אני שונא את לה פמיליה- אתם זבל !

Roobie

New member
מסכים

לא לגבי "כחול כזה" - אני לא מכיר אותו ולא רוצה להגדיר אותו. אבל לגבי לה-פמיליה, כמו שאמרתי לך קודם בטלפון - חרא של אנשים, באים רק כדי להתפרע ולעשות בלאגנים ושונאים את כל מי שלא איתם. וגועל נפש שהם מעזים לכתוב בפורום שלהם לכל מי שלא מסכים איתם (לגבי כל דבר קטן, כמו לדוגמא אם זיו היה טוב או לא) שהוא בן זונה, שהוא לא אוהד, ולכתוב דברים כמו "כוס עמק הרסתם את היציע הבאתם לנו אשכנזים" וכו'. ואחרי זה מזמינים אחד את השני לבוא לסגור את החשבון לפני המשחק הבא בטדי או משהו.. פשוט תת-רמה, זבל אנושי שאני מתבייש שנמצא בקהל שלנו ומהווה את החלק המוכר ביותר. וכן, האוהדים האלה הם התדמית של אוהדי בית"ר בעיני כל שאר הציבור. וזה עצוב.
 

Roobie

New member
הייתי ועוד איך

הייתי רשום לטיסה לקופנהאגן אז תאמין שבאותם ימים הייתי ממש מחובר לפורום הזה באינפוזיה. וגם מאז יצא לי כמה פעמים להיכנס ולקרוא. והתגובה שלך רק מבהירה לי ולכולם פה אפילו יותר טוב למה טל התכוון ולמה אני התכוונתי.
 
חבל מאוד

אבל בין אוהדי בית``ר ישנה גם קבוצה שולית של נערי רחובות ערסים. אין לי הרבה מה להוסיף לך, אתה בחור מאוד סימפטי, אבל קצת תמים ונותן יותר מדי אמון בכל מי שאתה פוגש או מכיר. בכל מקרה, אני משתתף ומסכים לכל מה שכתבת והמעשים שלהם ראויים לכל גינוי. אם אלו הם אכן ראשי הארגון ``לה פמיליה`` (מה זה השם הזה?) אז זאת באמת בושה.
 
לה פמיליה זה המשפחה והם לא מה שאתם חושבים

ולמנהיג שלהם לא קוראים צביקה ולא משה והוא לא ג'ינג'י זה אני יכול להגיד לך.......
 

papal

New member
מעניין לי את התחת איך קוראים להם

יכול מאוד להיות שהם סתם נתנו לי שמות, כי הם הסתלבטו עליי ממילא! ובכל קמרה, אף אחד מכל מי שמזדהה כאן בשרשור הזה, כקשור ללה פמיליה- עדיין לא הביע זעזוע או התרעמות על האירוע הזה, גם אנשים שראו אתזה.. אף אחד מכם לא באמת חשוב שזה לא בסדר?? שאוהדים שלנו פגעו בי? זה מה שנקרא אצלכם משפחה? הייתי מצפה, שלפחות נציג אחד של הלה פמיליה שלכם, יגנה את כל העניין ,ימצא את מי שעומד מאחורי זה- ויבקש מהם להתנצל! בייחוד אחרי שראינו כאןבפורום שיש מי שראה את האירוע! אבל כנראה שאתם אנשים קטנים מדי בשביל זה! אוהדים שפוגעים באוהדים של אוהת קבוצה!! בושה וחרפה! איכס - אתם כל כך מגעילים שזה לא ייאמן! אל תדאגו- יש אלוהים בשמיים, הוא יישלם לכל מי שעשה את זה.. לא תענה ברעתך את שקר זה בעשרת הדברות! לא דיברת על כיבוד האחר ועל יושר... זה כנראה לא בשבילכם אני מאמין בה' ,אולי אני לא דתי, אבל אני בטוח, שעכשיו, ממש קרוב לימים הנוראים- אם אף אחד מכל החבורה הזו ,לא יתנצל- ה' כבר ישלם להם על מעשיהם כשהכל יהיה חתום!
 

