יפה מאד לפני שנה עם הרצון שלהם לפרוץ למגרש אחרי המשחק עם פ"ת דבר שגרר את העונש הזה שעכשיו כל משחק אני יותר מפחד ממה שיעשו לה פמליה מאשר מה תעשה ביתר. אני מציע לך בחום ללכת להגיש תלונה במשטרה כדי שיעצרו את אותם האוהדים. וחבל שלא עשית את זה במגרש עצמו אצל אחד השוטרים שנמצאים שם.
 

papal

New member
על מה אתה מדבר? השוטרי ראו הכל וצחקו עליי

יחד איתם!! חוץ מזה, אני שונא מנייאקים- אני לא מאמין בהם- ואני בחיים לא יתלונן! אם הייתי רוצה לסגור את זה, תאמין לי שהם היו חוטפים מכות כאלה מאנשים שהיו באים כל הדרך להרצליה מרמלה, שהם היו מצטערים על הרגע שהשפילו אותי ככה!! אבל אני יותר טוב מהם שילכו להזדיין!!
 
בכל מקרה עדיף להשתיק את האירוע מהתקשורת

כדי שבהתאחדות לא יחליטו ששוב אוהדי ביתר התפרעו.....
 
וואי נאור!

טל מסביר לך שהוא עבר היום משהו לא נעים ומה שאתה מדבר עליו זה ההתאחדות? קצת טאקט בנאדם.
 
../images/Emo45.gif לאוהדים שפוגעים באוהדים של אותה קבוצה

למען האמת מגיע שיתנו להם עונש... זה שיא השפלות.
 
לאף אמרתי לו שיתלונן על האירוע

אמרתי לו גם שמצד שני בתקשורת לא יעשה רעש זה הכל. לא אמרתי לו לוותר, ואירגון "אוהדים" הזה שנקרא לה פמיליה הוא רק נזק לביתר ואוהדי ביתר עצמם צריכים להלחם בדבר הזה הוא קרוב מאד לגרום לביתר עצמה נזק שיהיה לה קשה להתמודד איתו גם עם הסגל שיש לה עכשיו.
 
אתה בכלל לא יודע מה קרה!!

תלמד לא לשפוט לפני ששמעת מה קרה,ובטח לא לפני ששמעת את שני הצדדים אולי טל באמת צודק מה קרה שם???????? הייתי במשחק ולא ראיתי כלום,יש לי המון חברים משם ואני עכשיו מברר מה קרה ואף אחד לא יודע טל...?מה קרה בדיוק?
 

papal

New member
אם היית במשחק- אחרי שאני יספר אתה תדע!