רן 888

New member
טל

זו גם בדיוק אחת הסיבות לכך שיש לי מנוי בטדי למערבי כבר שלש שנים. הייתי כמה פעמים במזרחי, פגשתי שם יותר מדי טיפוסים שלא הייתי רוצה לפגוש בסמטא חשוכה. למרות שהרוב שם בסדר גמור, אני מעדיף לשבת עם נהגי המוניות במערבי.
 
טל!!אל תייחס לחרות

הם לא שווים את זה הם סתם ערסים.. ילדי כאפות! מניאקים‎..שעושים בושות לנו האוהדים
 

borat1

New member
תעשה לי טובה

ככה מתהגים משפחה?!?!!?!? ועוד לאוהד ביתר ?!?! הם פשוט חבורה של נבלות הלה פמיליה האלה ואני במקום טל מביא כמה חבר'ה מרמלה למשחק הבאה בטדי..
 

borat1

New member
אחי תנקום בהם.

אין להם מושג עם הם התעסקו ,אולי אני לא מכיר אותך אישית אבל כל מי שמתעסק עם מישהו מרמלה חוטף,וחזק!!!! זה באמת מגעיל ומבחיל שיש לנו אוהדים כה מסריחים,שכמו שחיפה עושים עם וסילי ככה צריך לעשות איתם ,להחרים אותם!!! משחק הבאה אחי תגיד לחבר'ה שלך מרמלה לחכות מחוץ למגרש ולטפל באותם חיות! אני מתבייש שיש לנו אוהדים כאלה,פשוט חיות!!!
 
בוראט

עצה על הפנים אחי
 

SnipeR3

New member
../images/Emo2.gif אני בשוק! טל, כולי איתך.

ניפצת לי מיתוס. חשבתי שלה-פמיליה הם ארגון שמאכלס את אוהדי בית"ר החדשים. אלו המתורבתים יותר, הצעירים. מתברר שטעיתי. מי שארגן את המעשה הזה הוא לא בן אדם, לא אוהד בית"ר, ופשוט נבלה. אפילו לאוהד קבוצה יריבה לא נעים לצחוק בפנים ובאופן אישי, אז לאוהד בית"ר?! מה נסגר איתם??? אני מניח ששאר האנשים שם פשוט נסחפו עם האווירה ולא ממש הבינו מה הם עושים ובמי הם פוגעים. (אני רוצה מאד להאמין שכך היה) בכ"מ טל, תנסה לשכוח מזה. שחיות כאלה מנסים להשפיל אותך, תשאב מזה רק עידוד. הם אלו שצריכים להתבייש.
 
חברה שימו ../images/Emo23.gif

אני מכיר את טל אישית כבר לא מעט זמן, טל הוא באמת בן אדם נשמה שכל כך אוהב את בית"ר, עד כדי חירוף נפש. נוסע כל משחק לטדי מרמלה (בעל מנוי) אוהד מעודד, תאמינו לי, הלוואי עלינו עשירית מאוהדי בית"ר היו כמוהו. כל זה מבלי לומר מילה על האישיות הנפלאה והנעימה של האדם הזה. עכשיו, אני רוצה שתבינו שמה שקרה באצטדיון בהצליה כל כך מזעזע, כל כך מתועב, שאפילו טל השאיר אותי בלי מילים. אני לא מאמין שזה יגמר פה, ההחלטה בידיים של טל, ואני לא יודע מה איתכם, אני עם טל עד הסוף בכל דרך שיבחר.
נ.ב חשוב לי שוב להדגיש שבעיניי לא יצאת פראייר אלא יצאת מלך שלא הגבת, כי החולשה של האדם היא בשעה ששיקול הדעת שלו בנעליים, ואתה הגבת בצורה נדירה מבחינתי.
אתה.
 

Roobie

New member
כל מילה בסלע

טל אכן בחור זהב ונשמה, האחרון שהיה מגיע לו להיות מושפל ע"י "אוהדים" אחרים של בית"ר.
 

jnus1

New member
תשמע טל-אני נורא מצטער לשמוע -פשוט גועל נפש!

באמת מצטער,על החוויה הזוועתית הזאת שעברת נשמע לי שמאוד נפגעת ובצדק!!! לא יודע אם הייתי מצליח להחחזיק את עצמי אם היה קורה לי אותו דבר,אני משתתף יחד עם כל הפורום ומזדהה איתך מי שפוגע באוהד אחר שלנו הוא לא אוהד בית"ר אמיתי בטח פיזית במכות-אבל גם מילולית!!! אף אוהדי קבוצה בעולם לא עושים כזה דבר אפילו אוהדי בוקה החוליגנים ( עם כל הכבוד ללה פאמיליה הם משחק ילדים ליד הULTRAS של בוקה) אבא שלי אוהד בוקה מילדות הוא מארגנטינה-הוא היה במשחק האליפות שלהם (זוכר שהפסידו את האליפות?) הוא אמר שהוא יהודי ולא עשו לו כלום כי הוא אוהד בוקה ת'כלס יש המון אנטישמיות גם בקרב הקהל של בוקה אבל בחיים הם לא נוגעים באוהדים שלהם! גם אם הם יהודים (לא שהם יכלו לגעת בו) פה זה סתם היה כדי לרדת עליך ולהשפיל אותך-זה לא ממש שנאה זו ילדותיות ונבזות! אין לי אלא להזדהות איתך ולהגיד לך שאני מבין שנפגעת וכמה שזה פוגע לקבל את זה עוד מאוהדים של הקבוצה שלך הם לא שווים את היחס הזה ולצערנו יש הרבה אוהדים כאלה הייתי בצפוני במשחק מול קופנהאגן ורק אחרי שהעפנו להם תוף (אני וחברים) הם הבינו שאיתנו אין קטעים כאלה! ולחשוב שעוד חשבתי להצטרף אליהם... פחחחחח הם חייבים לך התנצלות אבל כל הפורום איתך ואתה יכול להיות מעודד גפ אם טיפה מזה. אני איתך בכל מקרה!
 

papal

New member
סיכום האירועים עד עכשיו

מודה, לא ממש ישנתי הלילה! הצלחתי להרדם רק ב400 בבוקר בערך, ועכשיו קמתי- כי יש עבודה, ומעבודה לא בורחים- אלה קמים והולכים:) בכל מקרה, על הבוקר -ממש עכשיו קיבלתי טלפון מקובי דהאן. הבן אדם ממש נשמה אמיתית! הוא אמר שהוא לא יכל לישון טוב חשב על הסיפור הזה כל הלילה.. קיצר, הוא הים טלפון לאנשים, התחיל להריץ עניינים (לא ידעתי מזה- הוא התקשר עכשיו לספר לי במהלך הלילה, וסיפר לאנשים שנחשבים אוהדים כבדים את הכל הסיפור... האירוע הזה, כנראה הולך ליצור זעזוע בקרב אוהדי בית"ר ,כי כל מי ששמע את זה מהותיקים, לא אהב מה שהוא שמע! החברה האלה כועסים מאוד על מה שקרה- והם החליטו לאתר את מי שאחראי ולהם מצפים מהם להתנצלות שתהדהד (כלומר התנצלות שאוהדים יידעו עליה- ויש דרכים לדבר כזה אני מניח). קובי אמר לי שהוא מתכוון לארגן מפגש סולחה מתישהוא השבוע, ושהמטרה היא גם להפגיש מנהיגי אוהדים מהמזרחי המערבי והצפוני, ולסגור פינות על התנהגות של אוהדים שלנו! נראה שאנשים מבינים שכל האירוע הזה לא לעניין, שמדובר פה בחצייה של פס אדום.. שאוהדים לא צריכים להתייחס ככה לאוהדים מאותה קבוצה! אני מקווה שזה יעזור! אני בכל מקרה, לכל מפגש שלא יהיה- רוצה שרן, כנציג של פורום אוהדים לא קטן מבחינתי יבוא איתי כשיהיה מפגש כזה!
 
למעלה