תדע בדיוק למה אני מתכוון
 

papal

New member
אוקיי נרגעתי קצת הנה הסיפור

הלכתי להתקלח להתרענן ולהרגע עכשיו אני אכתוב בדיוק מה שהלך שם.. במהלך המחצית הראשונה עלה לי ריעון בראש.. מה אם יקרה אם נשנה את המילים של "יוסי אבוקסיס רציתי שתדע- כמה שונאים את הפועל בבירה" ונשיר במקום זה " איפה אוסיקשין"??? אוסישקין חנייה" - ואז נמשיך עם אני שונא הפועל וכל זה...ף שאלתי כמה אנשים שהיו לידי- והם הציעו לי ללכת לחברה שמנהיגים את העידוד, מלה פמיליה ולהציע להם, במחצית את השורות האלה! אז במחצית הלכתי לחפש ואתם, מכוונה טובה, ועם רצון לעשות שמח.. אחרי שחיפשתי מצאתי אותם.. לאחד מהם קראו צביקה לשני משה השלישי ג'ינג'י והיו שם עוד כמה עם קעקועים של בית"R.. משה אמר לי שזה אחלה רעיון.. ושאני יחכה רגע.. הם הסתודדו להם בצד ושלחו כל מיני סמסי- ואז משה הזה ניגש אליי, ושאל אותי אם אני רוצה לצעוק לקהל את השורות החדשות... אמרתי לעצמי- ואללה, איזה כובד! סבבה למה לא- והסכמתי! הם שוב שלחו כל מיני סמסים- ואמרו לי שיגידו לי מתי... ואז אמרו לי- וצעקתי, וכולם ענו לי והיית בשמיים... אלה שמייד שהסתיים השיר- כל הלה פמיליה האלה, משהוא כמו 500 איש היו שם- התחילו לשיר לי אברבנל אברבנל... -מי שאוהד ביתר אמיתי יודע טוב טוב למה הכוונה, וכמה שזה מעליב.. טוב, לשנייה הייתי המום, ורעדתי, ולא ידעתי איך להגיב, אלה שאז המשה ההזה ועוד כמה בחורים וגם צביקה שם, כולם עם חולצות של לה פמיליה כולם נחשבים מנהיגים התחילו להצביע עליי ולצעוק- נה ואסילי 2- הנה ואסילי 2 ולהקרע מצחוק.. הבנתי לאן הרוח נושבת, והבנתי שזה היה מתוכנן, שלא הייתה כאן כוונה לפרגן לשיר חדש, אלה לצחוק עליי, אז התחלתי ללכת משם... אבל אז הם תפסו אותי בכוח- ואמרו לי שאני צריך לצעוק עוד פעם!! לא רציתי... אז הם ניסו להכריח אותי.. הם תפסו אותי בכוח, אחד מהם ניסה להרים אותי, וכשהתנגדתי מישהוא נתן לי כאפה... במהלך המאבק של יאיתם (כאמור, לא רציתי לצעוק שוב את השיר- כי גם כככה יצאתי מושפל)ף משכו לי בחולצה וקרעו לי אותה.... הצלחתי להתחמק וממש ברחתי משם, קובי דהאן שלא שם לב עד לאותו רגע, ראה בלאגן, וממש הציל אותי, שלף אותי משם- ואיים עליהם שיתרחקו ממני.... חשוב לציין שאני וקובי חברים טובים ואני יושב איתו במערבי ... רעדתי כולי, מעצבים... =כעסתי על עצמי מצד אחד שלא הגבתי להם- ולא החזרתי מכות כי אני לא פחדן ומצד שני, ההגיון ניצח כי היו שם שוטרים וזה היה רעיון רע להתחיל מכות ועוד בין אוהדים של אותה קבוצה... השוטרים שהיו שם ואו את כל התקרית רק צחקו עליי... ואח"כ חייכו כל פעם שראו אותי... קובי שאל אוית אם אני רוצה שהוא יקרא לאנשים מרמלה (שכנים שלנו ,חברי םשלי כל החבורה), שייחכו להם מחוץ למגרש- ושייראו מי הגבר פה, אבל אמרתי לו שזה לא לרמה שלי, ושיילכו לחפש תחברים שלהם.. ובזה זה נגמר... אבל למען האמת כבר לא נהנתי משא ר המשחק ויצאתי מזועזע! מזועזע שככה מתנהגים אוהדי בית|"ר לאוהד אחר שלהם... מזועזע שהם מסוגלים ללעוד ככה לאוהד שרק רצה לעשות שמח, מזועזע מזה שיכלו לנהוג כלפי באלימות רק בגלל שלא רציתי "לזרום איתם" מזועזע מכך שהשפיל ואותי בצורה שלא תיאמן- וצורה קרה ומתוכננת, ואני לא הבנתי שאני בעצם רק בדיחה עבורם עם השיר התמים שלי, ואל באמת חלק מהעניין... זהו זה -זה כל הסיפור עכשיו תשפטו אתם!! ואם אתה "כחול כזה"- הייתה במגרש, אז אתה בטח תוכל לאמת את הסיפור שלי!!!
 
משתתך בכאבך, אני מבין אותך טוב מאד

ההבדל הוא שאני טוען שלה פמיליה הם חוליגנים ולא ממש אוהדי ביתר. הם שם בשביל לעשות בלגן איפה שרק אפשר ואוהדים כאלה הם הנזק הכי גדול שיש לביתר היום.
 
אם אתה בהיר ושמנמן אז ראיתי הכל

באמת לא נעים אבל חפיף כולנו משפחה אחת גדולה אנשים התלהבו ממשחק הראשון ונסחפו,חבל שזה קרה...
 

papal

New member
לא נעים אבל חפיף?!?!?!?!?!?!?

זה מה שיש לך להגיד על זה????????? כולנו משפחה אחת גדולה?? ואללה לא יודע מה איתך,לפחות במשפחה שלי, לא עושים דברים כאלה למישהוא מהמשפחה.. אז כנראה שהחברה האלה לא משפחה הם זבל הם חרא- והתגובה שלך רק מדגישה את העניין, כי היית עד לעניין, וזה בכלל לא מזעזע אותך! "כולנו משפחה אחת....." תלכו אתם והמשפחה שלכם להזדיין מבחינתי כל מי שעשה את זה לא אוהד בית"ר!!
 
למעלה